Liittyisin mieluusti joukkoonne! Minä 28, mies 25 ja 5 vuotta oltu yhdessä. Ensimmäistä kertaa yrittämässä ja ovulaation oletettua päivää katsastin ylimalkaisesti netistä.

Ajateltiin lähteä yritykseen aluksi hyvin kokeilulliselta pohjalta ja miettiä myöhemmin, jos ei testit ala näyttää plussaa.
En ole kellekään kertonut, että yritämme vauvaa, joten ajattelin, että tämä anonyymi kanava voisi olla hyvä paikka purkaa tätä pakahtumisen tunnetta.
Oireita on ilmaantunut kyllä, mutta pelkään kauheasti, että ne on kuviteltuja... Rinnat ovat paisuneet ja ne ovat kipeät: olen kokoluokkaa a75 ja rinnan ympärysmitta yleensä on ollut n 88cm. tänään mittasin ja nauha näytti 92cm. olin pari päivää töiden vuoksi matkoilla joten mies osasi analysoida hieman muutosta ja totesikin, että kyllä ne sevästi ovat suuremmat ""Nehän pursuaa"". Eilen iltapäivällä tunsin lievää pahoinvointia, mutta ajattelin sen johtuvan väsymyksestä. Tänään sama pahoinvoinnin tunne kuitenkin toistui aamu- ja iltapäivällä. Mieheni deodorantti oksettaa ja omaa hajuvettä en voinut laittaa aamulla päälleni.. Vatsa on ollut myös mulla hieman tavallista toimivampi. Väsyttää ja tuntuu kuin olisi lämpöä. Ei huvita lähteä minnekään - viihdyn kerrankin kotinurkissa
Tavallaan olen varma, että jokin kropassani on nyt muuttunut. Toisaalta pelkään hullun lailla, että ne menkat alkaa sittenkin juhannuksena enkä ollutkaan niin onnekas kuin kuvittelin...
Jätän vuodatukseni ja tutkailuni luettavaksenne ja palaan tänne viimeistään juhannuksen jälkeen kanssanne ihmettelemään että miten meidän kaikkien kävi. Kovasti paljon onnen toivotuksia kaikille!!!