Vittu te naiset ootte välillä perseestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen nörtti. Vaimoni tietää, että olen nörtti, mutta välillä se ärsyttää häntä. Mulla alkaa tänään töistä parin päivän loma, jonka anoin jo kuukausi sitten ja vaimonikin on tiennyt lomastani jo yli 2 viikkoa. Tänä aamuna hän sitten päätti tiedustella, mitä olin ajatellut lomallani tehdä. Vaimoni on siis töissä lomani ajan.

No, erehdyin olemaan rehellinen ja kerroin, että tänään ilmestyy uusi Fallout (peli), josta haluaisin rauhassa nauttia. Ei pitäisi olla ongelmaa? Ehei. Vaimo veti herneen nenään, että hän oli kyllä ajatellut ehdottaa, että lähdettäisiin jonnekin tai jotain muuta mukavaa, mutta pelaa sää vaan ja lähti töihin niskojaan nakellen. Mitä vittua? Pitäisikö mun nyt olla jotenkin pahoillaan, että mulla on mukavaa tekemistä mun lomapäiville, joka ei muuten pitäisi vaikuttaa häneen mitenkään, koska hän on joka tapauksessa töissä? Ja kun hän kerran tiesi asiasta jo 2 viikkoa, niin miksei sitä vitun mahtisuunnitelmaa voinut ottaa puheeksi aiemmin?

Olin ajatellut siivota kämpän, keittää kahvit, heittää jalat divaanille ja ahhh.. pelata rauhassa pari tuntia. Sitten ehkä tilata pizzan ja pelata vähän lisää. Olisi voinut sanoa vaikka, että "Pidä hauskaa." tai "Hyvää lomaa" mutta eeeeeeeiiiiiii. Mä oon ihan saatanan paha ihminen, koska tällä tavalla itsekkäästi pilaan muiden suunnitelmat. Voi helvetti, että voi vituttaa.
 
Ehkä sitä vaan vitutti lähteä töihin? Ollaan me kyllä aika mörköjä välillä, pakko se on myöntää.

Mut nyt keität ne kaffit, planttaat ittes sohvalle ja pelaat aivan rauhassa. Tinttailkoot töissä :D
 
No voi ei! :(
Toivottavasti kuitenkin kykenet nauttimaan pelihetkistäsi. Itse en tuosta pelistä niinkään perusta, mutta kotityöt jäivät multa paitsioon silloin, kun uusin Thief julkaistiin. :p

Tee vaimolle joku oikein imelänromanttinen ylläripylläri, kun se kotiutuu töistä. Jos sitä alkais vähän nolottaa aamullinen räjähtäminen :sneaky:;)
 
No eläpä ota ittees, toisesta sisään ja toisesta ulos.:sneaky:

Nauti lomasta.:love:

On kuulema hyvä peli!(y)
 
vierailija
Olen nörtti. Vaimoni tietää, että olen nörtti, mutta välillä se ärsyttää häntä. Mulla alkaa tänään töistä parin päivän loma, jonka anoin jo kuukausi sitten ja vaimonikin on tiennyt lomastani jo yli 2 viikkoa. Tänä aamuna hän sitten päätti tiedustella, mitä olin ajatellut lomallani tehdä. Vaimoni on siis töissä lomani ajan.

No, erehdyin olemaan rehellinen ja kerroin, että tänään ilmestyy uusi Fallout (peli), josta haluaisin rauhassa nauttia. Ei pitäisi olla ongelmaa? Ehei. Vaimo veti herneen nenään, että hän oli kyllä ajatellut ehdottaa, että lähdettäisiin jonnekin tai jotain muuta mukavaa, mutta pelaa sää vaan ja lähti töihin niskojaan nakellen. Mitä vittua? Pitäisikö mun nyt olla jotenkin pahoillaan, että mulla on mukavaa tekemistä mun lomapäiville, joka ei muuten pitäisi vaikuttaa häneen mitenkään, koska hän on joka tapauksessa töissä? Ja kun hän kerran tiesi asiasta jo 2 viikkoa, niin miksei sitä vitun mahtisuunnitelmaa voinut ottaa puheeksi aiemmin?

