Vittu te naiset ootte välillä perseestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin mulla on sellanen kutina, että sä olet tässä se vajaaälyinen, joka ei tajua edes syyllistämisen alkeita, kun ollaan normaalin henkilön kanssa tekemisissä.

Jos mä olen ollut vittumainen ja rätissyt turhasta ja mun mies lähtee siihen leikkiin mukaan, niin käytännössä koen käytökseni jollakin tasolla oikeutetuksi, koska sekin on mulkku. Sensijaan, jos mä olen ollut kusipää ja se tempasee mulle suklaarasian keittiön pöydälle mun duunipäivän jälkeen, antaa halin ja sanoo, että toivottavasti sulle tulee parempi mieli tästä... niin voi tsiisus sitä paskan mielen määrää mikä mulle tulee. Sillä hetkellä mä voisin madella lähimmän kiven alle. Sellanen riipasee ja syvältä.

Tietysti sun on varmaan vaikea ymmärtää tällaista, koska et omakohtaisesti näin tuntisi. Jos sulle tois kylmän bissen kouraan sun kiukuttelun jälkeen, niin sinä, kaikkine vajaälyisyyksinesi kokisit eittämättä, että sun toiminta on ihan ok ja voit jatkaa valitsemallasi tiellä.
Oon yleensä pitänyt aivista suht järkevänä mutta nyt sylttää kyllä pahasti. Siis eihän ole mitään jiitä hyvitellä eukkoa suklaarasialla siitä että tämä on itse perseillyt. Siinähän tulis antaneeksi viestin että perseile mitä perseilet, kyllä tämä poika aina selvittää tilanteen parhain päin eikä sun tartte tehä noille sun käytösongelmille mitään.
 
Siis häh?

Aapeellä on loma mut vaimolla ei. Ja sit vaimo vittuuntuu kuin aapee ei halua lähteä yhdessä lomareissulle? Siis miten reissu olisi edes mahdollinen?

Kai toi itsekin tajuaa ärisseensä suotta ja palaa kotiin toisella asenteella.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Oon yleensä pitänyt aivista suht järkevänä mutta nyt sylttää kyllä pahasti. Siis eihän ole mitään jiitä hyvitellä eukkoa suklaarasialla siitä että tämä on itse perseillyt. Siinähän tulis antaneeksi viestin että perseile mitä perseilet, kyllä tämä poika aina selvittää tilanteen parhain päin eikä sun tartte tehä noille sun käytösongelmille mitään.
Arvioit väärin. En ole erityisen järkevä.
 
Jep, ja siis täysin turhaa antaa mielipiteitä tällaisiin käytösongelma-aiheisiin.

Lisäksi kävit henkilöönkin heti joka tosin ei yllätä mammapalstalla kun argumentointitaito loppuu.
Sä siis kutsut ap:n vaimon paskaa päivää käytösonglemaksi?

Käsittääkseni se olit sinä, joka viittasit ap:n vaimon olevan vajakki, jolloin vain totesin epäileväni sinun omaavan kyseisen piirteen. Argumentaatio ei loppunut. Hämmästelen vaan syvästi ihmisiä, jotka tuntuvat aina syyttelevän muiden olevan jotain sellaista, jota itse ovat.
 
Vierasmiess
Sä siis kutsut ap:n vaimon paskaa päivää käytösonglemaksi?

Käsittääkseni se olit sinä, joka viittasit ap:n vaimon olevan vajakki, jolloin vain totesin epäileväni sinun omaavan kyseisen piirteen. Argumentaatio ei loppunut. Hämmästelen vaan syvästi ihmisiä, jotka tuntuvat aina syyttelevän muiden olevan jotain sellaista, jota itse ovat.
Käsityksesi ei siis ole kovin laadukasta mikä on henkilöön menoa.

Turhasta räyhääminen on käytöshäiriötä ainakin toistuessaan.
 
Mä en kyllä ymmärrä miksi pitäisi lahjoa ja lepytellä toista tapauksessa, jossa ei itse ole tehnyt mitään väärää.

Lahjominen ja lepyttely näissä tilanteissa antaa naiselle vain enemmän vallantunnetta ja viestittää että voi käyttää suuttumistaan/mököttämistään aseena ja näin saada tahtonsa läpi. Täähän on ainakin omasta lähipiiristä saadulla kokemuksella aika yleinen naissukupuolen käytöshäiriö.

