vk32 kilopino..=)

moikkelis!!

mites viikko on sujunut?

mulla ihan hyvin, en oo oikeestaan repsahdellut ja oon ollut 2x rasvanpolttojumpassa ja lenkilläkin, mutta silti paino vaan ei oo tippunut ;) !

toivottavasti muilla paremmin :D !

tsemppiä hurjasti kaikille!
 
Emmanmamma
Heippa!
(huomasin muuten, että olet kaimani Kultahippuset :) )

Viime viikko meni suht hyvin. Pisteitä en saanut laskettua, mutta pudotusta 1,6kg joka innostaa kyllä jatkamaan. :) Tosin osa on varmaan sitä turvotusta joka lähti pois kuukautisten jälkeen, mutta kuitenkin. Nyt ois tarkoitus, taas vaihteeksi, yrittää olla vielä tarkempi ja jättää ne herkut kauppaan. Tavoitepainoon vielä matkaa 13,4kg ja pudotettuja kiloja nyt kahden viikon ajalta 1,8kg. Tästä on hyvä jatkaa! Tsemppiä muille!!!! :eek: :) B)
 
Heip heip! Mullakin on nyt tasapaino viikko, tosin johtunee siitä että loppuviikosta oli ne "kerta puoleenvuoteen" menkat jotka nosti viikolla painoa huimat 4kg!

Ja sitten tää masennus tästä meidän jätti remontista..
Mistä muuten ei oo vieläkän vakuutusyhtiöltä tarkastaja tullu käymään, eli ollaan kohta oltu viikko ilman vettä.
Vessassa voi tosin käydä mut ei siellä oo lavuaaria eikä lattiaa :ashamed:

No katotaan vaikka huomenna niitä pudotuksia kun nyt tänäänkin oon ravannu vessassa vähän väliä ja on noi nostetut nesteet lähössä kävelee :D
 
Tintti1010
Oon hieman höllänny tahtia ja viikonloppuna herkuttelin luvan kanssa ja sain silti -400 g tuloksen!!! :D :D arkena onkin paljon helpompi olla syömättä kun tietää, että viikonloppuna saa herkutella sitten kunnolla!!! Ja hienosti sujuu edelleen, tästä on hyvä jatkaa!!! :D
 
hellou :D

kerranki jotain positiivistä täältäkin... kilo lähteny pois viikossa... eli tänään aamulla oli 76... mutta taas hiukka lähempänä tavotetta... herkuttelun kun sais pois niin paino varmaan lähtis heittämällä pois mutta...
tämähän pitää olla hauskaa eikä turhan ankaraa puurtamista vasta sitten kun alkaa ne tosissaan viimesimmät 10 kiloo sitten varmaan pitää oikeen tapella kilot pois :D
katotaan miten ens viikolla ...
tsemppii kaikille...
 
viidenäiti
No mie olen taas tyytymätön itseeni, olis voinu olla vähän tiukempi, mutta olen herkutellut sen verran paljon että paino ei ole tippunut. Elikkä nolla tulos taas (kolmas peräkkäin). Pitäs tietenki ajatella positiivisesti ettei nyt sentään lisää ole tullut. Mutta tästä oppineena, tiukempi linja. Toivottavasti se sitten näkyy linjoissa!!

ens viikkoon!

Onnittelut hienoja tuloksia saaneille!!!!!!!!! Oon vähän kade...
 
Elina83
juups. mäkippä laitan tuloksiani..
Viiko sitten alotin pisteiden laskun painoa oli huimat 104 :eek:
no.. viikon laskin pisteitä ja huomasin kuinka tyhmästi oon syönyt ennen. ja nyt ku tääl pohjosesa on hilla aika (lakka, suomuurain..) ni on tullut oltua joka päivä n 3-4 tuntia metässä kävelemässä niin oon saanut painon tippumaan huimat 3,5kg. =) mut eiköhän tahti tuosta hidastu ku pahimmat nesteet on pois...
mut viel on hirmu into laihduttamisesta, et eiköhän se tästä toivon mukaan. =)
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2004 klo 16:05 nirzu kirjoitti:
hellou :D

kerranki jotain positiivistä täältäkin... kilo lähteny pois viikossa... eli tänään aamulla oli 76... mutta taas hiukka lähempänä tavotetta... herkuttelun kun sais pois niin paino varmaan lähtis heittämällä pois mutta...
tämähän pitää olla hauskaa eikä turhan ankaraa puurtamista vasta sitten kun alkaa ne tosissaan viimesimmät 10 kiloo sitten varmaan pitää oikeen tapella kilot pois :D
katotaan miten ens viikolla ...
tsemppii kaikille...
tään laihduttamisen tosiaan pitää olla hauskaa!!! ja mikäpä tekis tästä laihutuksesta mukavampaa kuin näin hieno tsemppiporukka!!!! :D
 
mindis
:D mulla oli lähteny nyt sit eka viikolla 2kg eli nyt on paino sit 92kg olen innoissani mut vielä on pitkä matka 74kg mistä lähdin ennen raskautta.

