vk32 kilopino..=)

Phyllis
Hellurei :D :D :D

Tämän aamun punnituksessa mittari näytti kilon vähemmän kuin viikko sitten, eli 73,9. Aloitin laihduttamisen - tai oikeastaan uuden, terveellisemmän elämän ;) - kuukausi sitten, mutta luotettavia punnitustuloksia on kolmen viikon takaa ensimmäinen, joka oli 75,4kg.

Eli hitaasti mutta varmasti se ensimmäinen välitavoite, päästä 6:lla alkaviin lukemiin, lähestyy... :D - sen jälkeen se urakka vasta alkaa - nämä kilot mitä nyt tippuu, kertyi raskausaikana, mutta ne viimeiset 7-8kiloa on kertyneet vuosien saatossa, ja voivat olla tiukassa...

Mutta katellaan, nyt nokka kohti sitä 6:lla alkavaa lukemaa ensin

:D B) :)

Phyllis, (vielä viime viikolla Ella)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2004 klo 11:31 Anne-74 kirjoitti:
hei Millamaria ja Mimi! Te kun olette onnistuneet tuon 20 kg pudottaa ja mulla kun se on vielä edessä, niin missä ajassa sen pudotitte ja milläkeinoin, tuliko matkan varrella hairahduksia? Mistä painosta mihin pudotitte ja kuinka paljon vaatekokonne pieneni? Kyllä on onnittelun arvoiset pudotukset, vaatinut varmasti kovaa itsekuria.

Paras se onkai vain olla ajattelematta sitä lukua koska se tuntuu niin suurelta ja edetä päivä kerrallaan.
no mä oon jo muutaman kerran puottanu tuota painoa,eka kerralla lähti n.30kg, ja ne tuli takas.. :ashamed: ja sit 20kg ja neki alkaa taas tulla takas.. :ashamed: mä oon tosi tiukka kuurien aikana mut sit ku löysäilen niin se menee heti plörinäks..
mä nyt viimeksi laihdutin sen 20kg,ja 15kg niistä lähti 2kuukauden aikana,sit ne loput 5kg lähti varmaan seuraavan 2kk aikana..eli yhteensä meni n.4kk.
mun laihikset ei oo koskaan ollu mitään ravintorikkaita,koska en voi olla syömättä hyvää niin mun on ollu sit tingittävä kunnon ruuasta. eli mun ruokapäiväkirjat oli suunnilleen tätä joka päivä:
aamupala:monivitamiini,kahvi+pulla
lounas:mitä tahansa oikeeta ruokaa lautasellinen,ei saa ottaa lisää eikä esim.leipää ruuan kanssa.ruokajuomana jotain missä ei kaloreita.
iltapäivällä:kahvi+keksi
iltapala:kahvi+2keksiä..
ja koko päivän kittaan vettä,funlightia,light limsaa..

eli laihdutin syömällä hyvää.. :whistle:
vaatekoko pieneni kolmella..tai kuudella miten sen nyt ottaa..parillisilla numeroilla kun nuo koot menee..

se pitää vaan löytyä jostain se inspis siihen laihdutukseen ja jos tulee hairahduksia niin seuraavana päivänä on otettava itseään taas niskasta kiinni ja ei saa jäädä jatkamaan sitä syöpötttelyä..
kyllä se siitä,vähitellen!!
mulla on nyt 3pvä taas laihdutusta menossa ja olo senku paranee,on energinen olo ja jaksaa paremmin!!

tseppiä vaan kaikille laihduttajille!!
toivoopi,millamaria :)
 
onnistun
MoI!
Aika raaalla vauhdilla oot kilot pois saanu,tosin onhan toi syönti hommas ollu aika pientä :)
Mulla sama dietillä ollaan,mut herkuista en luovu ennemmin jätän ruuan vähille.
 
Phyllis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2004 klo 12:43 onnistun kirjoitti:
MoI!
Aika raaalla vauhdilla oot kilot pois saanu,tosin onhan toi syönti hommas ollu aika pientä :)
Mulla sama dietillä ollaan,mut herkuista en luovu ennemmin jätän ruuan vähille.
Onnistun ja millamaria,
En haluais masentaa, mutta pysyviä tuloksia on aika vaikea saada syömällä "oikeaa" ruokaa vähemmän...Jojoefekti on ihan taattu tuolla menolla :\| Ensin laihtuu sen tyyliin 5kiloa viikossa ja sitten se tulee korkoineen takas seuraavalla viikolla. Ja valitettava totuus on myös se, että tollanen laihdutus kyllä pudottaa painoa, mutta siinä "palaa" enemmän lihasta ko läskiä :(