Yhtä hyvin vaimo olisi voinut tiedustella asiasta ja tuoda omia ajatuksiaan esille paljon aikasemmin. Kyseessähän oli kahden päivän loma-ajasta ja käsittääkseni kyseessä oli vielä hetkistä jolloin vaimo oli vielä töissä. Ja omasta mielestäni ei se toiselle kuulu mitä tekee lomallaan, jos kerran suorittaa omat kotihommansa siinä kanssa. Ja muutenkaan ei lomilla (varsinkaan näillä toispuoleisilla lomilla) tarvi aina niin tiiviisti olla yhdessä vaan voi antaa toiselle omaakin rauhaa niin jaksaa sitten toisenkin pärstää sitten paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
vierailija
Yhtä hyvin vaimo olisi voinut tiedustella asiasta ja tuoda omia ajatuksiaan esille paljon aikasemmin.
Tässä tapauksessa molemmat puolisot taitavat ajatella juuri noin. Jos toisella on jotain, niin kertokoon hän. Minulla ei ole toiselle mitään kerrottavaa, koska ne ei sille toiselle kuulu. Saan tehdä mitä itse haluan ja milloin haluan.

Jos ajatustapa on yllä olevan kaltainen, niin älkää ainakaan hankkiko lapsia. Siinä vaiheessa pitää olla paljon paremmat sosiaaliset taidot.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Käsityksesi ei siis ole kovin laadukasta mikä on henkilöön menoa.

Turhasta räyhääminen on käytöshäiriötä ainakin toistuessaan.
Edelleen, mua jaksaa aina huvittaa henkilöt, jotka jaksaa väittää muiden olevan/tekevän jotain sellaista, mitä itse ovat/tekevät.

Käsittääkseni ap ei väittänyt vaimonsa räyhäävän turhasta toistuvasti, mutta sinä leimaat naisen vajaaälyiseksi tai käytöshäiriöiseksi. Miten luokittelet itsesi?
 
Joo, noinhan se on. Mutta onhan se kohtuullista pyytää anteeksi sitä, ettei kertonut etukäteen pelin julkaisusta ja siitä, että lomapäivät on varattu pelaamiseen. Toivottavasti seuraavalla kerralla mies puhuu lomasuunnitelmistaan jo etukäteen, niin he voivat tapella asiasta jo etukäteen eikä tarvitse sen takia pilata lomaa.
Mä en vaan ymmärrä miten vaimo tuosta suutahtaa jos toinen pelaa lomapäivinään silloin kun vaimo on töissä. Miten sinä aikana voitais jotain yhdessä tehdä?
Ap ei mielestäni puhunut aloituksessaan mistään muusta kuin tuosta. Eri asia jos ap olisi sanonut että pelaa koko lomansa iltaan/yöhän asti myös silloin kun vaimo on kotona eikä mitään voitais yhdessä tehdä jos sellaista haluttaisiin.

Eikös yleensäkin puhuta paljon lomastresseistä ja riidoista niiden aikana kun pariskunnat odottavat niiltä niin paljon ja monilla on lomat tehty täyteen kaikenlaisia suunnitelmia mitä yhdessä tehdään ja sitten hermot kiristyy.

https://www.google.fi/search?q=loma+parisuhde&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=OhZDVqjvMMKwsQGmpZrwAg
 
Myöskin jos ap oli suunnitellut ottavansa pari lomapäivää kotona rennosti pelaillen ja vaimo oli ajatellut jotain muuta sen jälkeen kun tulee töistä kun kerran töissä päivällä on, niin miksi sitten ei ollut aiemmin mitään sanonut.

"Hei, kun sulla nyt on silloin ja silloin pari päivää lomaa niin ajattelin että mitäs jos oltais tehty niin ja näin? Vai miten olit itse ajatellut lomasi?"

Jos mies ei ole miettinyt mitään muuta kuin kotona olemista, miksi se pitäisi sanoa vaimolle etukäteen?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Myöskin jos ap oli suunnitellut ottavansa pari lomapäivää kotona rennosti pelaillen ja vaimo oli ajatellut jotain muuta sen jälkeen kun tulee töistä kun kerran töissä päivällä on, niin miksi sitten ei ollut aiemmin mitään sanonut.

"Hei, kun sulla nyt on silloin ja silloin pari päivää lomaa niin ajattelin että mitäs jos oltais tehty niin ja näin? Vai miten olit itse ajatellut lomasi?"

