Voi ei katsokaa tuota 5vuotiaan raskauskuvaa, melkein itku tulee :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Ettekö lukeneet artikkelia? Linan kuukautiset olivat alkaneet 8kk iässä ja rinnat kasvaneet 4-vuotiaana. Lapsi syntyi keisarinleikkauksella tietenkin, lantion ollessa liian pieni. Isää epäiltiin raiskauksesta ja insestistä, mutta vapautettiin todisteiden puuttuessa, Lina itse ei osannut tai halunnut kertoa lapsen isää. Hän meni myöhemmin naimisiin ja sai toisen lapsen, ensimmäistä lasta kasvattettiin uskossa että Lina on hänen sisarensa.

Kertokaa mulle miten tuo on mahdollista.

On kyllä aika uskomatonta että olis alkanu menkat 8kk:n iässä ja sitä rataa :o Ja tän syntyneen lapsen isä olis tän Lina Medinan isä tai veli. Mut anto lapsellee nimen lääkärisä mukaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Miten on mahdollista et 5 vee on raskaana? Eikös raskautuminen vaadi kuukautisten alkua? Enkä oo koskaan kuullu et 5 vuotiaalla ois menkat. Ja Wikipediaan ei todellakaan kannata luottaa.

sama juttu löytyy snopesilta ym...

Joo, mut joku väitti tuolla ylempänä et Wikipediassa ei puhuta paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja keittiöbiologi:
Kuva oli vuodelta 1939. Sen luotettavuutta voi kyllä pohtia kriittisesti. Aikamoinen hormonihäiriö pitää olla, että murrosikä käynnistyy noin aikaisin ja raskaus on mahdollinen.

Niinhän sillä olikin hormonihäiriö, kuukautiset alkoi 8kk iässä ja rinnat kasvoivat olikos 4v!

Ei koskaan saatu selville lapsen isää, koska tyttö ei ehkä itsekään sitä tiennyt kun ei tajunnu asiaa. Omaa isää epäiltiin ensin mutta siitä ei ollut näyttöä. Poika sai vasta 10 iässä tietää että tyttö onkin äiti eikä sisko. Sai toisen lapsen nelikymppisenä aviomiehelleen.

Uskon kyllä että juttu on tosi, valitettavan surullista :(

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Ettekö lukeneet artikkelia? Linan kuukautiset olivat alkaneet 8kk iässä ja rinnat kasvaneet 4-vuotiaana. Lapsi syntyi keisarinleikkauksella tietenkin, lantion ollessa liian pieni. Isää epäiltiin raiskauksesta ja insestistä, mutta vapautettiin todisteiden puuttuessa, Lina itse ei osannut tai halunnut kertoa lapsen isää. Hän meni myöhemmin naimisiin ja sai toisen lapsen, ensimmäistä lasta kasvattettiin uskossa että Lina on hänen sisarensa.

Kertokaa mulle miten tuo on mahdollista.

Meidän tuttavan lapsella alkoi verinen vuoto ja järkyttävä pituuskasvu ja rintojen kasvu 4 vuotiaana. Hormoonihoidoille joutu. Olis aivolisäkkeessä vikaa ja se leikattii..

Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
Mikä tuossa nyt on niiiin kamalaa? Onhan sitä nyt paljon kamalampiakin asioita kuin raskaus.

on juu, paaaljon pahempiakin asioita.. mutta kuinkas usein BLAAH olet nähnyt tai kuullut pienestä lapsesta, joka SAA omia lapsia??

ja siinä ei ole mitään kamalaa vai???

katselmus peiliin vois auttaa... :headwall:

Lina Medinan raskaus on totta, se on ihan virallisestikin vahvistettu. Moni arvostettu lääketieteellinen julkaisukin on Lina Medinasta kirjoitellut. Ja tuo alkaminen ei ole mitenkään mahdotonta, kyllähän näitä tapauksia on että jo muutaman kuukauden iässä alkaa. Nykyään siihen on vaan enemmän hoitoa tarjolla.

Mun tyttärellä oli syntyessään (siis tuolla esikoisella) runsas hormonitoiminta: rinnat kasvoivat jo laitoksella ja valkovuoto oli todella runsasta, runsaampaa kuin keskivertotyttövauvoilla yleensä. Sitä siis seurattiin muun hoidon yhteydessä. Eli kyllä mä uskon hormonihäiriöihin, vaikken tullut itsekään kyllä ajatelleeksi, että se häiriö voisi oikeasti kehittyä ihan noin pitkälle. Ja uskon insestiinkin, oon itsekin joutunut 5 vuotiaana uhriksi. Se nyt tietysti on todella ikävä ja harmillinen yhteensattuma, että molemmat sattuu samalle lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
verratkaapa noita tuomioita siihen mitä suomessa saa vastaavasta :headwall:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers

Ihan kamala lista :( Maailmassa on niin paljon pahuutta, ja mikä sekin oli että 75-vuotias mies oli raiskannut sen yhden lapsen! :o