vk-puku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä olen nyt kaupoissa pyöritellyt noita välikausipukuja ja musta tuntuu että ne on ihan jäätävän kylmiä kaikki! Kerrospukeutuminen kunniaan toki, mutta miks ei niissä voi olla vaikka irrotettavaa fleecevuoria integroituna tms :(
millä asteilla te alatte pitämään sitten vk pukua?

Mutta eikö se fleeceaika ole niin lyhyt, että turhaan se siellä puvussa sitten roikkuu toukokuussa enää alla? Kuumahan siinä tulee loppukeväästä, jolloin välikausipukua tarvitsee kuitenkin vielä. Ostan itse aina kunnon puvun ja lapsen iästä riippuen fleecetakki tai haalari alle. Niitä fleecejä nyt löytää lähes mistä vaan irtonaisena, joten en maksaisi puvusta jossa sellainen sattuu olemaan mukana.

Niin ja me aletaan pitämään välikausipukua kun asteita on plussanpuolella sellainen parisen astetta. Alle tulee ensin fleecet, mutta esimerkiksi yli 10 asteen ulkoilmassa ei fleeceä laiteta enää.

samaa oon miettinyt kun on kiinteävuorisia (fleece) kuravaatteita-että miksei oo irtovuori, koska eihän vuoren kanssa sillä paljoa käyttöaikaa ole. eihän sillä kurakangas+fleece taas pärjää kylmällä..

Yhteistyössä