V
vieras
Vieras
mä olen nyt kaupoissa pyöritellyt noita välikausipukuja ja musta tuntuu että ne on ihan jäätävän kylmiä kaikki! Kerrospukeutuminen kunniaan toki, mutta miks ei niissä voi olla vaikka irrotettavaa fleecevuoria integroituna tms 
millä asteilla te alatte pitämään sitten vk pukua?
millä asteilla te alatte pitämään sitten vk pukua?