Joo, voi olla. Itte en kato salkkareita, mutta mä olen huomannu ton ilmiön kauniitten ja rohkeitten kanssa. Itsekin oon jälleen kaunareitten seuraaja, enkä oo ainut. Sellaset örisevät keski-ikäset rokkijätkätkin keskusteli antautuneesti viime viikolla Ridgen paluusta ym. k&r skandaaleista keskenään.Kaveri pohdiskeli eilen facessa, että Viisut on kokenut vähän saman kuin Salkkarit, jossain vaiheessa oli tosi noloa seurata tai tietää viisuista mitään, ja nyt se onkin taas ihan übercool juttu ja tosi hip olla kärryillä
Samperi jooSamperi.
Eikä viisujen katsominen. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja lätkäfani;29882766:Samperi joo
No ei hätää, äänestän persuja joten ihan ok puolue kun minullekin kelpaa :d
Persuus ei ole häpeä.
Olen huomannut itsestäni saman, tai siis sen että tykkään melodisista ja herkistä lällybiiseistä, vaikka oikeasti kammoan kaikkea "romantiikkaa" ja sellasta parisuhdedraamaa. Mikähän siinä onkin, että sitten kuitenkin pidän lällyistä ja herkistä rakkauskipaleista.Nonni, nyt mua jäi tuo Leila-biisi itkettämään. :'( Miks mä tykkään niin melodisista biiseistä, varsinkin kun pistetään joku etelän mies laulamaan (huom, en lähtisi semmoisen matkaan). On niillä se romantiikka hallussa.
Niinpä...mä olen karu Pohjan akka mutta sitten kun joku Välimeren mies pistää jotain luritusta niin alkaa heikottaa.Olen huomannut itsestäni saman, tai siis sen että tykkään melodisista ja herkistä lällybiiseistä, vaikka oikeasti kammoan kaikkea "romantiikkaa" ja sellasta parisuhdedraamaa. Mikähän siinä onkin, että sitten kuitenkin pidän lällyistä ja herkistä rakkauskipaleista.
Ilmanmuuta. Kynnetkin pitää maalata sateenkaaren värein.:flower:Mitäs sitä hankkis nyt viisupöytään? Saan kuulemma mitä vaan, kun on juhlapäivä ja huomenna vielä äitienpäivä. Skumppaa ja juustoja kyllä, pistänkö miehen vielä leipomaan jotain sateenkaarileivoksia? Samalla sais osallistuttua ruokahaasteeseen
Niinpä...mä olen karu Pohjan akka mutta sitten kun joku Välimeren mies pistää jotain luritusta niin alkaa heikottaa.
No jotain haastatteluja mitä luin, niin sain kyllä käsityksen että kyseessä olis mies jolla vaan on pitkät hiukset, hienot meikit ja upea mekko päällä. Ja itsestään puhuu poikana.Luniksen paluusta minäkin olen iloinen.
Siis se parrakas nainen, eikö niin että on ihan mies kuitenkin? Vai onko leikattu naiseksi?
Kiva.Luniksen paluusta minäkin olen iloinen.
Siis se parrakas nainen, eikö niin että on ihan mies kuitenkin? Vai onko leikattu naiseksi?
Ei ole kuin Kim Kardashian siviilissäKiva.
Mies se on.