Virallinen VIISUKETJU

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Mies tekee just sateenkaarivohveleita :D
Mä laitoin jo pari tuntia sitten dipin maustumaan, leikkaan kasvikset vasta vähän vaille 22.

Lakkailen tässä just sateenkaarikynsiä, vähän kämänen värivalikoima vaan..
 
IhQ
Eipä oo mitään erikoisia herkkuja tai muuta, päivemmällä syötiin sipsiä ja lauantaikarkit :)
Porkkanatikut olis varmaan ihan sopiva iltapalanen, sikäli mikäli ees jaksan valvoa sinne viisufinaalin alkuun asti.
 
Spencer Hastings
Rupesin muistelemaan Lordin voittoa ja sitä täydellistä epäuskoa kun pisteitä alkoi tippumaan Suomelle hurjaa kyytiä. Vieläkin tulen sen illan tunteesta ja muistoista hyvin iloiseksi. Once in a lifetime?
Se jäi kyllä mieleen. Oltin lastenkodin porukalla mökillä ja katottiin kilpailua haavi auki. Seuraavana aamuna mökille tuli joitain ukrainalaisia, ja vittuiltiin niille kaikin sielun voimin ku kerrankin voitettiin :cool:
 
Mä oon kans varma että Itävalta ja transu voittaa, koska se partanainen muistuttaa ihan Jeesusta, ja tietysti koska se on transu, niin sen yhdennäköisyys Jeesuksen kanssa on uskovaisten kannalta negatiivinen asia. Ja silloin kun Lordi voitti niin jotkut uskovaiset väitti sen olevan jollain tavalla pahuuden merkki ja aiemmin ennustettu juttu. Tottakai silloin myös tällainen Jeesusta pilkkaava ilmestys on pahuuden merkki, eli se voittaa koska pitäähän niitä lopunajan merkkejä olla jne…. :D En siis itse usko näin, mutta uskon silti että Itävalta voittaa…

Suomi on kyllä minusta paras, eikä vaan siksi että suomalaisena pitää ajatella niin, vaan koska Suomella on mun mielestä tänä vuonan oikeasti hyvä kappale, parempi kuin Hard Rock Hallelujah aikoinaan. Veikkaan myöskin menestystä Puolalle, koska seksi myy aina…. Kuitenkin tuo seksillä myyminen on ehkä joidenkin maiden mielestä hieman negatiivinen asia, joten ehkä tuo maa ei pääse ihan kolmen kärkeen, mutta lähelle. Suomi tuskin myöskään pääsee kolmen kärkeen, koska maiden väliset suhteet…:( No onhan se Euroviisujen järjestäminen aina aika kallista… (mähän kirjoitan ihan teinikieltä näköjään nykyään, no ihan sama, koska palstan taso) Niin ja tietysti joko Ruotsi tai Norja on kolmen kärjessä, jotta suomalaisia ärsyttäis entistäkin enemmän....

Mulla jää kyllä varmaan itsellä visut katsomatta, koska arvaan että en jaksa keskittyä niihin kuitenkaan. En oo siis katsonut kokonaan muuta kuin Suomen esityksen. Sitten vähän sieltä täältä niitä muita :D Tosi fiksua siis antaa mitään arvioita…. :D
 
Spencer Hastings
Me laitettiin Suomen ja Sveitsin voitolle kahdella eurolla niin, että jos Suomi voittaa niin kilahtaa 340e ja jos Sveitsi, niin 380e. :D Ruotsin voitolla ois saanu vaan 7e ja Itävallallakin alle 9e. En oo kattonut kertoimia tänään.
 
Tää ihan hitokseen ärsyttää minuu. Ois melkeen parempi että biisit olis vain numeroitu ja siitä äänestettäis, ihan sen pelkän esityksen perusteella.
Minusta siinä ei ole mitään omituista, ihan luonnollista, että annetaan ääniä esimerkiksi entiselle kotimaalle. Itse en tykännyt siitä, että tuli ne ammattilaisraadit mukaan niin, että ammattilaisraadin mukaan tulee puolet pisteistä. Pidin enemmän siitä, että kaikki äänet olivat yleisöäänestyksen mukaisia.
 

Yhteistyössä