Voi helvata, elämäni moka! NIIIIN hävettää.... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemmetti

Vieras
Poikani on sairaana, ja laitoin opelle viestin aamulla, et on kipeenä.
Numero jäi puhelimessani ekaks, yleensä siinä on mieheni numero, kun paljon päivisin viestitellään...

Nyt mies kysy, et mitäs tehään ruuaks tänään, ja vastasin sille et eikös pitäny hakee pitkästä aikaa kebabbia, ja sit piti olla sitä seksiä jälkiruuaks illalla... Ja jumankekka, puolihuolimattomasti painoin jo "lähetä viesti" ennenkun tajusin et se meni open numeroon... :O

Mitä mä nyt teen? Vaivun maan alle? Pitäskö pistää opelle joku viesti?

Voi ei :D Kamalaa :D

Laittaisin kyllä perään pahoittelu viestin, sormi osui väärälle nappulalle.
Ihminenhän se opettajakin on ja ehkä hän ymmärtää virheen :) Tuskin se seksi hällekkään kuitenkaan ihan vieras käsite on.

Toi mua on aina pelottanut. Että menee vanhemmille vahingossa joku seksiviestin-tyyppinen.

Itse opettajana olisin vain huvittunut. Laita ihmeessä perään pahoittelu. Inhimillistä tämä on.

No joo, ehdinkin tossa jo kirjottaa opelle, et sori, tuli vähän väärään numeroon... :D Ei kai se niin vakavaa ole, mutta jotenkin vaan niin hävettää... Ope on tosi mukava, vanhempi nainen. Ollaan oltu paljo tekemisissä, kun pojalla vaikeeta koulussa, ja kaikenlaista palaveria pidetty... Onneks ei nyt ihan hetkeen tartte kohdata opee kasvotusten. :D

Mies sai kerran hirvipassissa istuessaan toiselta mieheltä (jonka kanssa oli soitellut hetkeä aikaisemmin) tekstarin, jossa luki. "Kylmä on täällä passissa istua ja ikävä on sinun syliin. Illalla lämmitellään sauna ja rakastellaan lauteilla, niin sulaa vilut luista. Rakkaudella mussukkasi" (tai jotenkin noin).

Mies oli pikkuisen repeillyt itsekseen siellä. Tämän viestin lähettäjä on vaimonsa kanssa ollut varmasti sen 40 vuotta naimisissa ja on sellainen hiljainen ja äijämäinen turjake, jonka ei voisi edes kuvitella ajattelevan hempeitä. Mies oli vastannut takaisin, että kylmä on minullakin, mutta saunaan en kyllä sinun kanssa tuu!

[QUOTE="vieras";25908471]Mies sai kerran hirvipassissa istuessaan toiselta mieheltä (jonka kanssa oli soitellut hetkeä aikaisemmin) tekstarin, jossa luki. "Kylmä on täällä passissa istua ja ikävä on sinun syliin. Illalla lämmitellään sauna ja rakastellaan lauteilla, niin sulaa vilut luista. Rakkaudella mussukkasi" (tai jotenkin noin).

Mies oli pikkuisen repeillyt itsekseen siellä. Tämän viestin lähettäjä on vaimonsa kanssa ollut varmasti sen 40 vuotta naimisissa ja on sellainen hiljainen ja äijämäinen turjake, jonka ei voisi edes kuvitella ajattelevan hempeitä. Mies oli vastannut takaisin, että kylmä on minullakin, mutta saunaan en kyllä sinun kanssa tuu![/QUOTE]:laugh:

Tuota... ethän sä VASTANNUT miehen viestiin, jos kerran meni väärään numeroon. Jos oisit painanut vastaa-painiketta, numero tulee automaattisesti.

No, anyway, luultavasti piristit opettajan harmaata maanantaipäivää.

Jos toi on sun elämäsi moka, niin sillon et oo kovin pahasti mokaillut elämässäs, joten oisit vaan iloinen. Ja hauska juttuhan toi on. Ite pistäsin opelle et "Hupsista, lähti väärään numeroon." ja viel jonkun virnistyksen perään.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25908639:
no mä laittaisin perään vain, että anteeks oli tarkoitettu miehelleni

Miksi muuttaa hauska kommellus tylsäksi jutuksi?

Itsehän olisin naisena laittanut "anteeksi mutta tää piti mennä naapurin Reinolle" :p

Itse olen tehnyt saman, MUTTA lähetin sen Paikallispoliisille.

Olin ollut tapaamassa poikakaveriani, joka oli intissä. Iltaloma oli lyhyt ja duunailtiin sitten autossa..

Viesti lähti seuraavana päivänä mun likkakaverille jolla oli synttärit.
"Onnea Raxu Punis synttäripäivänäsi. P.s tulihan pantua raviradalla..."

En edes tajunnut virhettäni, ennen kuin kyseinen paikallispoliisi vastasi. Kiitos vain, mut synttärit on kyllä kesällä, enkä ole koskaan saanut raviradalla :)

[QUOTE="vieras";25908471]Mies sai kerran hirvipassissa istuessaan toiselta mieheltä (jonka kanssa oli soitellut hetkeä aikaisemmin) tekstarin, jossa luki. "Kylmä on täällä passissa istua ja ikävä on sinun syliin. Illalla lämmitellään sauna ja rakastellaan lauteilla, niin sulaa vilut luista. Rakkaudella mussukkasi" (tai jotenkin noin).

Mies oli pikkuisen repeillyt itsekseen siellä. Tämän viestin lähettäjä on vaimonsa kanssa ollut varmasti sen 40 vuotta naimisissa ja on sellainen hiljainen ja äijämäinen turjake, jonka ei voisi edes kuvitella ajattelevan hempeitä. Mies oli vastannut takaisin, että kylmä on minullakin, mutta saunaan en kyllä sinun kanssa tuu![/QUOTE]

Ai perkele :D Repesin.

Yhteistyössä