Vittu te naiset ootte välillä perseestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Yleisesti kai puoliso otetaan siten, että sen oletetaan olevan ihminen joka ymmärtää toisia eikä ole kun päällekäyvä rakkikoira joka pyrkii pilaamaan toisten elämää.

Jos mies kilahtelisi naiselle joka käyttää lomapäivän shoppailuun ja kahviloissa pyörimiseen, niin annatteko neuvoksi, että osta nyt miehelle viskipullo illaksi ja anna kunnon suikkari kun menit sen mielen pahoittamaan?
No itse asiassa mä kyllä neuvoisin lepyttelyä. Parisuhteet on tommosia, että välillä pitää pyrkiä rauhaan, vaikka onkin itse ollut oikeassa ja toinen epäreilu. Normaali nainen häkeltyisi konvehdeista ja pyytäisi sitten anteeksi omaa käytöstään.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Yleisesti kai puoliso otetaan siten, että sen oletetaan olevan ihminen joka ymmärtää toisia eikä ole kun päällekäyvä rakkikoira joka pyrkii pilaamaan toisten elämää.

Jos mies kilahtelisi naiselle joka käyttää lomapäivän shoppailuun ja kahviloissa pyörimiseen, niin annatteko neuvoksi, että osta nyt miehelle viskipullo illaksi ja anna kunnon suikkari kun menit sen mielen pahoittamaan?
Just sellasen neuvon antaisin.
 
Niinpä. Naisten kanssa tulee hyvin toimeen niin kauan kuin on itse aina väärässä :D
Mun mielestä taistelut pitää valita. Parisuhteessa (ainakin meidän) ollaan helposti erimieltä. Väsyttää ja vituttaa. Ei siitä semmosesta tule mitään, että kaikesta tarvii kantaa kaunaa ja osoittaa mieltä, ettei nyt vaan tule ylikävellyksi.
Mulle on ihan sama. Mä voin joskus antaa jonkun vääryyden olla, koska tiedän tasan tarkkaan, että mulle ei vittuilla, jos mä en sitä salli ;)
 
Kato vierasmiess, ltns, heissulihei.:love:
Oot tainnu olla jossakin muulla foorumilla ilostuttamassa karvamunkkeja ku ei oo näkyny.:cautious:
 
Vierasmiess
No itse asiassa mä kyllä neuvoisin lepyttelyä. Parisuhteet on tommosia, että välillä pitää pyrkiä rauhaan, vaikka onkin itse ollut oikeassa ja toinen epäreilu. Normaali nainen häkeltyisi konvehdeista ja pyytäisi sitten anteeksi omaa käytöstään.
Voithan neuvoa AP:lle, että laita muijalleen tekstari jotta olisi syytä lepytellä AP:ta koska skitsahti turhasta.

Tämähän vain kuin uhrin syyllistämistä. Muistaakseni naisilla ainakin oli yksi sellainen rikos jossa heitä ei saa millään tavalla neuvoa. Miehestä sen sijaan suorastaan PITÄÄ tehdä syyllinen, tässäkin? :D
 
Voithan neuvoa AP:lle, että laita muijalleen tekstari jotta olisi syytä lepytellä AP:ta koska skitsahti turhasta.

Tämähän vain kuin uhrin syyllistämistä. Muistaakseni naisilla ainakin oli yksi sellainen rikos jossa heitä ei saa millään tavalla neuvoa. Miehestä sen sijaan suorastaan PITÄÄ tehdä syyllinen, tässäkin? :D
Meniköhän sulta taas pointti ohi?
Kukaan ei ole sanonut, että mies olisi syyllinen. Kaikki on sanoneet, että miehen tulisi nauttia päivästä hyvillä mielin ja vaimo äyski turhaan.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Voithan neuvoa AP:lle, että laita muijalleen tekstari jotta olisi syytä lepytellä AP:ta koska skitsahti turhasta.

Tämähän vain kuin uhrin syyllistämistä. Muistaakseni naisilla ainakin oli yksi sellainen rikos jossa heitä ei saa millään tavalla neuvoa. Miehestä sen sijaan suorastaan PITÄÄ tehdä syyllinen, tässäkin? :D
Ei kukaan tässä miestä syyllistänyt. Nainenhan se vittumainen osapuoli oli. Aika kaukaahaettua verrata pikku parisuhdekränää raiskauksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Vierasmiess
Meniköhän sulta taas pointti ohi?
Kukaan ei ole sanonut, että mies olisi syyllinen. Kaikki on sanoneet, että miehen tulisi nauttia päivästä hyvillä mielin ja vaimo äyski turhaan.
Eipä! Lue nyt etusivu ja katso paljonko siellä miehen syyllistämistä ja moittimista vähintään rivien välissä ja vielä ehdotuksia palkita naista huonosta käytöksestä.
 
Vierasmiess
Kuten sanoin, sulla meni pointti ohi.
Niin, ehkä se naisen näkökulmasta tässä olisi hienoa kun mies matelisi naisen jalkojen juuren konvehtirasian kanssa ja pahoittelisi huonoa käytöstään. :D
Mutta se on kuin tuulimyllyjä vastaan taistelua kun tuommoiseen lähtee.

