Vittu että toi äijä on pölö saatana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo-o

Vieras
Täytän pyöreitä ja toi ei ees lapsella piirrättäny korttia - vaan ihan sano tossa että oltiin niin kuitti ny illalla ni ei jaksettu ees korttia piirtää. No, muista aamulla piirtää äidille synttärikortti - prkle kyse just ja just leikki-ikäisestä! Ja ei, ei tule huomennakaan yllätystä tai yhtikäs mitään, nähty on.
Mutta annas olla kun joku OMASTA lähisuvustaan täyttää ni kyllä osaa miettiä ajoissa oikein mitä sitä ostas. Eli tällä näyttää vaan mulle ettei välitä p'skaakaan. KUn oisin ajoissa vaan myöntäny itelleni kun huomasin sanoissa ja teoissa ristiriidan. Puhua osannu aina mutta nää teot...

No on pölö, kyllä mä saan synttärinä kukkia ja lahjan. Pyöreitä kun täytin niin mentiin viikonlopuksi kaupunkilomalle. Jos ei rahaa ole niin materia sivuseikka koska muistaa voi ilmaiseksikin.

Pääsin vasta takas koneelle. Juu ei oo rahasta aina kiinni, paitsi kun on mun synttärit - sillo ei oo koskaan rahaakaan. Ja jos joku lähisuk. täyttää tms. ni rahaa löytyy vaiks just ois tiukkuuttaa valitellu (eli ottaa vaiks säästötililtä).
Ja kiitos vaan onnitteluista 30 tulee täyteen, enkai ny 20v kovasti "kokemuksesta" meidän historiasta siis vois edes mainita...nyt kyllä huidellaan yli 10v yhdessä.

Tollaisille akoille on yksi oikea paikka ja se on talvinen hanki yöpakkasessa. Saatana että ottaa päähän tollaiset uppiniskaiset ämmät jotka kokevat olevansa oikeutettuja kaikkeen.

Yhteistyössä