jumpassa oon minäkin käyny ja nyt oon alkanu vaunuilemaan elikkä työnnän valtsun 4v.rattaita ja vedän miian 2kk vaunuja ja yritän pysyä santun kohta 6v.perässä ku se ajaa pyörällä et jos ei kilot lähe noin ni ei sit millään ;) :D
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2004 klo 21:59 mindis kirjoitti:
:D mulla oli lähteny nyt sit eka viikolla 2kg eli nyt on paino sit 92kg olen innoissani mut vielä on pitkä matka 74kg mistä lähdin ennen raskautta.

jumpassa oon minäkin käyny ja nyt oon alkanu vaunuilemaan elikkä työnnän valtsun 4v.rattaita ja vedän miian 2kk vaunuja ja yritän pysyä santun kohta 6v.perässä ku se ajaa pyörällä et jos ei kilot lähe noin ni ei sit millään ;) :D
heh.... :D :D onpas siulla monipuolinen urheilumuoto...!!! :D :D :D Ton lajin kalorinkulutusta ei oo välttämättä ihan helppo löytää netistä... ;) ;) :D
 
Mimi79
Heissan!
Enpäs ole tainnut täällä käydä ilmoittelemassa pitkään aikaan. Mutta olen kyllä vielä laihduttanut. Elikkäs pääsin noin 3 viikkoa sitten tavoitepainooni, joka on 71. Kovin olen tyytyväinen itseeni. Tällä hetkellä painoa on 70.3. Tasapainottelen tällä hetkellä. Ensimmäinen viikko tasapainottelua on menossa. Kaiken kaikkiaan niitä on 6 viikkoa. Ja sittenhän minä saan sen painonvartijoiden kunniajäsenyyden. :)
Tsemppiä kaikille muillekkin painonvartijoille!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2004 klo 13:17 Mimi79 kirjoitti:
Heissan!
Enpäs ole tainnut täällä käydä ilmoittelemassa pitkään aikaan. Mutta olen kyllä vielä laihduttanut. Elikkäs pääsin noin 3 viikkoa sitten tavoitepainooni, joka on 71. Kovin olen tyytyväinen itseeni. Tällä hetkellä painoa on 70.3. Tasapainottelen tällä hetkellä. Ensimmäinen viikko tasapainottelua on menossa. Kaiken kaikkiaan niitä on 6 viikkoa. Ja sittenhän minä saan sen painonvartijoiden kunniajäsenyyden. :)
Tsemppiä kaikille muillekkin painonvartijoille!
hieno juttu! Onneksi olkoon!! Saapikos kysyä, että kuinka paljon laihdutit ja missä ajassa?
 
voi voi ja voi... tosi surku viikko takana... en millään saanut itseäni pois suklaan ja karkkien ääreltä...
Nyt pitäs saada tsemppi päälle...
nähdään taasen ens viikolla
Ai niin paino oli noussu kilon... eli nyt on 84.5kg!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja tervetuloa vaan tintti1010 palstan vetäjäksi, kiva kun jatkuvuus on taattu. Ja kultahippusille hirmu paljo onnea ja iso halaus raskauden johdosta!!! Onnea matkalle!
 
Lupasin että seuraavana päivänä (tiistai) on paino pudonnu ja olihan se! En vaan päässy koneelle kun ei tän tavara määrän keskellä pysty liikkumaan ja nyt keittiön pöytä on eteisessä :D
(siis meillä on massiivinen vesivahinko!)

Eli paino oli nyt 71,5 (lähtö 78, 2.7.04) Luulis että tohon määrään on jo nesteet lähteny että viimeiset pari kiloa on ollu jo tätä läskiä :saint:

Vielä olis tavoitteeseen 22kg :$ :p
Ja kummastelijoille kerron pituuteni joka on peräti 145 tai 147 jotain sillä välillä..
 
