Voi ärsytys yhtä "kaveria" ARGH!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
Mä olen huono äiti, kun lähden ens syksynä kouluun käymään sen loppuun ja tyttö menee päiväkotiin.. Mä olen huono äiti, ku en tee lapsia liukuhihna-periaatteella (anteeks niille ketkä tekee.. mulle ei vaan siis sovi sellainen nyt.. :) ) Lapseni jää siis ilman leikkikaveria/sisarusta OMAN itsekkyyteni takia, koska haluan lukea ammatin itselleni (vuosi siis koulua vielä jäljellä) ja mennä töihin |O :headwall: :headwall:

Siis tekeekö joku oikeasti lisää lapsia sen takia, että on lapselle leik´kikaveri. Sus siunatkoon!

Ihan oikein teet! On hyvä käydä koulu loppuun ja mennä töihin, näin annat lapsellesikin paremman tulevaisuuden ja hyvän esimerkin!! Tsemppiä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja just..:
Siis tekeekö joku oikeasti lisää lapsia sen takia, että on lapselle leik´kikaveri. Sus siunatkoon!

Ihan oikein teet! On hyvä käydä koulu loppuun ja mennä töihin, näin annat lapsellesikin paremman tulevaisuuden ja hyvän esimerkin!! Tsemppiä! :)

No, meidän lapsilla ei olis leikkikavereita ennen kouluikää (ja silloinkin vain koulussa), jos niillä ei olis sisaruksiaan. Mutta kyllä meillä on ollut muitakin syitä lasten hankkimiseen. Suurimpana se, että tykätään lapsista ja rakastetaan omiamme!

Tervetuloa "huono äiti"-kerhoon *ojentaa avaimen* Pääsyvaatimuksena on omistaa vähintään yksi kaveri, joka omaa seuraavat piirteet:
Tietää paremmin
- sun asiat, kuin sinä itse
- mikä sun lapsellesi ja perheellesi on hyväksi
- on aina oikeassa, kun kyse on sun lapsen kasvatuksesta

:saint:

jihaaaaaaaa! mä oon siis hyvä äiti!!! ihan superhyvä!!!!!

-ei ammatista tietoakaan
-4 lasta, viides mahassa, syksyllä eka menee eskariin
-oon lasten kaa tietty kotona enkä suunnittelekkaa muuta

JA OON HEMMETIN TYYTYVÄINEN ELÄMÄÄNI!

Yhteistyössä