Virallinen twilight-pino vol.3

still-from-new-moon_460x321.jpg

Hei jee uus pino :whistle: täällä ootetaan ihan hullunaan sitä suomenkielistä kirjaa :p jää varmaan lapsi ja koti hoitamatta ku pääsen siihe kirjaa käsisks.. :D ja ilmotin jo miehelle et sillon on tän mamman vapaa ilta ku meen kahtoo ihan yksin new moonin :p :D !

tyty86 meillä sama homma. Ens torstaiks on lukurauha, vauvan saa tuoda tissille ja sillä hyvä ja samoin uusikuu on äiskän vapaa ilta.
Yritin ehdotella että eikös miehen pitäisi ottaa vapaata töistä että saan lukea rauhassa kirjan heti kun saa sen käsiini. Mutta ei tuo turjake suostunut :o

Joo, riippumuus se on tämäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
tyty86 meillä sama homma. Ens torstaiks on lukurauha, vauvan saa tuoda tissille ja sillä hyvä ja samoin uusikuu on äiskän vapaa ilta.
Yritin ehdotella että eikös miehen pitäisi ottaa vapaata töistä että saan lukea rauhassa kirjan heti kun saa sen käsiini. Mutta ei tuo turjake suostunut :o

Joo, riippumuus se on tämäkin.

Minäki ehdotin miehelle vapaailtaa kun uusikuu tulee.. :D on nääs aina perjantai-illat töissä.. Millonkahan niitä lippuja pääsee ostamaan?

Edellisen ketjun lopulla oli keskustelua, voivatko Rob ja Kristen päätyä yhteen (elleivät nyt sitten ole jo päätyneet) ja mä ainakin olen aivan Robsten-fani kyllä:)

Siis miettikää nyt, Kristen on aika normaalin näköinen ja vielä normaalimman oloinen ja välillä todella nolostuksissaan ja jotenkin niin vaivautunut ja niin, siis niiin NORMAALIN tuntuinen tyttö. Ajatelkaas, että Rob kuitenkin haluaisi mieluummin Kristenin, kuin ne kaikki muut superhyperhuippumallit, jotka on niin upeita, ettei ne ole edes tästä maailmasta. Ja jotka osaa olla tilanteessa kuin tilanteessa aivan häikäiseviä. Ja jotka Rob nyt saisi pienimmälläkin vihjauksella polvilleen:)

Jotenkin se on musta suloinen ja romanttinen ajatus, en tiedä miksi:) Ehkä koska näen Kristenissä itseäni, enkä tällä nyt tosiaankaan tarkoita, että näyttäisin häneltä, mutta olen taatusti yhtä ujo ja kömpelön vaivaantunut, ja usein!

Yhteistyössä