V
"vieras"
Vieras
Peesaan!
Mitä voitit tällä? Hyvän mielen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peesaan!
Mun oli pitänyt mennä keskustaan, oli pitänyt hakea muutamia juttuja. Mutta annoin eilen miehelle kortin että hän nosta rahaa itselle ja se unohdi antaa mulle takas ja nyt toisessa kaupungissa, tulee vast illalla, lompakossa vain 50e. Mulla ei ole yhtään korttia kun tein kaikki uusiks ja saan vast ens viikolla, vaikka olisin voinnut siirtä rahaa omalle kortille, mutta kun en voi nosta kun ei kortteja ole, mutta tilit on, mut mut, pankit kiinni. Mitä mä teen?:O
äiti pelkää, mä sanoin hänelle jo, että voin kirjoittaa vaikka selitys, mutta ei, kun hän on jo 7kk työtön, ei halua edes näitä rahaa menettä
äiti pelkää, mä sanoin hänelle jo, että voin kirjoittaa vaikka selitys, mutta ei, kun hän on jo 7kk työtön, ei halua edes näitä rahaa menettä
jep. meki nuorempana ku oli oikein tuhrunen aamu, ed iltana rahat juotu ja kunnia myyty niin mentiin asemaravintolaan loivennukselle ja ain siellä todettiin ikun katsottiin sitä väkee et itsellä menee kuitenki ihan hyvin.... sama tulee ain mieleen näiden venakkojuttujen kaa---
Voitin? En ajattele asiaa ollenkaan tuolta kantilta.
jep!ei vaan ammatin sain valmiiks, nyt oon perheellinen virkanainen. mut tosiaan hauskaa muistella....
ei hänellä oo niin paljon tilillä mitä kengät maksaa. Äiti on nyt niin sanotusti köyhä. Jos rehellisesti sanottua hänellä jää vain 130e joka kk, siks hän pelkää nekin menettä. Hänelle nyt pitää jooko muu asunto katsoa tai työpaikka, kun noin elää ei ole kiva kenellekään