Vko 26 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi taas pitkästä aikaa!!! Mulla on ollut pikkasen ongelmia tän netin kanssa enkä ole siksi päässyt kirjoittelemaan... Nyt on menossa kp 16/25-27 eli ovis takana. Tuntuis taas että ihan oikeeseen aikaan oltiin liikkeellä mutta tiedä sitä sitten... Parin viikon päästä tietää onko tärpännyt.

Juhannuksena olisi tiedossa yhdet synttärit ja yhdet häät eli siinähän se sitten meneekin...

Plussatuulia kaikille!!!

Moikka!

Ompas nyt ollut harvinaisen hiljainen ketju, mutta mahtaako olla syynä tämä ajankohta, kesäkiireet yms. Itsellä kp 15/24-28 yleensä ovulaation aikana on ollut pientä vatsanipistelyä, mutta nyt on poikkeuksellisesti ollut melko kovaa oikean alavatsan kipuilua, johtuuko ovulaatiosta tai jostain muusta, empäs sitten tiedä. Ajoituksen kanssa olen kuvitellut olevani liikkeellä oikeaan aikaan =) nyt vaan sitten odotellaan, josko jotain tapahtuu.

Juhannusta vietetään todennäköisemmin mökillä, nyt vaan sääennusteet lupaa mahdollisesti vesisadetta, toivottavasti ovat väärässä.. ja aurinko paistais edes vähän :)

Pistäkääs muutkin kuulumisianne tänne!

Helou!!

Mä olen ihan neitsyt tässä nettijännäilyssä... Eli ensimmäistä viestiä kirjoitan. Kotona ollaan jännäilty jo puoli vuotta, eikä vielä ole tärpännyt. En ole tikutellut ja laskeminenkin on aika lailla hankalaa, kun kierrot taitaa mennä ihan omia lukujaan. Nyt meikäläisellä kp 17/28-44. Voisin siis liittyä viikon 25 ja 27 jännäjien joukkoon, mutta päätin kokeilla tästä keskeltä :)

Taustaa: Olen löytänyt elämäni rakkauden ja alusta lähtien olemme molemmat toivoneet lasta. Mulla on ollut vauvakuume kuusi vuotta, eli ei kovin uusi tunne, vaikka nyt tämä tuntuu aivan erilaiselta. Itse olen 24 ja mies 29 vuotta.

Olen vähän huolissani, kun kuulin, että mieheni on ollut ilman ehkäisyä edellisessä vuosia kestäneessä suhteessa. Ei kuulemma kertaakaan lauennut sisälle, mutta kuitenkin... Pitääkö mun olla teidän mielestä huolissaan, ettei rakkaalla olisi vipinää punteissa???

Jep, mutta yrityksen puutteesta meitä ei voi syyttää... Aurinkoista kesää kaikille ja paljon plussia ja viivoja!!!

Helou! Hiljainen ketju tosiaan ollut.. Itse kyllä käyn oikeastaan joka päivä vilkuilemassa, mitä vauvahaaveilijoiden maailmaan kuuluu, mutta aina ei viitsisi kirjoitella silti omia juttujaan kun on niin rauhallinen vaihekin vielä toistaiseksi omassa kierrossa.

Touhuviikko edelleen menossa, kp 15/24-26 vaikkakin jo hiljenemään päin. Toi ovuloimisasia mua vähän huolestuttaa eli koska mitään tuntemuksia kyseisestä asiasta ei ole niin pelottaa tapahtuukohan ovulaatiota lainkaan. Eilen bongailin kyllä limoja, mutta en ole oikein päässyt vielä kärryille niiden tarkoituksesta :) Eli milloin ovulaation pitäisi tapahtua niihin nähden ja koska olisi siis paras aika sekstailla.. Viitsisikö joku viisaampi valaista asiaa..?!
Jos tästäkään kierrosta ei plussaa onnistuta saamaan niin seuraavaan kiertoon voisi kokeilla tikuttamista edes oman mielenrauhan takia; tietäisi, että ainakin teoriassa olisi mahdollisuus hedelmöittyä!! Jään odottavalle kannalle..

Plussapeukutuksia jokaiselle :)

Huhuu, omiin viesteihinkö täällä pitää vastailla..! ;)

Oikein ihana ja rentouttava viikonloppu takana, iltavuoroon menossa tänään joten täällä sitä vaan roikutaan. Kp 17/24-26 menossa eli ei enää pitkääkään aikaa strategisiin päiviin :) Itse asiassahan ens viikko on meidän viikko ja meikäläinen jännittää heti maanantaista alkaen! Tulkaa nyt joku muukin mukaan vai ootteko niin rautahermoista sakkia, ettei kenelläkään vielä yhtään puntti vipata.. :))

Joo aikas hiljaista tuntuu olevan... Mäkin jännäilen Hantta heti alkuviikosta. En kyllä ajatellut sortua testaamiseen ennen torstaita jos menkat ei tuu sitä ennen. Nyt siis menossa kp 20/25-27. Kerran mun kierto on ollut 28 eli jos nyt mennään sillä niin sitten menkkojen pitäis alkaa vasta keskiviikkona.