AP:n on vaan parempi laittaa akalle luu kurkkuun ja odottaa ymmärtääkö nainen itse virheitään, ihan omatoimisesti.
 
Niin, ehkä se naisen näkökulmasta tässä olisi hienoa kun mies matelisi naisen jalkojen juuren konvehtirasian kanssa ja pahoittelisi huonoa käytöstään. :D
Mutta se on kuin tuulimyllyjä vastaan taistelua kun tuommoiseen lähtee.

AP:n on vaan parempi laittaa akalle luu kurkkuun ja odottaa ymmärtääkö nainen itse virheitään, ihan omatoimisesti.
Mun mies on sen verran kova jätkä, että se ei jaksa pienistä hötkyillä. Lisäksi se on niinkin raju tyyppi, ettei sillä ole tarvetta laittaa "vaimolleen luuta kurkkuun" ihan omatoimisesti.

Jotenkin se vaan menee niin, että fiksut ihmiset antaa turhien asioiden olla... mutta mitäpä sä siitä tietäisit.
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Vierasmiess
Mun mies on sen verran kova jätkä, että se ei jaksa pienistä hötkyillä. Lisäksi se on niinkin raju tyyppi, ettei sillä ole tarvetta laittaa "vaimolleen luuta kurkkuun" ihan omatoimisesti.

Jotenkin se vaan menee niin, että fiksut ihmiset antaa turhien asioiden olla... mutta mitäpä sä siitä tietäisit.
Juu, asioiden voi antaa olla. Käsittääkseni konvehtien rasioiden ja hierontaöljyjen kanssa anelu ja matelu ei kuulu tuohon toimintaan. Sitä ehdotti "vain" noin puolet kaikista... :/
 
Juu, asioiden voi antaa olla. Käsittääkseni konvehtien rasioiden ja hierontaöljyjen kanssa anelu ja matelu ei kuulu tuohon toimintaan. Sitä ehdotti "vain" noin puolet kaikista... :/
Vai näet sä tuollasenkin mateluna. Voi sitä onnekasta naista, joka sut joutuu joskus ottamaan.

Juuri siksi mä sanoin, että fiksut tyypit osaa olla tilanteiden ja tapahtumien yläpuolella. Se, ettei joka hemmetin kerta ota itseensä toisen tunteenpurkausta osoittaa aikamoista luonteen vahvuutta. Se, että ostaa toiselle työpäivän jälkeen suklaarasian, jotta sillä olis parempi mieli, kuin aamulla lähtiessä, ei ole mun mielestä matelua, eikä anteeksipyytämistä.
 
Vierasmiess
Vai näet sä tuollasenkin mateluna. Voi sitä onnekasta naista, joka sut joutuu joskus ottamaan.

Juuri siksi mä sanoin, että fiksut tyypit osaa olla tilanteiden ja tapahtumien yläpuolella. Se, ettei joka hemmetin kerta ota itseensä toisen tunteenpurkausta osoittaa aikamoista luonteen vahvuutta. Se, että ostaa toiselle työpäivän jälkeen suklaarasian, jotta sillä olis parempi mieli, kuin aamulla lähtiessä, ei ole mun mielestä matelua, eikä anteeksipyytämistä.
Tapahtumilla on tapana toistua jos niistä ei saa opetusta. En minä ainakaan olisi vajaaälyisen kanssa joka ei virheitään itse tiedosta ja vielä ilolla ottaisi niistä palkintoja vastaan.

Henkistä väkivaltaa tuollainen on, varsinkin toistuessaan. Mutta samapa se naisille on mitä se on jos se koskee miestä.
 
vierailija
Niinpä. Naisten kanssa tulee hyvin toimeen niin kauan kuin on itse aina väärässä :D
Ehei,. Etkö ole kuullut parisuhdeneuvoa, joka on se, että voit muuttaa vain itseäsi etkä toista. Sen muistaminen auttaa tilanteessa kuin tilanteessa. Jos tilanteen korjaaminen lähtee siitä ajatuksesta, että toisen on muututtava, niin todennäköisyys onnistumiseen on pieni. Jos taas lähtee siitä ajatuksesta, että itse muuttaa omaa toimintaansa, niin onnistumiselle on paljon suuremmat edellytykset.

Aina on niin helppo syyttää toista, mutta se ei yleensä johda mihinkään, ei ainakaan parempaan sunntaan vaan yleensä huonompaan.
 
Pessimisti
Ehei,. Etkö ole kuullut parisuhdeneuvoa, joka on se, että voit muuttaa vain itseäsi etkä toista. Sen muistaminen auttaa tilanteessa kuin tilanteessa. Jos tilanteen korjaaminen lähtee siitä ajatuksesta, että toisen on muututtava, niin todennäköisyys onnistumiseen on pieni. Jos taas lähtee siitä ajatuksesta, että itse muuttaa omaa toimintaansa, niin onnistumiselle on paljon suuremmat edellytykset.

