Voi helv....i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25695054]Samaa ihmettelin, vin on mutta ehkä se on ollut v. 1991 jälkeen. Vaikea uskoa että kovin hyvin on silti tehty tulosta, eihän Virossa itsenäisyyden alkutaipaleelka ollut kovin paljon naksukykyistä sakkia.[/QUOTE]

Ja virolaiset eivät tod voi sietää sipuleita eli vironvenäläisiä. Vuosikymmenien miehitysaika ei unohdu.

[QUOTE="Vieras";25695345]Voi kun kuulostaa ikävältä äitisi tilanne, jos on vain Kelan työttömyyspäivärahalla tai työmarkkinatuella :( miksi asuntoa pitää vaihtaa? Parin vuoden päästä pääsee vanhuuseläkkeelle mutga ei srkään iso ole kun työura Suomessa on ollut lyhyt.

Miltä sinusta tuntuu käyttää rahaa tuhansia euroja/kk kun äitisi joutuu selviämään 130 eurolla? on nimittäin aikamoinen vastakkainasettelu ja ero lähiomaisten kesken.

Onko mielestäsi muuten ok että kerrot äitisi tilanteesta palstalla?[/QUOTE]

Aloittaja käyttää kertomansa mukaan taksiin 200 joka päivä, ja äitirukka kituuttaa nälässä.

[QUOTE="jaja";25695354]Ja virolaiset eivät tod voi sietää sipuleita eli vironvenäläisiä. Vuosikymmenien miehitysaika ei unohdu.[/QUOTE]

Sen mitä olen Venakon juttuja täällä, lukenut, niin hänellä ei todelkakaan taida olla realistista kuvaa entisen kotimaansa lähihistoriasta ja sikäläisen elämän realiteeteistä...

[QUOTE="hei";25695408]Eikö täällä ole ketään turkulaista jonka Savanna oikeasti tuntisi? Siirrä rahaa hänen tililleen ja nostatte ne sieltä sitten pois.[/QUOTE]

:wave: Täällä TÄÄLLÄ!!! Minä olen Turusta!!! Laitanko tilinumeron?! Joko?

Miksi ette ole hankkineet sulle rinnakkaiskorttia miehen tiliin? Ja onko miehelläsikin van yksi ainoa kortti jolla menojaan hoitaa?

ei ole yks ja ainoa kortti, on yrityskortit kans, mutta käyttäme hlö kohtainen kortin, toisen hlö kohtaisen kortin numero hän ei kans muista eikä kerki pankiin... mutta maanantaina hän sanoi että soita jos pystyy puhelimessa järjestä rinnakais kortin minulle

Alkuperäinen kirjoittaja häpeä;25695463:
itse auttaisin omaa äitiäni jos hän olisi vaikeuksissa, siis rahallisesti!

Venakko on itse kertonut että äiti ei halua apua mutta on usein heillä hoitamassa lapsia tmv. Silloin varmasti saa ruuan jne. Venakon taloudessa eli apua hänellekin. Siitä en kyllä ole niinkään varma onko anopin huseeraaminen jatkuvasti huushollissa tuoreelle avioliitolle kovin hyvä asia, ehkä siksi mieskin on niin paljon poissa kotoa kun anoppi on puoliksi jo muuttanut sisään ;)

[QUOTE="vieras";25696932]Venakko on itse kertonut että äiti ei halua apua mutta on usein heillä hoitamassa lapsia tmv. Silloin varmasti saa ruuan jne. Venakon taloudessa eli apua hänellekin. Siitä en kyllä ole niinkään varma onko anopin huseeraaminen jatkuvasti huushollissa tuoreelle avioliitolle kovin hyvä asia, ehkä siksi mieskin on niin paljon poissa kotoa kun anoppi on puoliksi jo muuttanut sisään ;)[/QUOTE]

1. Mun mies tykkää mun äidistä ja itse kutsui häntä meille, koska mulla synnytys pian

2. Mun äiti ei ole meillä jatkuvasti, mutta kun apua tarvitse. Vast nyt taas on paljon eli 1,5vkoa. Kun mies reisussa ja mua ahdistaa jos joku ulkopuolinen auttaa, parempi äiti, jos mä itsekin kotona olen.

3. Mun äiti ei rahaa ota meiltä vaikka mitä mä teen. Mutta mä teen hänelle lahjoja. Viimeks toin hänelle ison kukan ja arabia astiat mitä hän halusi, sekä se sai jopa matkan, mihin lähtee maaliskuussa. Koska mun mieskin pakoti mua että ostan hänelle jotain ja annoin jopa ehdotuksia, koska hän auta nyt liikakin