Onkos kellään mitään oireita??? Mulla on nännit kipeenä mutta ei muuta. Kerran aikaisemminkin mulla on ollut nännit kipeet tässä vaiheessa kiertoa, eikä se ainakaan silloin mitään tarkoittanut, mutta loppuun saakka uskotaan...

Plussatuulia kaikille++++++++

Moikka!!

Pakko jotain tänne vääntää, niin ei Hantta joudu ihan itsekseen keskustelemaan. Taitaapi olla noi auringonsäteet, jotka vievät jännääjätkin pois koneen äärestä.

Mulla kp 23/28-44. Vielä ei mitään kummempia oloja. On kyllä sellainen olo, että osuttiin puuhailuissa oikeille ajoille, vaikken siis tikutakkaan. Silti, kun mittailee lämpöjä, niin ei ole mitään ihmeellistä ilmassa. Eiköhän mennyt hukkaan tämäkin kierros. Pessismisti ei pety -sanonta nostaa taas päätään :) Ai niin, tissit mulla on kasvanut, mutta saattaa jotua lihomisestakin. Mutta se on aina pienitissiselle kivaa, varsinkin bikinikaudella!!!

Laittakaahan nyt jotain väliaikatietoja!!! Kuulemisiin ja nautitaan lämmöstä!!! Haleja!!

Helou!=)

Noo, aikas rauhallisesti täällä mennään, kp 19. Eilen ja tänään ollut uuden uusi oire: oikealla alavatsalla ajoittain aika kovakin vihlaisu ja jomotus...Voisikohan olla ovulaatio? Koskaan en ole ovista bongannut (siis ennen pillereitä ja viime kierrossa), joten olen ihan ihmeissäni. Lisäksi pää on jotenkin jumissa, eli saa tosissaan skarpata töissäkin. En tiedä, tai sitten on umppari tulehtunut,heh.=)

Joten, jos ovis vasta nyt, niin ties koska saa jännätä. Ois tietty positiivista, että ovulaatio edes tapahtuisi.=) Tsemppiä ja odotellaan..

hiljasta on, joo, tosiaan.

mulla jännäily sattuu ensi viikon alkuun. maanantaina pitäis kai kk:t alkaa. toivon ainakin kovasti, että juhannuksen saisin olla ""mooniksilta"" rauhassa..

oireita mulla ei oo suuntaan eikä toiseen. harmi. yhtään ei ole semmonen olo, että olis tärpännyt. ajattelin kuitenkin varmuuden vuoksi testata perjantaiaamuna, jos mitään ei siihen mennessä tapahdu. saanpahan ainakin tietää, että voinko jussina juoda pari saunaolutta... TOIVOTTAVASTI EN!!!

mulla on siis tällä hetkellä kp 21/28-34. viimesimmät kaks kiertoa on ollut 28pv. toivottavasti kierto ei tällä kertaa ainakaan venähdä.. ettei tarvi turhia toiveita elätellä.

mitenkäs teillä muilla???

Maanantaita kaikille!!

Kp 18/24-28 jännäilyt menee viikonvaihteeseen, toisaalta olis kauheen kiva testailla jo aikaisemmin, kun on tuo juhannus, jotta tietäis uskaltaisko ottaa muutaman juhannussiiderin vai kieltäydynkö kokonaan. Eipäs tässä nyt vielä ole minkään valtakunnan oireita, mutta eihän mulla ole ole ollut niitä vielä siis aikaisemminkaan, toisaalta ovishuippukin oli vasta viime torstaina, että sikäli eipä niitä oireita vielä taitais ihan ollakkaan.

Lämpöjä en ole nyt mittaillut kun olen ollut yövuoroissa töissä, joten mittaukset voisivat olla vaan kovin virheellisä eikä lainkaan vertailukelpoisia keskenään.

Ihanan lämpimän viikonlopun jälkeen ilmat näyttää suosivan tämänkin viikon alkua, koittakaas sisaret nyt kuitenkin käydä kertomassa kuulumisia/tai mahd. oireita. Pian tulee meidän vuoro!! ++++++++säteitä kaikille!

Terppa pitkästä aikaa!