Aina on niin helppo syyttää toista, mutta se ei yleensä johda mihinkään, ei ainakaan parempaan sunntaan vaan yleensä huonompaan.
My point exactly. Tunnustaa vaan olleensa väärässä ja pyytää anteeksi, oli sitten sitä mieltä itse tai ei. Silleen säilyy rauha maassa. Onko se sitten pitkässä juoksussa kuinka tyydyttävä ratkaisu, niin siitä en mene sanomaan.
 
Vierasmiess
My point exactly. Tunnustaa vaan olleensa väärässä ja pyytää anteeksi, oli sitten sitä mieltä itse tai ei. Silleen säilyy rauha maassa. Onko se sitten pitkässä juoksussa kuinka tyydyttävä ratkaisu, niin siitä en mene sanomaan.
Niin tosiaan, heti alkuunsa kannattaa miettiä onko tarkoitus selvitä yhdestä tilanteesta ja elää järkevästi pitkässä juoksussa.

Oma kokemusta osoittaa parhaiten säilyy perhe onni ei naista kovin pitkälle hellan jalasta päästä laittelee kaapit ja tavarat sinne minne itse haluaa.
 
vierailija
My point exactly. Tunnustaa vaan olleensa väärässä ja pyytää anteeksi, oli sitten sitä mieltä itse tai ei. Silleen säilyy rauha maassa. Onko se sitten pitkässä juoksussa kuinka tyydyttävä ratkaisu, niin siitä en mene sanomaan.
Joo, noinhan se on. Mutta onhan se kohtuullista pyytää anteeksi sitä, ettei kertonut etukäteen pelin julkaisusta ja siitä, että lomapäivät on varattu pelaamiseen. Toivottavasti seuraavalla kerralla mies puhuu lomasuunnitelmistaan jo etukäteen, niin he voivat tapella asiasta jo etukäteen eikä tarvitse sen takia pilata lomaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
vierailija
AP, miten ihmeessä et ole saanut sanottua vaimollesi mitään tuosta, vaikka lomatkin on jo pyydetty? Häpeätkö pelaamistasi vai miksi?

Meillä WoWin julkaisupäivät ovat tiedossa heti kun Blizzard ne julkaisee, ja viikon peliputkesta on sovittu jo hyvissä ajoin ennen tuota. Alustavasti seuraava paketti tulee ensi vuoden syyskuussa (tosin veikkaamme, ettei Blizzard tuossakaan aikataulussa pysy), joten ei varmasti tule ensi vuonna yllätyksenä.

Minäkin suuttuisin, jos mies pimittäisi aikomuksensa viikon peliputkeen ja kertoisi sen vasta viime tingassa, kun on kuitenkin saanut lomatkin anottua hyvissä ajoin sitä varten. Parisuhteesaa on tapana kertoa toiselle omista suunnitelmistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
My point exactly. Tunnustaa vaan olleensa väärässä ja pyytää anteeksi, oli sitten sitä mieltä itse tai ei. Silleen säilyy rauha maassa. Onko se sitten pitkässä juoksussa kuinka tyydyttävä ratkaisu, niin siitä en mene sanomaan.
Totta. Eihän siitäkään mitään tule, että toinen saa aina rauhassa reuhoa miten paljon tahansa ja mistä tahansa ja toinen jättää asian sikseen. Mutta jos nyt jotakuta vituttaa satunnaisesti, niin en mä tiedä tarviiko siitä tehdä sen suurempaa asiaa.
 
Tapahtumilla on tapana toistua jos niistä ei saa opetusta. En minä ainakaan olisi vajaaälyisen kanssa joka ei virheitään itse tiedosta ja vielä ilolla ottaisi niistä palkintoja vastaan.

Henkistä väkivaltaa tuollainen on, varsinkin toistuessaan. Mutta samapa se naisille on mitä se on jos se koskee miestä.
Jotenkin mulla on sellanen kutina, että sä olet tässä se vajaaälyinen, joka ei tajua edes syyllistämisen alkeita, kun ollaan normaalin henkilön kanssa tekemisissä.

Jos mä olen ollut vittumainen ja rätissyt turhasta ja mun mies lähtee siihen leikkiin mukaan, niin käytännössä koen käytökseni jollakin tasolla oikeutetuksi, koska sekin on mulkku. Sensijaan, jos mä olen ollut kusipää ja se tempasee mulle suklaarasian keittiön pöydälle mun duunipäivän jälkeen, antaa halin ja sanoo, että toivottavasti sulle tulee parempi mieli tästä... niin voi tsiisus sitä paskan mielen määrää mikä mulle tulee. Sillä hetkellä mä voisin madella lähimmän kiven alle. Sellanen riipasee ja syvältä.

Tietysti sun on varmaan vaikea ymmärtää tällaista, koska et omakohtaisesti näin tuntisi. Jos sulle tois kylmän bissen kouraan sun kiukuttelun jälkeen, niin sinä, kaikkine vajaälyisyyksinesi kokisit eittämättä, että sun toiminta on ihan ok ja voit jatkaa valitsemallasi tiellä.
 

Yhteistyössä