kun mua ei vois vähempää kiinnostaa sen etsiminen ja valkkaaminen ja tiedän et miestä ei senkään vertaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Eihän se mikään pakko ole...![]()
Mieti vaan sitä vaivaantunutta tunnelmaa, kun vieraat tajuavat että tässä nyt sitten juhlitaan hiljaisuuden vallitessa...että oliks nää häät vai hautajaiset??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Eihän se mikään pakko ole...![]()
Mieti vaan sitä vaivaantunutta tunnelmaa, kun vieraat tajuavat että tässä nyt sitten juhlitaan hiljaisuuden vallitessa...että oliks nää häät vai hautajaiset??![]()
hmm.. ainoastaan ruokailun ajan sitä melkeempä tarttis. en tiiä onko tulossa ohjelmaa, mut illaks on tiedossa karaoke ja siinä on musiikkia kerrakseen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Tarkoitatko nyt kirkossa vai hääjuhlassa? Kyllä hääjuhlasa mun mielestä pitää olla, muutenhan saattais olla aikas tylsää...
Alkuperäinen kirjoittaja piizie:Kyllä mun mielestä hyvin valittu musiikki on monien juhlien kantava voima.
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:onko ihan oikeasti häissä PAKKO olla musiikkia
NO ON!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja piizie:Kyllä mun mielestä hyvin valittu musiikki on monien juhlien kantava voima.
mä taas luotan vieraisiinja jos on nätti ilma niin hirveän usein ihmiset viihtyy enempi ulkosalla joten tosiaan jos hiljaiselle pistäis vaik jonku noist ruokailun ajaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja piizie:Kyllä mun mielestä hyvin valittu musiikki on monien juhlien kantava voima.
mä taas luotan vieraisiinja jos on nätti ilma niin hirveän usein ihmiset viihtyy enempi ulkosalla joten tosiaan jos hiljaiselle pistäis vaik jonku noist ruokailun ajaksi...
Mun isän 50-v synttäreillä pari vuotta sitten oli karaoke ja se oli kyllä ihan hitti! Semmoisetkin ihmiset joista ei olis koskaan usnonut että "uskaltaa" lavalle, oli vähän väliä mikin ääressä! Aivan loisto homma!