Jos mies ei ole miettinyt mitään muuta kuin kotona olemista, miksi se pitäisi sanoa vaimolle etukäteen?
Luultavasti muija on lärpättänytkin vapaista ummet ja lammet, mutta kaikki on mennyt läpi pään....
 
Luultavasti muija on lärpättänytkin vapaista ummet ja lammet, mutta kaikki on mennyt läpi pään....
Siltikin vaimo oli töissä kun ap ajatteli pelaavansa. Mitä väliä sen silloin on? Sitä ap ei sanonut oliko ajatellut tehdä lomalla jotain yhteistä muulla ajalla vaimon kanssa. Vai pelata esim koko lomansa kun vaimokin on kotona.

Mun mielestä tuossa ei voi vaan miestä syyttää jos kyse oli vain siitä ajasta kun vaimo on töissä.
 
vierailija
Mä en vaan ymmärrä miten vaimo tuosta suutahtaa jos toinen pelaa lomapäivinään silloin kun vaimo on töissä. Miten sinä aikana voitais jotain yhdessä tehdä?
Ap ei mielestäni puhunut aloituksessaan mistään muusta kuin tuosta. Eri asia jos ap olisi sanonut että pelaa koko lomansa iltaan/yöhän asti myös silloin kun vaimo on kotona eikä mitään voitais yhdessä tehdä jos sellaista haluttaisiin.
Minä ymmärsin alkutekstistä niin, että vaimo olisi toivonut, että tehtäisiin yhdessä jotain kivaa töiden jälkeen. Vaimo suuttui nimenomaan sen vuoksi, kun kävi ilmi, ettei se nyt pelaamisen vuoksi onnistu.
 
vierailija
Mä en kyllä ymmärrä miksi pitäisi lahjoa ja lepytellä toista tapauksessa, jossa ei itse ole tehnyt mitään väärää.

Lahjominen ja lepyttely näissä tilanteissa antaa naiselle vain enemmän vallantunnetta ja viestittää että voi käyttää suuttumistaan/mököttämistään aseena ja näin saada tahtonsa läpi. Täähän on ainakin omasta lähipiiristä saadulla kokemuksella aika yleinen naissukupuolen käytöshäiriö.

Yhtä hyvin vaimo olisi voinut tiedustella asiasta ja tuoda omia ajatuksiaan esille paljon aikasemmin. Kyseessähän oli kahden päivän loma-ajasta ja käsittääkseni kyseessä oli vielä hetkistä jolloin vaimo oli vielä töissä. Ja omasta mielestäni ei se toiselle kuulu mitä tekee lomallaan, jos kerran suorittaa omat kotihommansa siinä kanssa. Ja muutenkaan ei lomilla (varsinkaan näillä toispuoleisilla lomilla) tarvi aina niin tiiviisti olla yhdessä vaan voi antaa toiselle omaakin rauhaa niin jaksaa sitten toisenkin pärstää sitten paremmin.
Ei jestas mikä paniikki-poika...
Uuuu, ihan kamalaa, jos nainen saa vallantunnetta. Kyllä silloin on peli menetetty.

Eihän se emäntä mitään valtaa tai edes omaa tahtoa läpi saa, jos aloittaja hönelle nyt yhden kämösen suklaalevyn hankkii. Mies saa pelata lomansa, mutta riitaa välttääkseen ostaa yhden suklaapaketin. Onpas kamalaa! Oikeastiko luulet, että jostain helvetin banda-lootasta jonkun naisen vallantunne riehaantuu?
 
Ei jestas mikä paniikki-poika...
Uuuu, ihan kamalaa, jos nainen saa vallantunnetta. Kyllä silloin on peli menetetty.

Eihän se emäntä mitään valtaa tai edes omaa tahtoa läpi saa, jos aloittaja hönelle nyt yhden kämösen suklaalevyn hankkii. Mies saa pelata lomansa, mutta riitaa välttääkseen ostaa yhden suklaapaketin. Onpas kamalaa! Oikeastiko luulet, että jostain helvetin banda-lootasta jonkun naisen vallantunne riehaantuu?
Ai että kun mä repesin nauramaan pitkästä aikaa!!!!
Miten pohjalla mies voikaan olla. On se surkeeta, miten pala suklaata voi riistää mieheltä omanarvontunnon, vallan itseensä ja itsemääräämisoikeudenkin vielä.
 

Yhteistyössä