Mulla kp 24/??menossa. Viime kierto oli 40 pv. (eka ilman pillereitä) Oireita on mahan pömpötys ja alavatsan vihlonta ja nipistely/paineen tunne parina viime päivänä. En tiedä mistä johtuu, vähän samanlaisia oli myös muutamaviikko sitten. Testailla en aio vielä pitkään aikaan, kun kierto tosiaan voi olla vaikka 40. Mun jännäilyt siis saattaa venyä hyvinkin yli ensiviikon.

Mukavaa ""odotusta"" jännäilyn alkamiseen ja tietenkin aurinkoista juhannusta!

Ihanaa kun löytyi noin paljon turinatovereita!!!

Piti edellisessä viestissä mainita, että oireita ei ole ellei valtaisaa mielitekoa kaikkien herkkujen perään sellaiseksi lasketa -mulla se tosin on melkoisen kroonista.. Muuten ei mitään uutta auringon alla!

Huomenna jatketaan taas..!

Huomenta!

Mä noita tissejäni tutkailen jatkuvalla syötöllä ja kuvittelen ainakin että ne olis jotenkin muuttunut. Kai tää on taas pelkkää kuvittelua ja kohta tullaan ryminällä alas... Vanha tuttu pessimisti nostaa taas päätään...

Itse en ole edes ajatellut muuttaa alkoholinjuontitapojani ennen kuin plussa pärähtää tikkuun. Tää on tietysti sellainen asia että jokainen tekee niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, mutta muistaisin lukeneeni jostain että alkoholin ei pitäisi vaikuttaa ennen kuudetta raskausviikkoa. Ja juhannuksen aikoihinhan meillä olisi täynnä vasta rv3 tai 4.

Luin just lehdestä että nyt tulee auringosta hirvittävän paljon UV-säteilyä. Täytyypi sitten lähettää plussasäteitä vain virtuaalisesti eikä enää imeä niitä tuolta auringosta;)

Heissan!!

Ei muita oireita, paitsi tissit kasvaneet. Tämä pieni ihminen on siitä hyyyvin iloinen :) Yleensä rintani turpoavat tällaisiksi just ennen menkkoja, mutta nyt en oikein osaisi odottaa menkkoja vielä, kun viimeeksi kierto oli 44 päivää. Nyt siis kp 24. Pessimisti sisälläni tosin kertoo, että tissit kasvavat myös lihomisesta, mitä olen myös viime aikoina harrastanut.

Ai niin, hauska juttu. Mulla lihominen tapahtuu mahaan, eikä juurikaan muualle. Nyt olen saanut kaksi puolihuomaamatonta vihjausta, että oletko raskaana??!! Toisaalta naurattaa ja toisaalta ei todellakaan. En siis varmasti ole ollut raskaana, kun joka kierrossa olen sen testin tehnyt. Pitäisköhän siis laihduttaa, vai yrittää vielä kovammin sitä lasta, niin ei huolta mahan kasvamisesta :)

Aurinkoa ja plussia!!

Ai niin, vielä piti sanoa sportille, että meillä menee jännäilyt aika hyvin yhteen, kun mulla on nyt menossa kp 24/28-44. Sulla vissiin tänään kp 25 ja kiertokin saattaa olla yli 40. Yritetäänhän jaksaa epätietoisuutta vielä muutama viikko ja toivotaan, ettei ne menkat tulisi ollenkaan!!!! Niin, tietty kaikille täällä oleville toivoo samaa!!!

Kiva kiva Maria! Ollaan joo samoilla päivillä! Saas nähdä kumpi meistä tietää jotain ensin. Mulla on edelleen maha ihan turvoksissa ja muutenkin vatsa sekaisin. Joko se liittyy jotenkin mahdolliseen raskauteen tai sitten vaan masu-pöpöön.

Koska Maria meinaat tehdä testin, jos menkkoja ei kuulu? Mä ajattelin vasta joskus lähellä sitä 40 pv:tä.

Liittyisin mieluusti joukkoonne! Minä 28, mies 25 ja 5 vuotta oltu yhdessä. Ensimmäistä kertaa yrittämässä ja ovulaation oletettua päivää katsastin ylimalkaisesti netistä. :) Ajateltiin lähteä yritykseen aluksi hyvin kokeilulliselta pohjalta ja miettiä myöhemmin, jos ei testit ala näyttää plussaa.

En ole kellekään kertonut, että yritämme vauvaa, joten ajattelin, että tämä anonyymi kanava voisi olla hyvä paikka purkaa tätä pakahtumisen tunnetta.

