Voehan biisikärpänen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554152:
Subilla menee parhaillaan ehkä kaikkien aikojen parhaan elokuvatrilogian ensimmäinen osa. Ja kohta alkaa Kauhukeittiö.

Joo mä vilauksen näin subin leffasta (oli nuoruudessa mun suosikki muuten :D), mut, noukänduu, muu perhe niin nauttii tuosta kärpäsestä, ettei auta ku kärsiä :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554253:
Juu muistan tämän. Mun mielestä on ihan sairaan noloa että Gordonille tarjottiin eineskarjalanpiirakkaa, kumijuustoa ja MÄMMIÄ. Siis voi saatana! Kenen idiootin keksintö sekin oikein mahtoi olla?

Okei, einespiirakka ei todellakaan ollut paras vaihtoehto, mutta haloo! Käyttäytyykö muka ammattikokki noin? Ei tasan!

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554152:
Subilla menee parhaillaan ehkä kaikkien aikojen parhaan elokuvatrilogian ensimmäinen osa. Ja kohta alkaa Kauhukeittiö.

Aluksi harmitti kun tajusin että Btf1 tulee subilta, enkä voi kattoa sitä kun täytyy mennä nukkumaan. Sit koin onneksi ahaa-elämyksen että omistan koko trilogian dvd boksilla. :) Mukavampi mieli mennä nukkumaan, kun ei ketuta. =)

[QUOTE="vieras";24554268]Okei, einespiirakka ei todellakaan ollut paras vaihtoehto, mutta haloo! Käyttäytyykö muka ammattikokki noin? Ei tasan![/QUOTE]

Pyh, se kuuluu sen imagoon olla ilkeä. Gordon Ramsay ei vain voi olla kiltti tai kohtelias Mun mielestä se ei kunnolla edes maistanut noita ruokia, ennen kuin alkoi sättiä ja haukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554253:
Juu muistan tämän. Mun mielestä on ihan sairaan noloa että Gordonille tarjottiin eineskarjalanpiirakkaa, kumijuustoa ja MÄMMIÄ. Siis voi saatana! Kenen idiootin keksintö sekin oikein mahtoi olla?

Täysin käsittämätöntä :headwall:

Yhteistyössä