Voi helv....i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei hänellä oo niin paljon tilillä mitä kengät maksaa. Äiti on nyt niin sanotusti köyhä. Jos rehellisesti sanottua hänellä jää vain 130e joka kk, siks hän pelkää nekin menettä. Hänelle nyt pitää jooko muu asunto katsoa tai työpaikka, kun noin elää ei ole kiva kenellekään

ei hänellä oo niin paljon tilillä mitä kengät maksaa. Äiti on nyt niin sanotusti köyhä. Jos rehellisesti sanottua hänellä jää vain 130e joka kk, siks hän pelkää nekin menettä. Hänelle nyt pitää jooko muu asunto katsoa tai työpaikka, kun noin elää ei ole kiva kenellekään
Ihan ot, myönnän, mutta eikö äitisi anna teidän auttaa itseään taloudellisesti?

hän on sellainen, joka auttaa meille/mulle nyt ennen synnytystä ihan muuten vaan, mutta mitään ei halua meistä, vaikka turkytetään. Lahja hän ota, tai että kahvolassa/ravintolassa jotain ostan hän ota, mutta ei rahaa ei
Ehkä ei pidäkään tyrkyttää. Mutta oikeasti, ymmärrän mitä tarkoitat. Kuulosti vaan niin surulliselta, että äitisi tilanne on tuollainen.

[QUOTE="vieras";25694620]Etpä niin, äitisi vain on köyhä.[/QUOTE]

Mun äiti ei ikinä ollut köyhä, enne kun tänne Suomeen tuli. Virossa hänellä oli oma päiväkoti ja työ, sekä isällä oli omat pisnekset, siks esim isä oli murhattu, rahan takia. Äiti oli Suomessa töissä, mutta sen ikäistä kukaan ei enää halua mihinkään töihin vaikka hän on hyvässä kunnossa ja ikä 63

Mun äiti ei ikinä ollut köyhä, enne kun tänne Suomeen tuli. Virossa hänellä oli oma päiväkoti ja työ, sekä isällä oli omat pisnekset, siks esim isä oli murhattu, rahan takia. Äiti oli Suomessa töissä, mutta sen ikäistä kukaan ei enää halua mihinkään töihin vaikka hän on hyvässä kunnossa ja ikä 63
Takaisin sinne Viroon siis! Ja sinä perässä!

...ja tämä ihminen ottaa nää huulella heitetyt ehdotukset ihan tosissaan?... Ei mä kuolen täällä nauruun!! :D Venakon extreme selviytymisopas: "Miten pärjätä päivä viidelläkympillä Venakon tapaan". Ensipainos ens viikolla kirjakaupassa 719e... :D

On bisneselämä raakaa Virossa kunniallisia yrittäjiä murhataan :o

Alkuperäiseen aiheeseen, sun, ongelmat kuulostaa näin tavikselle aika käsittämättömille.