onko ihan oikeasti häissä PAKKO olla musiikkia

Eihän se mikään pakko ole... :whistle:
Mieti vaan sitä vaivaantunutta tunnelmaa, kun vieraat tajuavat että tässä nyt sitten juhlitaan hiljaisuuden vallitessa...että oliks nää häät vai hautajaiset?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Mieti vaan sitä vaivaantunutta tunnelmaa, kun vieraat tajuavat että tässä nyt sitten juhlitaan hiljaisuuden vallitessa...että oliks nää häät vai hautajaiset?? :D

hmm.. ainoastaan ruokailun ajan sitä melkeempä tarttis. en tiiä onko tulossa ohjelmaa, mut illaks on tiedossa karaoke ja siinä on musiikkia kerrakseen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:

hmm.. ainoastaan ruokailun ajan sitä melkeempä tarttis. en tiiä onko tulossa ohjelmaa, mut illaks on tiedossa karaoke ja siinä on musiikkia kerrakseen :saint:

No, mutta onhan karaoke musiikkia!! Ei sen lisäksi muuta tarvii! Ruokailun ajan ihmiset keskustelee kuitenkin, eli älä suotta siitä stressaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Tarkoitatko nyt kirkossa vai hääjuhlassa? Kyllä hääjuhlasa mun mielestä pitää olla, muutenhan saattais olla aikas tylsää...

hääjuhlassa. isosiskolla oli pari kesää sitten häät ja toi mulle cd:tä kuunneltavaks mut en mä nyt osaa kuvitella mitään noista musiikeista sinne. tai ehkä hyvin hiljaiseksi taustamölyksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja piizie:
Kyllä mun mielestä hyvin valittu musiikki on monien juhlien kantava voima.

mä taas luotan vieraisiin :) ja jos on nätti ilma niin hirveän usein ihmiset viihtyy enempi ulkosalla joten tosiaan jos hiljaiselle pistäis vaik jonku noist ruokailun ajaksi...

Jos vain ruokailun ajaksi niin silloin ei tarvitse olla tarkkaan valittua jne.Vähän kaikkea kaikille.
Joku hoitaa vain cd:den vaihtamisen niin sopii melkein mikä vain juuri sellaiseksi hiljaiseksi taustamusiikiksi.
Ei ole edes kiva jos ruokailun aikana musiikki kovalla.

Alkuperäinen kirjoittaja rouva:
onko ihan oikeasti häissä PAKKO olla musiikkia

NO ON!!!!

no sitä on tulossa. Mut en aio siihen käyttää aikaani sen enempää et polttelisin ja valkkailisin tarkasti kappaleita. joku hääcd saa soida taustalla :D
pitää muuten muistaa ottaa bilemusaakin karaoken lisäksi!

mä taas luotan vieraisiin :) ja jos on nätti ilma niin hirveän usein ihmiset viihtyy enempi ulkosalla joten tosiaan jos hiljaiselle pistäis vaik jonku noist ruokailun ajaksi...

Mun isän 50-v synttäreillä pari vuotta sitten oli karaoke ja se oli kyllä ihan hitti! Semmoisetkin ihmiset joista ei olis koskaan usnonut että "uskaltaa" lavalle, oli vähän väliä mikin ääressä! Aivan loisto homma!

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:

Mun isän 50-v synttäreillä pari vuotta sitten oli karaoke ja se oli kyllä ihan hitti! Semmoisetkin ihmiset joista ei olis koskaan usnonut että "uskaltaa" lavalle, oli vähän väliä mikin ääressä! Aivan loisto homma!

tämä on todetty yhdissä häissä ja yksissä 50-v juhlissa myös :D kerran tarjolla on jonkin verran alkomaholia ( tosin vasta kun iäkkäämmät ihmiset ja lapset ovat poistuneet ) niin sekin tekee ihmisistä rohkeampia.

Yhteistyössä