Virallinen VIISUKETJU

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Kaveri pohdiskeli eilen facessa, että Viisut on kokenut vähän saman kuin Salkkarit, jossain vaiheessa oli tosi noloa seurata tai tietää viisuista mitään, ja nyt se onkin taas ihan übercool juttu ja tosi hip olla kärryillä :D
Joo, voi olla. Itte en kato salkkareita, mutta mä olen huomannu ton ilmiön kauniitten ja rohkeitten kanssa. Itsekin oon jälleen kaunareitten seuraaja, enkä oo ainut. Sellaset örisevät keski-ikäset rokkijätkätkin keskusteli antautuneesti viime viikolla Ridgen paluusta ym. k&r skandaaleista keskenään. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nonni, nyt mua jäi tuo Leila-biisi itkettämään. :'( Miks mä tykkään niin melodisista biiseistä, varsinkin kun pistetään joku etelän mies laulamaan (huom, en lähtisi semmoisen matkaan). On niillä se romantiikka hallussa.
 
Spencer Hastings
Mitäs sitä hankkis nyt viisupöytään? Saan kuulemma mitä vaan, kun on juhlapäivä ja huomenna vielä äitienpäivä. Skumppaa ja juustoja kyllä, pistänkö miehen vielä leipomaan jotain sateenkaarileivoksia? Samalla sais osallistuttua ruokahaasteeseen :D
 
Lunatic
Nonni, nyt mua jäi tuo Leila-biisi itkettämään. :'( Miks mä tykkään niin melodisista biiseistä, varsinkin kun pistetään joku etelän mies laulamaan (huom, en lähtisi semmoisen matkaan). On niillä se romantiikka hallussa.
Olen huomannut itsestäni saman, tai siis sen että tykkään melodisista ja herkistä lällybiiseistä, vaikka oikeasti kammoan kaikkea "romantiikkaa" ja sellasta parisuhdedraamaa. Mikähän siinä onkin, että sitten kuitenkin pidän lällyistä ja herkistä rakkauskipaleista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Olen huomannut itsestäni saman, tai siis sen että tykkään melodisista ja herkistä lällybiiseistä, vaikka oikeasti kammoan kaikkea "romantiikkaa" ja sellasta parisuhdedraamaa. Mikähän siinä onkin, että sitten kuitenkin pidän lällyistä ja herkistä rakkauskipaleista.
Niinpä...mä olen karu Pohjan akka mutta sitten kun joku Välimeren mies pistää jotain luritusta niin alkaa heikottaa.
 
Lunatic
Mitäs sitä hankkis nyt viisupöytään? Saan kuulemma mitä vaan, kun on juhlapäivä ja huomenna vielä äitienpäivä. Skumppaa ja juustoja kyllä, pistänkö miehen vielä leipomaan jotain sateenkaarileivoksia? Samalla sais osallistuttua ruokahaasteeseen :D
Ilmanmuuta. Kynnetkin pitää maalata sateenkaaren värein.:flower:

Mä kans mietin että mitähän sitä hakis vielä kaupasta. Täytekakkua ja pullaa jo löytyy, mutta varmaan jotain sipsiä tarttis tai naksua hakea. Ja karkkia, sais kakku ja pulla jäädä huomiseen.
Kaljaa on mulle.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Spencer Hastings
Hei mikä idea, sateenkaarikynnet! Muutenkin pitää laittaa lakkaa tänään :D

Mä lähden valmistelevalle lenkille, sitten laittaudun viisuhenkeen. Onneksi palstalla on viisukavereita, kun livenä niitä tässä kaupungissa ei ole. Illalla nähdään :D
 
faani
Tämän vuoden euroviisukokoelma kannattaa ostaa. Harvoin on ollut näin paljon hyviä kappaleita viisuissa?

https://cdon.fi/musiikki/various_artists/eurovision_song_contest_-_copenhagen_2014_%282cd%29-26842234
 
IhQ
Suomen biisi on ihan jees, Puolankin kappale ok mutta tosiaan ällöttää ne pyykkärit ja mikä se toinen kirnuaja olikaan. Jotenkin symppis se parrakas mies (ei sitä voi parrakkaaks naiseks sanoa kun eikös se mies ihan ole?), tykkäsin sen äänestä ja biisistäkin vaikka sitä on James Bondimaiseks sanottu.
Se (olikohan Sweitsiläinen) viheltelijä ja sit ne ihmesteppaajat (juustokakkupojat) oli kans viihdyttäviä.
Nää on jääny parhaiten mieleen, tosin katsoin vaan sen tokan semifinaalin :D
 
Ehkä sitä tullee sitten ainakin vilkaistua, ellei kokonaan katso. Olis ainakin kuoharia ja juustoja, sipsiä ja dippiä.
Mie en oo kuullut yhtään biisiä viellä.

Lunis, kiva kun olet palannut palstalle. :)
 

Yhteistyössä