VOI EI!!!!!Mejän lapsella löydettin kasvain!:'(((((

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Minä tyhmäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Kaikenlaista sitä :(

Koittakaahan jaksaa yhdessä eteenpäin. Haluaisin kysyä, mistä kasvain löytyi, ja minkälaisten oireiden perusteella yleensä lähditte asiaa tutkimaan? Vai tuliko se ilmi ihan yllättäen jossakin muussa ns. rutiinitarkastuksessa?


Muoks anteeksi, olikin jo samoja asioita ehditty kysymään ja vastattukin niihin.
niin kuin kerroin lapsi on pyytänyt hieromaan hänet sit kun mä aloitanut hieromaan hänen peppu löysin joku patti/pallo pepun sisällä :'( mut muuten hän voi hyvin....lääkäri sanoi että sen on hyvää asia jos hän voi hyvin mut tarvi tehdä jatko tutkimuksia onko se hyvää tai paha laatuinen,sorry olen niin stressantunut masentunut ja panikissa etten pysty kirjoitamaan paljon,en tie miten kestän huomiseen asti........ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'( :'( :ashamed: :ashamed:
Ymmärsinkö oikein , että hieroit häntä pepun sisältä?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minä tyhmäkö?:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Kaikenlaista sitä :(

Koittakaahan jaksaa yhdessä eteenpäin. Haluaisin kysyä, mistä kasvain löytyi, ja minkälaisten oireiden perusteella yleensä lähditte asiaa tutkimaan? Vai tuliko se ilmi ihan yllättäen jossakin muussa ns. rutiinitarkastuksessa?


Muoks anteeksi, olikin jo samoja asioita ehditty kysymään ja vastattukin niihin.
niin kuin kerroin lapsi on pyytänyt hieromaan hänet sit kun mä aloitanut hieromaan hänen peppu löysin joku patti/pallo pepun sisällä :'( mut muuten hän voi hyvin....lääkäri sanoi että sen on hyvää asia jos hän voi hyvin mut tarvi tehdä jatko tutkimuksia onko se hyvää tai paha laatuinen,sorry olen niin stressantunut masentunut ja panikissa etten pysty kirjoitamaan paljon,en tie miten kestän huomiseen asti........ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'( :'( :ashamed: :ashamed:
Ymmärsinkö oikein , että hieroit häntä pepun sisältä?
Hyi! No niin siis mäkin käsitin tän!! =O

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä tyhmäkö?:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Kaikenlaista sitä :(

Koittakaahan jaksaa yhdessä eteenpäin. Haluaisin kysyä, mistä kasvain löytyi, ja minkälaisten oireiden perusteella yleensä lähditte asiaa tutkimaan? Vai tuliko se ilmi ihan yllättäen jossakin muussa ns. rutiinitarkastuksessa?


Muoks anteeksi, olikin jo samoja asioita ehditty kysymään ja vastattukin niihin.
niin kuin kerroin lapsi on pyytänyt hieromaan hänet sit kun mä aloitanut hieromaan hänen peppu löysin joku patti/pallo pepun sisällä :'( mut muuten hän voi hyvin....lääkäri sanoi että sen on hyvää asia jos hän voi hyvin mut tarvi tehdä jatko tutkimuksia onko se hyvää tai paha laatuinen,sorry olen niin stressantunut masentunut ja panikissa etten pysty kirjoitamaan paljon,en tie miten kestän huomiseen asti........ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'( :'( :ashamed: :ashamed:
Ymmärsinkö oikein , että hieroit häntä pepun sisältä?
Hyi! No niin siis mäkin käsitin tän!! =O
Minä käsitin, että pakarasta. Mun lapsillani on mm kasvukipuihin auttanut lihasten hieronta, joten miksei kipeään pakaralihakseenkin auttaisi hieronta? Pakarassahan ap:n lapsen patti oli todettu eikä peräsuolessa.

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä tyhmäkö?:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Kaikenlaista sitä :(

Koittakaahan jaksaa yhdessä eteenpäin. Haluaisin kysyä, mistä kasvain löytyi, ja minkälaisten oireiden perusteella yleensä lähditte asiaa tutkimaan? Vai tuliko se ilmi ihan yllättäen jossakin muussa ns. rutiinitarkastuksessa?


