Virallinen twilight-pino vol.3

vierailija
Eeevalle ja muillekin tiedoksi, että se spoilausvaroitus ei auta kuvan yläreunassa mitään. Pitää jättää pitkä tyhjä väli varoituksen ja kuvan välille. Kiitos.
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
auts, voisin ottaa ton miehen ja kyllä autonkin, jos niikseen tulee.....


:)

MItäköhän kirjoja mä jaksan koskaan enää noitten jälkeen lukee. luin veren vamgit ja oli niin huono verrattuna näihin. Tosin Meyer on varmaan ottanut kyseisestä kirjasta aika paljon vaikutteita, luulen! Mut ei vetänyt kyllä vertoja näille.... Mitäköhän sitten, kun on lukenut kirjat niin monta kertaa läpi, ett osaa ne ulkoa?????? No, sitten voi kuolata leffoja ja elää omassa pienessä leffamaailmassa.... Mies lähtee huomenna jäkistreeneihin illalla ja mä ajattelin katsoa twilightin, kun saa lapset nukkumaan... Äidin perjantai-illan viettotapa! ;)
 
Esme
Mä kyllä joudun parantolaan, jos leffa siirtyy, koska jo nyt lasken päiviä...Mulla on aamukampa! ;)

En kyllä kestäis, kun en meinaa kestää nytkään.Illallakaan en voi mennä nukkumaan, jos en oo ensin lukenut vähän aikaa ja ei auta vaikka ois kuinka väsynyt, pakko lukee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MÄ OON TWILIGHT-HOLISTI!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
 
Epäilys luettu. Ties kuinka monetta kertaa. Mää en ymmärrä miten täs ny näin kävi. Miun piti lukea noi kolme ekaa kirjaa hitaasti ja nautiskelle että pääsen sitten suoraan epäilyksen jälkeen lukeamaan aamunkoita. Mutta höh, niin noi vain loppui kesken ja viikko pitää vielä kiduttaa itseään.

Huoh, nuo kirjat on liian ohuita. Siinä se vika on.


Mulla on ihan pieni epäilys, että kun torstaina tulee aamunkoi ja perjantai aamuna olis vauvan neuvola. Niin A, mie myöhästyn sieltä ja B, neuvolatätsy epäilee mun nukkuneen huonosti. Ai miten niin, ihan vähänhän mie vain luin :whistle:
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Kuulin työkaverilta että olisi siirretty päivää. Ensi-ilta olisi 26.11 koska silloin on oikeastikkin uusikuu. Jos ei ole totta niin hyvä :)
Toisaalta ajatus aika kymppi!

Oletteko muuten ajatellut, ett meillä ns. kypsemmillä fanittajilla ja niillä pikkasen teineimmillä onm aivan erilainen käsitys näistä leffoista ja kirjoista ja miten eri tavalla ne niitä lukee ja katsoo leffaa... Se on yhtä kiljumista vaan Robertin perään, mut esim. mulle se on täysin muuta. (tokihan se on aivan käsittämättömän jumalainen), mut mulle se tarina kokonaisuudessaan (siis koko saaga) antaa jotain sellaista mitä ehkä itse olisin halunnut nuorena kokea ihan muutenkin kuin vaikka vampyyrin kanssa, jota ei (kai) ole olemassa...En nyt osaa sanoiksi pukea, mut ehkä elän kadotetun/menetetyn nuoruuteni näissä uudestaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Kuulin työkaverilta että olisi siirretty päivää. Ensi-ilta olisi 26.11 koska silloin on oikeastikkin uusikuu. Jos ei ole totta niin hyvä :)
Toisaalta ajatus aika kymppi!

Oletteko muuten ajatellut, ett meillä ns. kypsemmillä fanittajilla ja niillä pikkasen teineimmillä onm aivan erilainen käsitys näistä leffoista ja kirjoista ja miten eri tavalla ne niitä lukee ja katsoo leffaa... Se on yhtä kiljumista vaan Robertin perään, mut esim. mulle se on täysin muuta. (tokihan se on aivan käsittämättömän jumalainen), mut mulle se tarina kokonaisuudessaan (siis koko saaga) antaa jotain sellaista mitä ehkä itse olisin halunnut nuorena kokea ihan muutenkin kuin vaikka vampyyrin kanssa, jota ei (kai) ole olemassa...En nyt osaa sanoiksi pukea, mut ehkä elän kadotetun/menetetyn nuoruuteni näissä uudestaan!
Ootteko myös huomannut sitä että leffojen ja kirjojen pitäisi nostaa pääasiassa bella(kristen) jalustalle mutta sille on tainnut kiivetä edward(robert)
 

Yhteistyössä