Ä
äet
Vieras
kevät aarinko paestaa ja linnut laalaa, taetaa tulla kesä!!
onnii mukavoo ko laps nukkuu ja suap äeti juuva kahveet raahassa.
onnii mukavoo ko laps nukkuu ja suap äeti juuva kahveet raahassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Herraie! Onko tää näin palio jo pohojalaasta!?
Ihanaa ja mahtavaa. Son kieli jonka mä tairan vaikken tähkää vanitakkaa. Sojjotenki kieron oloonen, ja se silimäki on aiva omituunen. Hyi olokohon.
Teellitkuki?
Alkuperäinen kirjoittaja jebu:Annakko nää mulle ton pannaanin tosta pöyvältä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Herraie! Onko tää näin palio jo pohojalaasta!?
Ihanaa ja mahtavaa. Son kieli jonka mä tairan vaikken tähkää vanitakkaa. Sojjotenki kieron oloonen, ja se silimäki on aiva omituunen. Hyi olokohon.
Teellitkuki?
Tokiki minä pohojalaane oon, syntymähäjy pahimmasta päästä. Ja armoton Tähkä-vani :heart:. Musiikki on loistavaa ja miäs komea ku laronovi.
Minoon muuten sitä miältä, notta ihiminen voi lähtiä Pohojammaalta, mutta Pohojammaa ei koskaan lähäre ihimisestä. Siksipä oonki menossa tatuottemahan itteeni pätkän helavyötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Herraie! Onko tää näin palio jo pohojalaasta!?
Teellitkuki?
Tokiki minä pohojalaane oon, syntymähäjy pahimmasta päästä. Ja armoton Tähkä-vani :heart:. Musiikki on loistavaa ja miäs komea ku laronovi.
Minoon muuten sitä miältä, notta ihiminen voi lähtiä Pohojammaalta, mutta Pohojammaa ei koskaan lähäre ihimisestä. Siksipä oonki menossa tatuottemahan itteeni pätkän helavyötä.
Moon aina ajatellu jotta sus onki jotaki ihimismäästä![]()
Moon samaa mieltä- pohojammaa ei lähäre ihimisestä mihinkää, ja miksikä pitääskää?
Pitäkää hulluna, mutta moon ainaki airosti ylypiä nimenomaan pohojalasuurestani.
Mistä päin lakiaa sitä ollahan?
Alkuperäinen kirjoittaja kylä lähtee:Alkuperäinen kirjoittaja jebu:Annakko nää mulle ton pannaanin tosta pöyvältä?![]()
Pohojois-Pohojanmaa <3
Alkuperäinen kirjoittaja äet:kevät aarinko paestaa ja linnut laalaa, taetaa tulla kesä!!
onnii mukavoo ko laps nukkuu ja suap äeti juuva kahveet raahassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mitäs täsä nytsit kirjottelis... siäl o iha kiva ilma, vähä o pilvist mut ei se mittää jos ei satamaa ruppe. Hiljast o koton, ku ei mul o kukka soittanukkaa tänää. Täytyy sit varmaa itte pirauttaa jollekki...
Itse muuten tykkään Oulun murteesta tosi paljonSe on jotenkin niin iloisen kuulosta.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mitäs täsä nytsit kirjottelis... siäl o iha kiva ilma, vähä o pilvist mut ei se mittää jos ei satamaa ruppe. Hiljast o koton, ku ei mul o kukka soittanukkaa tänää. Täytyy sit varmaa itte pirauttaa jollekki...
Itse muuten tykkään Oulun murteesta tosi paljonSe on jotenkin niin iloisen kuulosta.
Mää oon ihan sammaa mieltä tosta Oulum murteesta! Täälä on kans kiva ilima, piliviä on muttei saja. Iha o samallaisen kuulone päivä ko sulla, mullekaa eijoo kukkaan killauttanu. Pittääpä itte ottaa se luuri kauniiseen kätteen.. Hyvvää päivän jatkua!
ps.Lounaismurteetkin on kivoja!
ai miten niin?? en mä kyllä turusta ole mutta liki kummiskin =DAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mitäs täsä nytsit kirjottelis... siäl o iha kiva ilma, vähä o pilvist mut ei se mittää jos ei satamaa ruppe. Hiljast o koton, ku ei mul o kukka soittanukkaa tänää. Täytyy sit varmaa itte pirauttaa jollekki...
Mää oon ihan sammaa mieltä tosta Oulum murteesta! Täälä on kans kiva ilima, piliviä on muttei saja. Iha o samallaisen kuulone päivä ko sulla, mullekaa eijoo kukkaan killauttanu. Pittääpä itte ottaa se luuri kauniiseen kätteen.. Hyvvää päivän jatkua!
Jostain syystä turkulaiset kyllä erottaa aika helpolla
.
Alkuperäinen kirjoittaja NANNA:ai miten niin?? en mä kyllä turusta ole mutta liki kummiskin =DAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mitäs täsä nytsit kirjottelis... siäl o iha kiva ilma, vähä o pilvist mut ei se mittää jos ei satamaa ruppe. Hiljast o koton, ku ei mul o kukka soittanukkaa tänää. Täytyy sit varmaa itte pirauttaa jollekki...
Jostain syystä turkulaiset kyllä erottaa aika helpolla
.
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:kui ni? kui se sillai sano? kysyiks sää et tiätääks se kuka sää oot vai millai te aloitte siit puhuu? Mää en kyl tajuu noit teijä touhui.