Muoks anteeksi, olikin jo samoja asioita ehditty kysymään ja vastattukin niihin.
niin kuin kerroin lapsi on pyytänyt hieromaan hänet sit kun mä aloitanut hieromaan hänen peppu löysin joku patti/pallo pepun sisällä :'( mut muuten hän voi hyvin....lääkäri sanoi että sen on hyvää asia jos hän voi hyvin mut tarvi tehdä jatko tutkimuksia onko se hyvää tai paha laatuinen,sorry olen niin stressantunut masentunut ja panikissa etten pysty kirjoitamaan paljon,en tie miten kestän huomiseen asti........ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'( :'( :ashamed: :ashamed:
Ymmärsinkö oikein , että hieroit häntä pepun sisältä?
Hyi! No niin siis mäkin käsitin tän!! =O
Minä käsitin, että pakarasta. Mun lapsillani on mm kasvukipuihin auttanut lihasten hieronta, joten miksei kipeään pakaralihakseenkin auttaisi hieronta? Pakarassahan ap:n lapsen patti oli todettu eikä peräsuolessa.
"..kun mä aloitanut hieromaan hänen peppu löysin joku patti/pallo pepun sisällä.." PATTI PEPUN SISÄLLÄ!!
 
mamipöö
josko tarkoitti että patti tuntui ihon alla, eli vähän niinkun pepun sisällä? kun suomi ei kuitenkaan tainnu olla milannan äidinkieli niin aika ymmärrettävää että ilmaisu vieraalla kielellä voi olla vähän hankalaa.. toisella on oikeasti suuri hätä ja huoli, niin minusta vois olla kommentoimatta, ellei osaa ku pahoittaa toisen mieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
jos pakarasta hieroo, niin kuinka voi löytää patin pyllyn sisältä???
Koska se ei ollut ihon pinnalla? Mulle ainakin sana "pylly" tarkoittaa pakaroita eikä peräaukkoa ja peräsuolta. Istun nytkin pyllylläni enkä peräsuolellani :D

 
hoopo
Mun pojalta (melkein saman ikäinen kun sun lapsi) löydettiin syöpäkasvain viime huhtikuussa. Aina on parempi, että kasvain löydetään ennen muita oireita, kuten joku jo tuossa aikaisemmin sanoi. Meidän poika pystyi aloittamaan hoidot hyväkuntoisena ja on siksi muita paremmin myös kestänyt ne.

Nyt me ollaan jo lujaa vautia menossa parempaan päin ja kaikki näyttää hyvältä. Usko pois, myös oman lapsen syöpädiagnoosista voi selvitä. Eipä siinä oikein mikään muu auta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
josko tarkoitti että patti tuntui ihon alla, eli vähän niinkun pepun sisällä? kun suomi ei kuitenkaan tainnu olla milannan äidinkieli niin aika ymmärrettävää että ilmaisu vieraalla kielellä voi olla vähän hankalaa.. toisella on oikeasti suuri hätä ja huoli, niin minusta vois olla kommentoimatta, ellei osaa ku pahoittaa toisen mieltä.
näin minäkin käsitin, että ihon alla se patti on
 
milanna :hug: tiedän omasta kokemuksesta miltä susta just nyt tuntuu!! Meidän pojaltamme löäydettiin kasvain oikeasta pakarasta kun hän oli 7-8 kk ikäinen. Se oli vielä hurjan isokin, melkein minun nyrkkini kokoinen!
Me ei tiedetty onko se hyvä vai paha laatuinen ja pelko oli jotain aivan sanoin kuvaamatonta! Odottaminen siitä tiedosta tuntui erittäin raskaalta.
Meillä poitsu kans aluks ultrattiin ja sitten rotgeniin, jonka jälkeen oli magneetti kuvaukset.
Itseäni pelotti jo magneetti kuvauksiinkin meno kun siellä poika nukutettiin. Nukuskin tuntui pelottavalta... magneetti kuvauksista meni viikon verran ja tuli jo leikkaus aika kotiin ja meille ei ollut tullut tuloksia vielä kuvauksistakaan.. mielessä kävi paljon ajatuksia... entäs jos on pahalaatuinen ja loppuuko kaikki nyt tähän! soitin hädissäni sairaalaan ja siellä kertoivat että jo vähän mitä on tulossa. Sairaalaan mentiin osastolle pojan 1-vuotis syntympäivänä ja siellä meille kerrottiin että kyseessä on kasvain. Tässä vaiheessakaan ei vielä tiedetty onko kyseessä hyvä vai pahalaatuinen ja se selvisi vasta leikkauksen jälkeen kun kasvaimesta oli otettu koepala.. meillä kävi kuitenkin tuuri ja selvittiin sillä säikähdyksellä kun tuli tieto että kyse oli hyvälaatuisesta kasvaimesta. kaikkea kasvaimesta ei kuitenkaan saatu poistettua ja pelkään vieläkin koko ajan että kasvain uusii... Leikannut kirurgi sanoi etä on epätodennäköistä että se uusii mutta kuitenkin se mahdollisuus on olemassa ja kun sitä kasvainta sinne jäi ku sitä oli lihasten välissä ja lihaksia eivät halunneet niin pieneltä vaurioittaa...
Voimia ja jaksamista teille :hug: Voit laittaa minulle yv:tä jos haluat jutella!
Toivon ja uskon että teidänkin pienellä olisi kyse ihan hyvälaatuisesta kasvaimesta!
 
vieras
Ap:lle voimia! Onko kuulunut mitään uutta?