Olin ajatellut siivota kämpän, keittää kahvit, heittää jalat divaanille ja ahhh.. pelata rauhassa pari tuntia. Sitten ehkä tilata pizzan ja pelata vähän lisää. Olisi voinut sanoa vaikka, että "Pidä hauskaa." tai "Hyvää lomaa" mutta eeeeeeeiiiiiii. Mä oon ihan saatanan paha ihminen, koska tällä tavalla itsekkäästi pilaan muiden suunnitelmat. Voi helvetti, että voi vituttaa.
No ämmät ny on tommosia. Miesten pitäs käyttää vähät lomapäivänsä jotenkin naista hyödyttävällä tavalla. Joko hyysättävä heitä jollain romanttisella tai vähintään remppaamalla kämpästä joku ennestään ihan OK kunnossa oleva kohta nätimmäksi.
 
Me tiedetään kyllä olevamme paskapäitä välillä. Älä välitä. Kipase vaikka kaupasta hakemassa konvehtirasia keittiön pöydälle vaimoa varten, niin ilta menee mukavasti.
Nauti pelistä, pizzasta ja kahvista.
 
vierailija
Et sitten voinut kertoa silloin kun kerroit lomastasi myös siitä pelistä? Ehdithän sä reilu kahdeksan tuntia pelata ennen kuin vaimo haluaa tehdä jotain kivaa ;)
Samaa mieltä. Kommunikointiongelma. Olisi kannattanut kertoa vaimolle jo aikaisemmin, että tänään julkaistaan uusi peli, jota haluat pelata. Nyt vaimo on ehtinyt omassa mielessään suunnittelemaan jo kaikenlaista ja tietysti hän pettyi, kun kerroit, että sinulla on muut suunnitelmat.
 
vierailija
Olen nörtti. Vaimoni tietää, että olen nörtti, mutta välillä se ärsyttää häntä. Mulla alkaa tänään töistä parin päivän loma, jonka anoin jo kuukausi sitten ja vaimonikin on tiennyt lomastani jo yli 2 viikkoa. Tänä aamuna hän sitten päätti tiedustella, mitä olin ajatellut lomallani tehdä. Vaimoni on siis töissä lomani ajan.

No, erehdyin olemaan rehellinen ja kerroin, että tänään ilmestyy uusi Fallout (peli), josta haluaisin rauhassa nauttia. Ei pitäisi olla ongelmaa? Ehei. Vaimo veti herneen nenään, että hän oli kyllä ajatellut ehdottaa, että lähdettäisiin jonnekin tai jotain muuta mukavaa, mutta pelaa sää vaan ja lähti töihin niskojaan nakellen. Mitä vittua? Pitäisikö mun nyt olla jotenkin pahoillaan, että mulla on mukavaa tekemistä mun lomapäiville, joka ei muuten pitäisi vaikuttaa häneen mitenkään, koska hän on joka tapauksessa töissä? Ja kun hän kerran tiesi asiasta jo 2 viikkoa, niin miksei sitä vitun mahtisuunnitelmaa voinut ottaa puheeksi aiemmin?

Olin ajatellut siivota kämpän, keittää kahvit, heittää jalat divaanille ja ahhh.. pelata rauhassa pari tuntia. Sitten ehkä tilata pizzan ja pelata vähän lisää. Olisi voinut sanoa vaikka, että "Pidä hauskaa." tai "Hyvää lomaa" mutta eeeeeeeiiiiiii. Mä oon ihan saatanan paha ihminen, koska tällä tavalla itsekkäästi pilaan muiden suunnitelmat. Voi helvetti, että voi vituttaa.






