vieraus
Mutta tuleva sellainen ymmärtääkseni...hmm :O En ole lto.
Mutta tuleva sellainen ymmärtääkseni...hmm :O En ole lto.
Tiettyjen ammattien edustajilta toivon ja odotan moraalista suoraselkäisyyttä, aikuisuutta ja älykkyyttä. Sinun ei tarvitse ajatella samoin.Mä näin aikoinaan meidän lasten eskariopen kännissä. Se askelsi vinhan näköisesti, hyvä kun aleksin kävelytien leveys riitti. En mä silti epäilly että se olis juottanu meidän palleroita humalaan eskaripäivän ohessa.
Noup, luokanopettajan pätevyyden tulen saamaan sitten joskus.Mutta tuleva sellainen ymmärtääkseni...
Vai niin...Noup, luokanopettajan pätevyyden tulen saamaan sitten joskus.
Menee ohi aiheen, mutta millä laitoksella opiskelet?Noup, luokanopettajan pätevyyden tulen saamaan sitten joskus.
Tarkoitat kampuksella? Itä-Suomessa.Menee ohi aiheen, mutta millä laitoksella opiskelet?
Tapahtuuko sulle tuollaista oikeastikin usein?Noita ihmisiä kun riittää :O Aina jossain just sinä hetkenä kun vähiten odotat, joku upeus vangitsee katseen ja vie jalat alta. Ja auta armias jos satut vielä tapamaan toisen ja kolmannen kerran.... Sitä silmäpeliä on aina vaikeampi olla jatkamatta.
En, vaan laitoksella. Opettajankoulutuslaitoksella. Mutta kiitos tiedosta.Tarkoitat kampuksella? Itä-Suomessa.
Miten sä uskallat antaa itsestäsi noin tarkkoja tietoja palstalle?Tarkoitat kampuksella? Itä-Suomessa.
En poissulkisi tuon tapahtuman vuoksi edellä mainitsemiasi ominaisuuksia.Tiettyjen ammattien edustajilta toivon ja odotan moraalista suoraselkäisyyttä, aikuisuutta ja älykkyyttä. Sinun ei tarvitse ajatella samoin.
En minäkään puhtaasti tuon tapahtuman, mutta yhdistettynä kokonaisuuteen...No, asia ei minulle kuulu, eikä olisi pitänyt alunperinkään kommentoida. Harmitti vain, enkä ajatellut loppuun asti. Se siitä.En poissulkisi tuon tapahtuman vuoksi edellä mainitsemiasi ominaisuuksia.
Noin kerran kahdessa kuussa mutta se on sitten mielessä vähän väliä, joskus enemmän kun toisin. Koulussa nyt syksyllä oli yksi kuka kiinnitti heti huomion. Mutta ne on ohimeneviä ja harmittomia kohtaamisia.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29553210:Tapahtuuko sulle tuollaista oikeastikin usein?
Itseltäni on kirjaimellisesti lähtenyt kerran jalat alta, kun näin komean näyttelijän tv:ssä. Näyttelijä oli pienehköissä vaatteissa - ja lisäksi hän oli nainen.
Kukaan mies ei ole vienyt jalkoja alta, mutta kylläkin saanut esimerkiksi kädet tärisemään.
Onhan tuo helkutin usein.Noin kerran kahdessa kuussa
sas se, mulla on ollut lähes 30v aikana kaks tai kolmeOnhan tuo helkutin usein.
En tiedä miksi kerta toisensa jälkeen luen tuon sanan jäykkyys-sanaksi... Moneen kertaan jo tavannut tässä aamun aikanakin jo.Tiettyjen ammattien edustajilta toivon ja odotan moraalista suoraselkäisyyttä, aikuisuutta ja älykkyyttä. Sinun ei tarvitse ajatella samoin.
En tiedä miksi kerta toisensa jälkeen luen tuon sanan jäykkyys-sanaksi... Moneen kertaan jo tavannut tässä aamun aikanakin jo.
Joensuussa sanoi opiskelvansa tuossa toisessa ketjussa.Menee ohi aiheen, mutta millä laitoksella opiskelet?