no meil on just hyvät nimet.. ja on moni myös tykänny.. erilaisia ovat. ei kovin paljoa löydy.. vähän ruottalaiseen menevät vaik ite oon eestistä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä nimiä:Zennica Equador Imineixy
Zippie Cicilenco Dynastia
Alexchadrey Chardonnay
Tai suomalaisempia:
Ermeli Iivokki
Sihveri Önnykkä
Fiona-Daalia Jollapurkki
päätä itse hyviä ja kauniita nimiä noi molemmat =)Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kertokaa rehellinen vastaus..Pliis.Eli haluaisn tytölleni nimen
Kamilla Rosa-Emilia,mitäs mieltä tästä oisko se han kiva anoppi tyrmäs ihan täysin,ehdotti jotain Ainoa josta en pidä yhtään tosin hänen edesmenneen äitinsä nimi mutta en vaan tykkää kyseisestä nimestä..Toinen vaihtoehto ois Sara Helmi Alina,niin ja isosiskon nimi on Marianne.Kiitti teille!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kertokaa rehellinen vastaus..Pliis.Eli haluaisn tytölleni nimen
Kamilla Rosa-Emilia,mitäs mieltä tästä oisko se han kiva anoppi tyrmäs ihan täysin,ehdotti jotain Ainoa josta en pidä yhtään tosin hänen edesmenneen äitinsä nimi mutta en vaan tykkää kyseisestä nimestä..Toinen vaihtoehto ois Sara Helmi Alina,niin ja isosiskon nimi on Marianne.Kiitti teille!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kertokaa rehellinen vastaus..Pliis.Eli haluaisn tytölleni nimen
Alkuperäinen kirjoittaja jhi:meillä pojan nimi Elmeri. joo tavallinen suomalainen nimi... nyt pitäs "pikkukakkoselle" keksii vielä sopivat nimi ehdotukset..