hyvia lomapaivia:):)
 
vierailija
Samaa mieltä. Kommunikointiongelma. Olisi kannattanut kertoa vaimolle jo aikaisemmin, että tänään julkaistaan uusi peli, jota haluat pelata. Nyt vaimo on ehtinyt omassa mielessään suunnittelemaan jo kaikenlaista ja tietysti hän pettyi, kun kerroit, että sinulla on muut suunnitelmat.
No yhtälailla se emäntä olisi niistä omista suunnitelmistaan voinut kertoa...
Turhasta suuttui. Mutta jos fiksu nainen on, ymmärtää sen itsekin, kun pettynys laantuu.
 
vierailija
Ymmärrän vaimon ärsyyntymisen siinä tapuaksessa, jos mies polttaa omat lomansa pelaamiseen ja vaimon lomat käytetään lasten kaitsemiseen. Yhteisistä perhelomista ei täten ole tietoakaan.

Onko aloittajalle suurikin urhaus lähteä vaimon töiden jälkeen tai viikonloppuna jonnekin, jos vaimo niin haluaa?
 
vierailija
No yhtälailla se emäntä olisi niistä omista suunnitelmistaan voinut kertoa...
Turhasta suuttui. Mutta jos fiksu nainen on, ymmärtää sen itsekin, kun pettynys laantuu.
Niinhän sanoin, että on kommunikointiongelma. Komminkontiongelmassa on useampi kuin yksi osapuoli ja sen vuoksi ongelmaa ei voi laittaa vain toisen syyksi. Tosin jos mies on täysi nörtti, niin hänen kanssaan kommunikoiminen voi olla hankalaa. Kommunikointiin on syytä kiinnittää jatkossa enemmän huomiota, koska suurin osa parisuhteen ongelmista johtuu nimenomaan kommunikoinnin puutteesta: kuvitellaan että toinen tietää asioista vaikka niistä ei puhuta, odotetaan toiselta kaikenlaista vaikka toisella ei ole asiasta aavistustakaan jne.
 
vierailija
Niinhän sanoin, että on kommunikointiongelma. Komminkontiongelmassa on useampi kuin yksi osapuoli ja sen vuoksi ongelmaa ei voi laittaa vain toisen syyksi. Tosin jos mies on täysi nörtti, niin hänen kanssaan kommunikoiminen voi olla hankalaa. Kommunikointiin on syytä kiinnittää jatkossa enemmän huomiota, koska suurin osa parisuhteen ongelmista johtuu nimenomaan kommunikoinnin puutteesta: kuvitellaan että toinen tietää asioista vaikka niistä ei puhuta, odotetaan toiselta kaikenlaista vaikka toisella ei ole asiasta aavistustakaan jne.
Näinhän se on. Ja tunnustan itsekin välillä sortuvani tuohon, että itse mietin ja suunnittelen jotain, ja petyn, jos mies ei olekaan ottanut telepaattista viestiäni vastaan ja suunnitellut samaa.
 
vierailija
Me tiedetään kyllä olevamme paskapäitä välillä. Älä välitä. Kipase vaikka kaupasta hakemassa konvehtirasia keittiön pöydälle vaimoa varten, niin ilta menee mukavasti.
Niin. Näin varmaan kannattaisi toimia. Lisäksi tietysti pyytää anteeksi kuinka hölmö sitä taas tulikaan oltua ja tiedustella kelpaisiko rouvalle mahdollisesti hieronta tai kynttiläillallinen. Ei vaan kyllä huvita.

No ei voi tietää, kun se emäntä ei ole avannut suutaan kysyäkseen mieheltä, kelpaisivatko hänen suuret suunnitelmansa...


Näin ainakin itse ymmärsin käyneen.
Joo en osannut arvata, että mun lomasuunnitelmat oli laadittu jo.
 
Niin. Näin varmaan kannattaisi toimia. Lisäksi tietysti pyytää anteeksi kuinka hölmö sitä taas tulikaan oltua ja tiedustella kelpaisiko rouvalle mahdollisesti hieronta tai kynttiläillallinen. Ei vaan kyllä huvita.