Anne-74
Kultahippusille paljon onnea tulevalle ja hauskaa, että saimme uuden pirtsakan vetäjän :)

Pääsin vasta nyt keskiviikkona koneelle maanantain sijaan. Paino on pudonnut yhden kilon tässä reilussa viikossa (95kg->94kg). Olo on kyllä tosi kevyt, jotenpa jatkoa seuraa.Tsemppiä kaikille!

 
onnistun
ilmottautuu uutene kilopinoon!
neljäs viikko lähti tänään käyntiin ja saldo-4,1kg
Makeeta vaan tekee älyttömästi mieli,millamaria ootko varma että niissä weetos patukois on niin vähän pojoja,tänään niitä jo kuolasin...?
Rahkaa on monta purkkii kaapissa et jos tekee jotain jätskin tyylistä mieli niin sitä naamaan ni hyvä tulee.
Ai niin ja lähtö oli 169cm,se ei toivottavasti pienene ;) ,mutta paino oli 88 ja nyt 83,9,joten alaspäin tullaan.Tänään kävin kaupassa ja samalla kattelin paitoja ja hoin että kyllä se paino tippuu ja sit ostan jonkun kalliin kauniin kireän paidan....enää 14kg pois,no hyvässä seurassa se lähtee nopeesti
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2004 klo 16:00 onnistun kirjoitti:
nam nam...niitä pitää sitte ostaa :)
Onko sulla paljon urakkaa eessä vai tykkäätkö muuten vaan syyä kevyempiä herkkuja?
oishan tuossa urakkaa,laihdutin viime syksynä 20kg,ja sillon herkkujen pisteet oli tiukassa syynissä,mut tuli joulu ja annoin periksi ja söin mitä huvittaa sitte koko talven niin tuli suurin osa takas..nyt oon taas 2päivää ollu laihiksella ja saas nähdä miten nyt lähtee sujumaan.. :ashamed: nuissa weetoksissa on vaan se huono puoli kun myyvät niitä 6pakkauksissa niin monesti tulee syötyä useempi ku1. :whistle:
 
onnistun
mulla sama juttu,dietti patukat nytkin kummittelee kaapissa :( :(
pakko vissiin syyä pois :p ei vaan,tiäks ostin niitä paikkareiden nameja on niin kovia ettei jaksa jauhaa montaa,hyviä ovat.Olen ainaki ollu tosi tyytyväinen tähän paikkareiten juttuun,olo on hyvä ja ei oo huonoo omatuntoo vaik herkkui vetääki ku pysyy pisteissä.mulla toimii.oletko töissä vai kotona,noin yleensä?mä oon kotona ja täällä tää onnistuuki ku saa syyä sillon ku on nälkä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2004 klo 16:12 onnistun kirjoitti:
mulla sama juttu,dietti patukat nytkin kummittelee kaapissa :( :(
pakko vissiin syyä pois :p ei vaan,tiäks ostin niitä paikkareiden nameja on niin kovia ettei jaksa jauhaa montaa,hyviä ovat.Olen ainaki ollu tosi tyytyväinen tähän paikkareiten juttuun,olo on hyvä ja ei oo huonoo omatuntoo vaik herkkui vetääki ku pysyy pisteissä.mulla toimii.oletko töissä vai kotona,noin yleensä?mä oon kotona ja täällä tää onnistuuki ku saa syyä sillon ku on nälkä
mä syön niitä lakritsi kissoja aina niin et on leuat jauhamisesta kipeet ja sitte sen jälkeen on maha kipee.. :ashamed:
mä alotan työt reilun viikon päästä ja laitoin huuto.nettiin rompun myytäväksi ja yritän saada pistekirjan yms tilalle,on helpompi sit töissäki katella pisteitä..(työpaikalla on ruokailu niin ei voi laskee pisteitä ikinä valmiiks ku ei tiiä mitä ruokaa on)..
 
Mimi79

hieno juttu! Onneksi olkoon!! Saapikos kysyä, että kuinka paljon laihdutit ja missä ajassa?

Laihdutin kaikkineen 20,1 kiloa ja aikaa on kulunut noin 9 kuukautta. On tämä niin mahtava saavutus, että itseäni aivan kehun!
 
Anne-74
hei Millamaria ja Mimi! Te kun olette onnistuneet tuon 20 kg pudottaa ja mulla kun se on vielä edessä, niin missä ajassa sen pudotitte ja milläkeinoin, tuliko matkan varrella hairahduksia? Mistä painosta mihin pudotitte ja kuinka paljon vaatekokonne pieneni? Kyllä on onnittelun arvoiset pudotukset, vaatinut varmasti kovaa itsekuria.

Paras se onkai vain olla ajattelematta sitä lukua koska se tuntuu niin suurelta ja edetä päivä kerrallaan.
 

Yhteistyössä