Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos musiikillista taidenautintoa on hakemassa niin biisikärpänen ei ole oikea valinta.Kamala ohjelma. Miksei sinne voisi ottaa vain laulutaitoisia ihmisiä? Olisi paljon miellyttävämpi kuunnella.
Subilla menee parhaillaan ehkä kaikkien aikojen parhaan elokuvatrilogian ensimmäinen osa. Ja kohta alkaa Kauhukeittiö.Ei oo oikein tää lauantai-illan teeveetarjonta kohillaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554152:Subilla menee parhaillaan ehkä kaikkien aikojen parhaan elokuvatrilogian ensimmäinen osa. Ja kohta alkaa Kauhukeittiö.
Juu muistan tämän. Mun mielestä on ihan sairaan noloa että Gordonille tarjottiin eineskarjalanpiirakkaa, kumijuustoa ja MÄMMIÄ. Siis voi saatana! Kenen idiootin keksintö sekin oikein mahtoi olla?Gordon suomessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554253:Juu muistan tämän. Mun mielestä on ihan sairaan noloa että Gordonille tarjottiin eineskarjalanpiirakkaa, kumijuustoa ja MÄMMIÄ. Siis voi saatana! Kenen idiootin keksintö sekin oikein mahtoi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554152:Subilla menee parhaillaan ehkä kaikkien aikojen parhaan elokuvatrilogian ensimmäinen osa. Ja kohta alkaa Kauhukeittiö.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554147:Jos musiikillista taidenautintoa on hakemassa niin biisikärpänen ei ole oikea valinta.
Pyh, se kuuluu sen imagoon olla ilkeä. Gordon Ramsay ei vain voi olla kiltti tai kohtelias Mun mielestä se ei kunnolla edes maistanut noita ruokia, ennen kuin alkoi sättiä ja haukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24554253:Juu muistan tämän. Mun mielestä on ihan sairaan noloa että Gordonille tarjottiin eineskarjalanpiirakkaa, kumijuustoa ja MÄMMIÄ. Siis voi saatana! Kenen idiootin keksintö sekin oikein mahtoi olla?