Voi että mä rakastan tuota miestä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin mäkin mun miestä. se halus välttämättä että me mennään viettämään kivaa. käytiin kiinalaisessa syömässä ; otettiin alkukeitot ja syötiin annos puoliksi. oli hyvää. sitten käytiin siteseen ajelulla kaupungilla että maha vähän tyhjenee ja mentiin vielä kylpylään lillumaan. mukavaa oli. vielä seksiä päälle kun kotiin päästiin. ai että sitten väsytti.
 

Yhteistyössä