V
Venakko Milanna
Vieras
kun kenkiä tarvitsen jo huomiseks ja ruokaa on, mutta tietty juttu oli pitänyt tehdä ja nyt ei ole korttia ja 50e ei riitä siihen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kun kenkiä tarvitsen jo huomiseks ja ruokaa on, mutta tietty juttu oli pitänyt tehdä ja nyt ei ole korttia ja 50e ei riitä siihen
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25694380:ei 50 euroo riitä venakon parin vuorokauden ruokaostoksiin alkuunkaan
mua stressaa, kun on sellainen tilanne lompakossa. Mutta itsekin olen tyhmää kun unohdin pyytä kortti takas ja mä tosissaan ainakin kenkiä tarvitsen, voi voi
mulle eilen kävi aika hienosti, eli kengät menivät riikki, kun jalat niin turvoksissa ja huomenna pitää olla autolla aika paljon, eikä ole kenkiä ja kaikien lisääksi, mulle kaikki muuta kengät ei vaan mahtuu jalkaan, kun on niin torvottunut. En mä muuten olisi olut niin stressaantunut ja ecco kenkiä vain tarvitsen, yhdet tietyt, kun mulle melkein mikään muu ei mahtuu, eikä se mua pelastaa että klo 12 kaupat menee auki, kun tarvitsen jo aikaisemmin
mulle eilen kävi aika hienosti, eli kengät menivät riikki, kun jalat niin turvoksissa ja huomenna pitää olla autolla aika paljon, eikä ole kenkiä ja kaikien lisääksi, mulle kaikki muuta kengät ei vaan mahtuu jalkaan, kun on niin torvottunut. En mä muuten olisi olut niin stressaantunut ja ecco kenkiä vain tarvitsen, yhdet tietyt, kun mulle melkein mikään muu ei mahtuu, eikä se mua pelastaa että klo 12 kaupat menee auki, kun tarvitsen jo aikaisemmin
jos äitisi saa sosiaalitoimistosta tt-tukea, niin siihen hakemukseen voi selittää, että miksi on yhtäkkiä tullut tilille niin paljon rahaa ja heti nostettu pois. Meillä ainakin on onnistunut, kun miehen kaverin kortti jouduttiin kuolettaan ja se joutu meän tilille siirtää viikonloppuna rahaa, että pystyi elämään.. mutta en sitten tiedä onko yhtä suvaitsevia kaikki hakemusten käsittelijät...![]()
äiti pelkää, mä sanoin hänelle jo, että voin kirjoittaa vaikka selitys, mutta ei, kun hän on jo 7kk työtön, ei halua edes näitä rahaa menettä
niin mä ymmrrän,että saattaa pelottaa eikä suostu.. parempi se varmaan niin ettei vaan sitten oo joku joka ei huoli selityksiä...
mutta tässä tilanteessa sä et voi muuta kuin odottaa, jos et tosiaan saa rahaa siirrettyä kenenkään tilille![]()
onko huomenna IHan pakko ajaa autolla. Lepäile nyt pari päivää ja maanantaina saat sitten uudet kengät. Turvotuskin voi laskea kun lepäilet.
hihiAlkuperäinen kirjoittaja fhgrög;25694499:siirrä minun tilille. Ihan niin paljon kuin haluat![]()