Oireita on ilmaantunut kyllä, mutta pelkään kauheasti, että ne on kuviteltuja... Rinnat ovat paisuneet ja ne ovat kipeät: olen kokoluokkaa a75 ja rinnan ympärysmitta yleensä on ollut n 88cm. tänään mittasin ja nauha näytti 92cm. olin pari päivää töiden vuoksi matkoilla joten mies osasi analysoida hieman muutosta ja totesikin, että kyllä ne sevästi ovat suuremmat ""Nehän pursuaa"". Eilen iltapäivällä tunsin lievää pahoinvointia, mutta ajattelin sen johtuvan väsymyksestä. Tänään sama pahoinvoinnin tunne kuitenkin toistui aamu- ja iltapäivällä. Mieheni deodorantti oksettaa ja omaa hajuvettä en voinut laittaa aamulla päälleni.. Vatsa on ollut myös mulla hieman tavallista toimivampi. Väsyttää ja tuntuu kuin olisi lämpöä. Ei huvita lähteä minnekään - viihdyn kerrankin kotinurkissa :)

Tavallaan olen varma, että jokin kropassani on nyt muuttunut. Toisaalta pelkään hullun lailla, että ne menkat alkaa sittenkin juhannuksena enkä ollutkaan niin onnekas kuin kuvittelin...

Jätän vuodatukseni ja tutkailuni luettavaksenne ja palaan tänne viimeistään juhannuksen jälkeen kanssanne ihmettelemään että miten meidän kaikkien kävi. Kovasti paljon onnen toivotuksia kaikille!!!

Kyllä mäkin sen testin ajattelin venyttää sinne kp 40 tienoille, jos vaan maltan. Joka kerta sitä on tullut niin ryminällä pilvilinnoista, että jos nyt vaikka yrittäisi pistää jäitä hattuun. Saatan venyttää jopa siitä yli, jos ei ole mitään kemutuksia tiedossa.

Voihan se tosin olla, että menkat alkaa ihan kohta, kun tissit tuntuu siltä. Mahassa ei tunnu miltään, eikä muitakaan oireita ole ollut.

Plussia kaikilta jännääjiltä odotellessa :)

Kp 20/24-28 eikä mitään uutta, tuntuu vaan siltä että toistan itseäni joka viestissä, kun ei ole mitään kerrottavaa!! Tai no lämmöt on pysyneet korkeella, nyt sitten jännäilen, että kuinkahan kauan. Viikon päästä olen taas viisaampi, kun tiedän että miten on käynyt, tää on kyllä piinaa... Onneksi tuo juhannus tulee, niin saa muuta mietittävää ja ajankulua, palailen varmaan juhannuksen jälkeen kuulostelemaan, että kuinka teillä muilla sujuu. Aurinkoista ja plussarikasta juhannusta!

Tervetuloa mukaan mini!

Minä myös alan hipsiä hiljalleen jussin viettoon ja palailen ensi viikolla (toivottavasti silloin ei ole kp 1...). Hyvää juhannusta ja plussaonnea kaikille tasapuolisesti!!!

Tervetuloa joukkoon mini!
Minäkään en ole kertonut kenellekkään meidän yrityksestä, joten täällä on kiva kertoa fiiliksiä. Tämä koko yrityshomma on jotenkin niin uusi ja ihmeellinen asia, kun vielä pari vuotta sitten ajattelin, etten välttämättä halua lapsia ollenkaan. Välillä on iskenyt vauvakuume kunnolla ja sitten taas hieman laantunut. Aina on jokin vähän kesken mukamas. Mutta nyt siis yritys toista kiertoa käynnissä.

Aurinkoista juhannusta kaikille!

Heippa! Netti on takunnut viime aikoina, mutta vihdoinkin pääsin läpi; toivottavasti viestikin tulee vielä perille asti..

Hullua toivoa itselleen ikävää oloa, mutta nyt ottaisin oikein mielelläni jonkinlaisia kivistyksiä, nipistyksiä tai jomotuksia, että voisi edes elätellä toiveita raskaudesta..! Mitään erikoista ei vain tunnu. Onneksi tässä on vielä ensi viikkoon aikaa niitä oireita kehittyä/itse kehitellä ;)

Ennen kuin kaikki kirmaavat juhannuksen viettoon, kiinnostaisi tietää kenen puolesta jännitämme ensimmäisenä heti alkuviikosta..? Itse olen vuorossa vasta ke-to -akselilla..

Aurinkoista ja ennen kaikkea rentouttavaa viikonloppua kaikille -yritetään olla pari päivää suurempia murehtimatta ja aletaan todenteolla jännittäminen vasta maanantaista alkaen kunhan vertaisryhmämme palaa taas ruotuun täydellä kokoonpanolla ;)))

Uusimmat

Yhteistyössä