Joo en osannut arvata, että mun lomasuunnitelmat oli laadittu jo.
Niin. Sitähän voi tehdä elämästään ihan justiinsa niin vaikeaa, kuin haluaa.
Sä voit valita olla oikeassa ja pitää siitä kynsin hampain kiinni tai sitten sä voit pitää kivan illan sun vaimon kanssa.
 
Puoliskoni on oikein nörttien nörtti, eikä meillä ole koskaan ollut mitään ongelmia ko. asian takia. Mutta se johtuu luultavasti siitä että saan suuni auki ja asioista keskustellaan/sovitaan jo etukäteen. Ettei sitten tule tällaisia väärinkäsityksiä ja mielensäpahoittamisia, jos toisella onkin muita suunnitelmia.
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Minkä takia nörttimiehet ottaa puolison, joka ei pelaa tai ri ymmärrä pelaamista?

Pelaa se kaheksan tuntia, kun vaimo on töissä. Vaimon tultua kotiin voitte tehdä yhdessä jotain kivaa ihan kuten vaimos toivoikin. Ei pitäis olla sille ongelma. Osta vaikka konvehteja tai jotain illaks, että se leppyy.
 
Osta vaikka konvehteja tai jotain illaks, että se leppyy.
Jännää miten täällä useammaltakin henkilöltä tulee tälläinen palkitse naista väärästä toiminnasta ehdotelmia. Eihän AP mitään väärää ole tehnyt ja kai sen lomapäivänsä saa suunnitella sellaiseksi kuin itse haluaa.

Tosin tässä on vähän se, että pelien tapauksessa ja varsinkin uusien pelien tapauksessa se ei helposti jää siihen 8 tuntiin vaan sitten pelataan se koko päivä ja vielä seuraavakin päivä.

Onneks ei itsellä ole mitään kiirettä päästä pelaan fallout 4:sta, kun todennäköisesti on sitä samaa oblivion/skyrim/new vegas kamaa uusitulla ilmeellä.
 
Vierasmiess
Minkä takia nörttimiehet ottaa puolison, joka ei pelaa tai ri ymmärrä pelaamista?

Pelaa se kaheksan tuntia, kun vaimo on töissä. Vaimon tultua kotiin voitte tehdä yhdessä jotain kivaa ihan kuten vaimos toivoikin. Ei pitäis olla sille ongelma. Osta vaikka konvehteja tai jotain illaks, että se leppyy.
Yleisesti kai puoliso otetaan siten, että sen oletetaan olevan ihminen joka ymmärtää toisia eikä ole kun päällekäyvä rakkikoira joka pyrkii pilaamaan toisten elämää.

Jos mies kilahtelisi naiselle joka käyttää lomapäivän shoppailuun ja kahviloissa pyörimiseen, niin annatteko neuvoksi, että osta nyt miehelle viskipullo illaksi ja anna kunnon suikkari kun menit sen mielen pahoittamaan?
 
vierailija
Tähän kyllä nyt liittyy jotain, mitä ap on jättänyt kertomatta. Tosin ymmärrän kyllä, että vaimoa varmaan ärsyttää, että mies on jättänyt kertomatta, että tärkeä peli ilmestyy, koska tietää, ettei tule saamaan mieheen mitään kontaktia koko loman aikana. Olisi se varmaan ollut hyvä mainita, kun kerran ihan oikeassa parisuhteessa eletään. Kyllä minulle mies kertoo, jos on jotain koko viikonlopun kestäviä suunnitelmia, mutta meillä onkin toimiva parisuhde.

Varmaan on vaimo tunnekuohun vallassa ylireagoinut, mutta riidassa on aina kaksi osapuolta. Riita on hyvä sopia, koska toivottavasti välittää toisesta, siinä ei ole kyse väärän käytöksen palkitsemisesta, niin kuin joku asian ilmaisi. Katso peiliin ja mieti teitkö oman osuutesi prikulleen oikein? Todennäköisesti et tehnyt. Vaikka toinen olisi tehnyt vielä enemmän väärin, se ei tarkoita, että syy olisi vain siinä toisessa.
 

Yhteistyössä