Jos ei pysty olemaan ilman herkkuja, niin kannattaa ottaa vaikka kerran viikossa mässäilypäivä ennemmin kuin että päivittäin vähän. Ja kannustuksen sananen :) : siinä menee ehkä kolme-neljä päivää, että pääsee siitä pahimmasta sokerintuskasta eroon, itte kun alotin laikkarin elämäni viimeistä kertaa
kuukausi sitten, niin ensimmäinen viikko oli kaikkein vaikein pysyä poissa karkkihyllyltä - sen jälkeen en ole edes syönyt karkkia. Yhden lakrisal-patukan ja pari _puolikasta_ maxi tuplaa pahimpaan nälkään . :saint:

Mutta kukin tyylillään :D Tsemppiä!!! :D :D :D B)
 
Mimi79
[quote title="05.08.2004 klo 11:31 Anne-74 kirjoitti"]
hei Millamaria ja Mimi! Te kun olette onnistuneet tuon 20 kg pudottaa ja mulla kun se on vielä edessä, niin missä ajassa sen pudotitte ja milläkeinoin, tuliko matkan varrella hairahduksia? Mistä painosta mihin pudotitte ja kuinka paljon vaatekokonne pieneni? Kyllä on onnittelun arvoiset pudotukset, vaatinut varmasti kovaa itsekuria.

Paras se onkai vain olla ajattelematta sitä lukua koska se tuntuu niin suurelta ja edetä päivä kerrallaan.
[/quote]


Kiitoksia! Elikkäs mulla meni noin 9 kuukautta. Kävin painonvartijoissa, jota kyllä suosittelen kaikille. On tosi joustava juttu. Aloitin 90,4 ja tällä hetkellä paino 70,3. Aluksi olin tosi tiukka etten syönyt mitään herkkuja, mutta sitten kun olin päässyt hyvään rytmiin niin söin jonkin verran herkkuja. Aattelin et tämä on sitä pysyvää painonhallintaa, että sitä oppisi syömään niitä herkkuja sillai "hienosti". Saatan joka päivä syödä esim.jäätelön. Niitähän on kaikenlaisia kevyt-juttuja. Mutta kun muistaa merkitä pisteet tarkasti. Ja onhan niitä hairahduksia tullut, mutta olen sitten seuraavana päivän jatkanut pisteitten laskua. Eipä nämä kilot tullut yhdessä päivässä, että jos silloin tällöin tulee hairahdus niin ei se tätä "projektia" vielä kaada.
 
onnistun
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2004 klo 12:55 Phyllis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2004 klo 12:43 onnistun kirjoitti:
MoI!
Aika raaalla vauhdilla oot kilot pois saanu,tosin onhan toi syönti hommas ollu aika pientä :)
Mulla sama dietillä ollaan,mut herkuista en luovu ennemmin jätän ruuan vähille.
Onnistun ja millamaria,
En haluais masentaa, mutta pysyviä tuloksia on aika vaikea saada syömällä "oikeaa" ruokaa vähemmän...Jojoefekti on ihan taattu tuolla menolla :\| Ensin laihtuu sen tyyliin 5kiloa viikossa ja sitten se tulee korkoineen takas seuraavalla viikolla. Ja valitettava totuus on myös se, että tollanen laihdutus kyllä pudottaa painoa, mutta siinä "palaa" enemmän lihasta ko läskiä :(

Jos ei pysty olemaan ilman herkkuja, niin kannattaa ottaa vaikka kerran viikossa mässäilypäivä ennemmin kuin että päivittäin vähän. Ja kannustuksen sananen :) : siinä menee ehkä kolme-neljä päivää, että pääsee siitä pahimmasta sokerintuskasta eroon, itte kun alotin laikkarin elämäni viimeistä kertaa
kuukausi sitten, niin ensimmäinen viikko oli kaikkein vaikein pysyä poissa karkkihyllyltä - sen jälkeen en ole edes syönyt karkkia. Yhden lakrisal-patukan ja pari _puolikasta_ maxi tuplaa pahimpaan nälkään . :saint:

Mutta kukin tyylillään :D Tsemppiä!!! :D :D :D B)
Heippa!
Olen samaa mieltä että nopeasti pudotettu tulee äkkiä takaisin,mutta nyt ei ole tarkoitus pudottaa nopeasti.
painonvartijoiden ohjeitten mukaan oon syöny ja hyvin tippuu,se miten pisteet käytän...samahan se on jos vaikka söisin koko pisteillä karkkia.Itse yritän että tämä olisi pysyvä elämäntapa,syödä terveellisesti ja hallitusti.syödä elääkseni en elää syödäkseni,niinku ennen on aina ollut.Elikkäs tiedän myöskin nopean pudotuksen huonot puolet ja en aio niihin sortua.joten syödäänhän millamaria normaalisti :p
 

Yhteistyössä