Voi elämä miten pliisuja nimiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pesroonallisuutta kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kertokaa rehellinen vastaus..Pliis.Eli haluaisn tytölleni nimen
Kamilla Rosa-Emilia,mitäs mieltä tästä oisko se han kiva anoppi tyrmäs ihan täysin,ehdotti jotain Ainoa josta en pidä yhtään tosin hänen edesmenneen äitinsä nimi mutta en vaan tykkää kyseisestä nimestä..Toinen vaihtoehto ois Sara Helmi Alina,niin ja isosiskon nimi on Marianne.Kiitti teille!

Aivan oikeassa olet mutta en osaa päättää itsekään ja mies ehkä vois lämmetä ajatukselle tuosta ekasta nimestä..Ääh ei esikoon aikaan näin vaikeaa nimen anto ollut!

Alkuperäinen kirjoittaja tässä nimiä:
Zennica Equador Imineixy

Zippie Cicilenco Dynastia

Alexchadrey Chardonnay

Tai suomalaisempia:

Ermeli Iivokki

Sihveri Önnykkä

Fiona-Daalia Jollapurkki

*reps* :laugh: *kops*

Nojoo. Sama kai se on mitä jokainen laittaa lapselleen. En mä ainakaan haluaisi että mun mielestä parasta mahdollista nimeä tultaisiin haukkumaan. Olkaamme diplomaattisia hyvät ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kamilla Rosa-Emilia,mitäs mieltä tästä oisko se han kiva anoppi tyrmäs ihan täysin,ehdotti jotain Ainoa josta en pidä yhtään tosin hänen edesmenneen äitinsä nimi mutta en vaan tykkää kyseisestä nimestä..Toinen vaihtoehto ois Sara Helmi Alina,niin ja isosiskon nimi on Marianne.Kiitti teille!
päätä itse hyviä ja kauniita nimiä noi molemmat =)

Ehdottomasti parempi on Sara Helmi Alina.:)

Kamilla Rosa-Emilia on parempi. Kamilla ja Marianne sopii kivemmin yhteen kuin Marianne ja Sara, ja Saroja on hirmu paljon, samoin Helmi-nimisiä.

Ois parempi C:llä ja kauniimpi mutta en sitten tiiä kun ollaan täysin suomalaisia muuten kyllä kyseinen nimi sopisi sukunimenkin kans hyvin vaikkakin meidän sukunimi sisätää K-kijaimen ja on suomalainen -La-loppuinen

Yhteistyössä