VOI EI!!!!!Mejän lapsella löydettin kasvain!:'(((((

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Mikä on hemangiolymfangiooma? Tarkoititko hemangiooma?
Eivätkö lymfangioomat ja hemangioomat ole vaarattomia ja hyvänlaatuisia kasvaimia. Ihon pinnalla esim. mansikkaluomi on hemangiooma, mutta sellainen voi olla kudosten sisälläkin.
tiedätkö sinä muuten jotai tästä ,kun must tunttu että mä sekoan en voi mitään löytä googleista
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja BMI44-4:
:hug: :hug: Toivottavasti löytö on vaaraton. Mä kuulin just että siskoni pikkuisella on jotain munuaisissa, menevät varjoainekuvauksiin. Munuaisallas on ainakin laajentunut
voi ei ,mä tiedän miten rankka se on,toivon teille ja heille paljon voimia ,toivotetavasti että kaikki menee hyvin
 
lisko
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'( :'( huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus :ashamed:
siis tää juttu on provo ja se on aivan varma ja tosi.... tää samainen ihminen kirjoitti viime viikolla siitä että oli löytänyt miehensä housujen taskusta lapun, missä luki Heidi ja puhelin numero.... siis mä en usko kyl tähän...
Mä muistan ton jutun. Mut eihän sillä ihmisellä ollu hoono somi ollenkaan????

 
Toivon teille parasta, toivon voimia, toivon suojelusenkelin pienen vierelle, varjelemaan pahalta :hug:

Epätietoisuus on pahinta, raastaa kovin. Tiedän sen, sillä itselläni jotain, ehkä pahaakin, häikkää keuhkoissa, ja odotan täällä tutkimusaikaa spesialistille, näytteen ottoa varten.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Toivon teille parasta, toivon voimia, toivon suojelusenkelin pienen vierelle, varjelemaan pahalta :hug:

Epätietoisuus on pahinta, raastaa kovin. Tiedän sen, sillä itselläni jotain, ehkä pahaakin, häikkää keuhkoissa, ja odotan täällä tutkimusaikaa spesialistille, näytteen ottoa varten.
voimia sinulle :hug: :hug: :hug: elämä on tosi raskasta :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Toivon teille parasta, toivon voimia, toivon suojelusenkelin pienen vierelle, varjelemaan pahalta :hug:

Epätietoisuus on pahinta, raastaa kovin. Tiedän sen, sillä itselläni jotain, ehkä pahaakin, häikkää keuhkoissa, ja odotan täällä tutkimusaikaa spesialistille, näytteen ottoa varten.
voimia sinulle :hug: :hug: :hug: elämä on tosi raskasta :(

Kiitos.
Onhan se, elämä, raskastakin. Ja epäoikeudenmukaista. Mutta toivoa ei saa heittää, aina voi tulla käänne parempaan, eikä se pahin uhkakuva onneksi aina toteudukaan.

:hug:
 
äiti
Lapsella todettiin leukemia 6v iässä ,nyt pian 10v täyttäessä, olemme toistaiseksi voittaneet sen.Erillaisiaa hoidoissa mennyt 4vuotta ja viimeinen vuosi ollu paras! Joten häntä pystyyn,voimia teille ÄLÄKÄ LUOVUTA-TAISTELU ALKAA JA KAIKKI VOIMAT ESIIN!
 

Yhteistyössä