R
Rukoilijasirkka
Vieras
No hoh! Pitäskö päällystää piha asvaltilla ja laittaa korkea aita ympärille, että lapsi ainakin sais olla yksin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja km:No tuo on eri asia. Meillä siis tarjotaan kavereille silloin jos ovat ruoka- tai välipala-aikana paikan päällä ja jos esim annan omille lapsille kesällä välipalaksi jäätelöä tai lettuja niin saa muutkin. Joskus tarjoan muulloinkin, mutta en nyt kyllä vartin välein ala passata. ehkä jos tulis tollanen tilanne niin pitäis rajoittaa, mutta toistaiseksi meillä on pysyny hanskassa tää homma ja osa lasten kavereista on sellaisia ettei ne ees ota mitään vaikka tarjoaiskin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja km:No tuo on eri asia. Meillä siis tarjotaan kavereille silloin jos ovat ruoka- tai välipala-aikana paikan päällä ja jos esim annan omille lapsille kesällä välipalaksi jäätelöä tai lettuja niin saa muutkin. Joskus tarjoan muulloinkin, mutta en nyt kyllä vartin välein ala passata. ehkä jos tulis tollanen tilanne niin pitäis rajoittaa, mutta toistaiseksi meillä on pysyny hanskassa tää homma ja osa lasten kavereista on sellaisia ettei ne ees ota mitään vaikka tarjoaiskin.
Meilläkin pysyy homma loistavasti hanskassa kaikkien muiden kanssa, mutta yhden perheen lapset olisi jatkuvasti pummaamassa jotain :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No musta toi nyt on vaan sellaista namusetä-meininkiä. "tule tänne, täällä on ihan super kivaa ja saat tehdä kaikkea kivaa!". Kaveri ostaa joskus kesällä just jätskiautolta paketin mehujäitä ja sit jaetaan kaikille lapsille niitä jotka on leikkimässä. Ehkä teidän on vaieka käsittää tätä, mutta mua vaan tollanen ärsyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja km:Ootko kokeillu rajoittaa tarjottavien määrää? Eli jos muksut koko ajan pummaa jotain niin sanot että teillä ei nyt enää tarjota muuta. Et yhden kerran tarjotaan rajattu määrä ja sit ei muuta ja piste. Itse oo aatellu että jos tulee ongelmia niin alan tehdä niin, ja itse asiassa teen nytkin jo niin. Ei esim jäätelöitä tarjota montaa joka lapselle vaan jokainen saa yhden kerran sen yhden jätskin ja ei sitten enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No musta toi nyt on vaan sellaista namusetä-meininkiä. "tule tänne, täällä on ihan super kivaa ja saat tehdä kaikkea kivaa!". Kaveri ostaa joskus kesällä just jätskiautolta paketin mehujäitä ja sit jaetaan kaikille lapsille niitä jotka on leikkimässä. Ehkä teidän on vaieka käsittää tätä, mutta mua vaan tollanen ärsyttää.