H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:siinä sen taas näkee miten erilaiset käsitykset ihmisillä on huumorista ja hauskuudesta. Minusta tuossa ei ollut mitään hauskaa...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ihme tiukkapipoja vaikka on perjantaikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ihme tiukkapipoja vaikka on perjantaikin![]()
no en tunnusta. Korkeintaan nutturatikku tuli kiepautettua aavistuksen kireälle
Ei kun oikeesti, tuo juttu oli ihan paska. Juonto esim oli surkea. Itse vaadin huumorilta enemmän kuin sen että otetaan ihminen ja paljastetaan nolo juttu sen menneisyydestä radiossa. Voishan senki tehdä hauskasti mutta tämä floppasi täysin.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ihme tiukkapipoja vaikka on perjantaikin![]()
no en tunnusta. Korkeintaan nutturatikku tuli kiepautettua aavistuksen kireälle
Ei kun oikeesti, tuo juttu oli ihan paska. Juonto esim oli surkea. Itse vaadin huumorilta enemmän kuin sen että otetaan ihminen ja paljastetaan nolo juttu sen menneisyydestä radiossa. Voishan senki tehdä hauskasti mutta tämä floppasi täysin.
no joo, ois juontajat saanu pitää pokkaa enempi, mut muuten ihan hauska, mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:no, minä olenki selvinpäin, oletko sinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Selvästi tehty juttu, ei tolla puhelinäijällä paljoa ikää ollu. Ihan sketsi koko juttu. Nauratti kyl silti..
"eteenpäin mennään!"
"Ja taakse, eteen taakse, eteen taakse!"![]()
[Kaikkea tekin uskotte, pahvit].