VOI EI MIKÄ NOLAUS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahahahahha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
siinä sen taas näkee miten erilaiset käsitykset ihmisillä on huumorista ja hauskuudesta. Minusta tuossa ei ollut mitään hauskaa...

Joo sama täällä...enkä ymmärrä sitäkään mikä nolaus tämä nyt oli. Tuskin ketään kiinnostaa. Minusta lähinnä juontajapojat nolas itsensä, kun eivät keksineet tuon parempaa juttua.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ihme tiukkapipoja vaikka on perjantaikin :o

no en tunnusta. Korkeintaan nutturatikku tuli kiepautettua aavistuksen kireälle :D

Ei kun oikeesti, tuo juttu oli ihan paska. Juonto esim oli surkea. Itse vaadin huumorilta enemmän kuin sen että otetaan ihminen ja paljastetaan nolo juttu sen menneisyydestä radiossa. Voishan senki tehdä hauskasti mutta tämä floppasi täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:

no en tunnusta. Korkeintaan nutturatikku tuli kiepautettua aavistuksen kireälle :D

Ei kun oikeesti, tuo juttu oli ihan paska. Juonto esim oli surkea. Itse vaadin huumorilta enemmän kuin sen että otetaan ihminen ja paljastetaan nolo juttu sen menneisyydestä radiossa. Voishan senki tehdä hauskasti mutta tämä floppasi täysin.

no joo, ois juontajat saanu pitää pokkaa enempi, mut muuten ihan hauska, mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:

no joo, ois juontajat saanu pitää pokkaa enempi, mut muuten ihan hauska, mun mielestä.

no, minä olenki selvinpäin, oletko sinä :D

Selvästi tehty juttu, ei tolla puhelinäijällä paljoa ikää ollu. Ihan sketsi koko juttu. Nauratti kyl silti..
"eteenpäin mennään!"
"Ja taakse, eteen taakse, eteen taakse!" :laugh:

[Kaikkea tekin uskotte, pahvit].

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Selvästi tehty juttu, ei tolla puhelinäijällä paljoa ikää ollu. Ihan sketsi koko juttu. Nauratti kyl silti..
"eteenpäin mennään!"
"Ja taakse, eteen taakse, eteen taakse!" :laugh:

[Kaikkea tekin uskotte, pahvit].

Jos oli tehty niin alkaa mennä jo epätoivoisen surkeuden puolelle se kässäri. huhhuh.

Tässä toinen selkeästi käsikirjoitettu, aika huono tämäkin, mutta ei niin tylsä:
http://www.youtube.com/watch?v=oeCBo_hbGsM

Yhteistyössä