Voi helv....i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etkö siis oikeasti pärjää yhtä päivää 50 eruolla? Ei ole edes sun rahoja mitä tuhlailet (eikä todellakaan ole kun mitään et ole niiden eteen tehnyt), niin ei ehkä ole liikaa vaadittu että päivän saisit kulumaan niinkin pienellä summalla kuin 50 euroa.

[QUOTE="Vieras";25694383]Etkö siis oikeasti pärjää yhtä päivää 50 eruolla? Ei ole edes sun rahoja mitä tuhlailet (eikä todellakaan ole kun mitään et ole niiden eteen tehnyt), niin ei ehkä ole liikaa vaadittu että päivän saisit kulumaan niinkin pienellä summalla kuin 50 euroa.[/QUOTE]

mua stressaa, kun on sellainen tilanne lompakossa:D. Mutta itsekin olen tyhmää kun unohdin pyytä kortti takas ja mä tosissaan ainakin kenkiä tarvitsen, voi voi

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25694380:
ei 50 euroo riitä venakon parin vuorokauden ruokaostoksiin alkuunkaan

tämähän voi sitten olla Venakolle uusi elämys, Survivor- ruokaostokset :D "miten pärjätä yksi päivä 50 eurolla "

[QUOTE="Vieras";25694388]Eikö sulla ole kenkiä??!! Vaikea uskoa. Varvastossuillako sinne kauppaan meinasit mennä. Ihan oikeasti, ehdit niitä miehesi rahoja myöhemminkin tuhlaamaan.[/QUOTE]

mulle eilen kävi aika hienosti, eli kengät menivät riikki, kun jalat niin turvoksissa ja huomenna pitää olla autolla aika paljon, eikä ole kenkiä ja kaikien lisääksi, mulle kaikki muuta kengät ei vaan mahtuu jalkaan, kun on niin torvottunut. En mä muuten olisi olut niin stressaantunut ja ecco kenkiä vain tarvitsen, yhdet tietyt, kun mulle melkein mikään muu ei mahtuu, eikä se mua pelastaa että klo 12 kaupat menee auki, kun tarvitsen jo aikaisemmin

jos äitisi saa sosiaalitoimistosta tt-tukea, niin siihen hakemukseen voi selittää, että miksi on yhtäkkiä tullut tilille niin paljon rahaa ja heti nostettu pois. Meillä ainakin on onnistunut, kun miehen kaverin kortti jouduttiin kuolettaan ja se joutu meän tilille siirtää viikonloppuna rahaa, että pystyi elämään.. mutta en sitten tiedä onko yhtä suvaitsevia kaikki hakemusten käsittelijät... :)

mulle eilen kävi aika hienosti, eli kengät menivät riikki, kun jalat niin turvoksissa ja huomenna pitää olla autolla aika paljon, eikä ole kenkiä ja kaikien lisääksi, mulle kaikki muuta kengät ei vaan mahtuu jalkaan, kun on niin torvottunut. En mä muuten olisi olut niin stressaantunut ja ecco kenkiä vain tarvitsen, yhdet tietyt, kun mulle melkein mikään muu ei mahtuu, eikä se mua pelastaa että klo 12 kaupat menee auki, kun tarvitsen jo aikaisemmin

O.K. nyt ymmärrän vähän paremmin.

crocksit vaan jalkaan sitten. Tai Aino-tohvelit :D

jos äitisi saa sosiaalitoimistosta tt-tukea, niin siihen hakemukseen voi selittää, että miksi on yhtäkkiä tullut tilille niin paljon rahaa ja heti nostettu pois. Meillä ainakin on onnistunut, kun miehen kaverin kortti jouduttiin kuolettaan ja se joutu meän tilille siirtää viikonloppuna rahaa, että pystyi elämään.. mutta en sitten tiedä onko yhtä suvaitsevia kaikki hakemusten käsittelijät... :)

äiti pelkää, mä sanoin hänelle jo, että voin kirjoittaa vaikka selitys, mutta ei, kun hän on jo 7kk työtön, ei halua edes näitä rahaa menettä

[QUOTE="heh";25694447]crocksit vaan jalkaan sitten. Tai Aino-tohvelit :D[/QUOTE]

on crocsit mutta vähän kylmää ja en pystyy autoa ajaamaan, kun jalat niin turvoksissa etten tunne edes niitä, pitää olla mukavat kengät. Eilen yöllä kun kävimme Naantalissa, kengät meni ihan halki, varma kun mulla nyt jalat 2 kerta isompi

äiti pelkää, mä sanoin hänelle jo, että voin kirjoittaa vaikka selitys, mutta ei, kun hän on jo 7kk työtön, ei halua edes näitä rahaa menettä

niin mä ymmrrän,että saattaa pelottaa eikä suostu.. parempi se varmaan niin ettei vaan sitten oo joku joka ei huoli selityksiä...
mutta tässä tilanteessa sä et voi muuta kuin odottaa, jos et tosiaan saa rahaa siirrettyä kenenkään tilille :(

[QUOTE="Lissu";25694456]Osta viidelläkympillä jotkut halvat kengät, mitkä tahansa tohvelit tai crocksit, kyllä ne yhden päivän menee (tai synnytykseenkin asti).[/QUOTE]

no kun mulla ongelma, että jalat ovat todella kipeitä:( jos mä ostan ne, se on tuska ajaa autolla, ne on kipeitä + en tunne tai tunne menee välillä pois jaloista. Siks haluan synnyttää, kun olen turvottunut, kipeä, supistelee, ärsyttää ja vaikka mitä