Eiköhän tuo patti ollut ison sisällä.Kyllähän semmoisen tuntee ihon läpi sormeen.Näin minäkin sen HETI ymmärsin.Tuntuuhan rintasyöpäkin pattina tississä.
 
Venakko Milanna
moi kaikkille!Eli me olttin tänään lastepoliklinikalla!Ja lääkäri sanoi että meijän pitäis tulla tortai aamuna sinne ja päivällä hänelle sitten tehdään magnetti kuvaus ei saa syödä mitään,ja kuvaus tehdän nukutuksessa(VOI KAMALA) kun pieni lapsi ei pysty olla liikumatta 45min.....niin huono olo,mä olen niin kuin huonossa unessa..... :'(
 
Voimia siihen kuvaukseen, sillä kuitenkin saa selvyyden mikä on ja missä mennään! Elä nukutusta pelkää, voin nyt kokemuksesta sanoa et pelkäsin ihan liikaa itse (poika nukutettiin 1.5v korvien putkitukseen viikko sitten) Ja minä itkin, minua pelotti. Kaikki meni kuitenkin hyvin eikä mitään ongelmia ollut. Ne sanoikin että ei huolta, nukutus se on pienin osa näitä juttuja. Joten luota siihen et kaikki menee hyvin ja ole lapsesi tukena siellä! Pian se on jo ohi ja saatte tietää missä mennään!
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
Voimia siihen kuvaukseen, sillä kuitenkin saa selvyyden mikä on ja missä mennään! Elä nukutusta pelkää, voin nyt kokemuksesta sanoa et pelkäsin ihan liikaa itse (poika nukutettiin 1.5v korvien putkitukseen viikko sitten) Ja minä itkin, minua pelotti. Kaikki meni kuitenkin hyvin eikä mitään ongelmia ollut. Ne sanoikin että ei huolta, nukutus se on pienin osa näitä juttuja. Joten luota siihen et kaikki menee hyvin ja ole lapsesi tukena siellä! Pian se on jo ohi ja saatte tietää missä mennään!
voi kiitos!mut siltti pelotta pahasti mitä jos...jotain tapahtu ja mitä hänellä on :'(

 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
Voimia siihen kuvaukseen, sillä kuitenkin saa selvyyden mikä on ja missä mennään! Elä nukutusta pelkää, voin nyt kokemuksesta sanoa et pelkäsin ihan liikaa itse (poika nukutettiin 1.5v korvien putkitukseen viikko sitten) Ja minä itkin, minua pelotti. Kaikki meni kuitenkin hyvin eikä mitään ongelmia ollut. Ne sanoikin että ei huolta, nukutus se on pienin osa näitä juttuja. Joten luota siihen et kaikki menee hyvin ja ole lapsesi tukena siellä! Pian se on jo ohi ja saatte tietää missä mennään!
voi kiitos!mut siltti pelotta pahasti mitä jos...jotain tapahtu ja mitä hänellä on :'(
uskon sen ja tiedän tuskasi! me kaikki toivotaan pelkkää hyvää, mutta ainakin pääsee tutkimuksiin ja hoitoon, se on pääasia! <3
 
Venakko Milanna
mä en usko vieläkin että tämä on tapahtunut meijän kanssa,mutta yritän vieläkin uskoa mitä
JOS se on jotain muuta,vaikka lääkäri tänään sanoi että ei ole mitään hyvää :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
mä en usko vieläkin että tämä on tapahtunut meijän kanssa,mutta yritän vieläkin uskoa mitä
JOS se on jotain muuta,vaikka lääkäri tänään sanoi että ei ole mitään hyvää :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Voimia ja jaksamisia.Toivotaan että kyseessä on hyvänlaatuinen kasvain ja kaikki kääntyy parhain päin.Olette ajatuksissani
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
mä en usko vieläkin että tämä on tapahtunut meijän kanssa,mutta yritän vieläkin uskoa mitä
JOS se on jotain muuta,vaikka lääkäri tänään sanoi että ei ole mitään hyvää :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Voimia ja jaksamisia.Toivotaan että kyseessä on hyvänlaatuinen kasvain ja kaikki kääntyy parhain päin.Olette ajatuksissani
:hug:
 

Yhteistyössä