Virallinen twilight-pino vol.3

vieras
Pakko kysyä... omistatteko yhtään julistetta? Siis kyllähän pitää ihmisen hullaantua tuohon hommaan niin paljon, että oikeasti mietin uusimman suosikin ostamista, kun siellä on se uusi kuu juliste;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko kysyä... omistatteko yhtään julistetta? Siis kyllähän pitää ihmisen hullaantua tuohon hommaan niin paljon, että oikeasti mietin uusimman suosikin ostamista, kun siellä on se uusi kuu juliste;)
mulla ei ole.. voisin toki makkari seinälle jotain ripustaakin. =) mulla on vaan soundtrack, kirjat, elokuva ja sen deluxe versio on tulossa. ja finnkinon numero kännyssä tallennettuna, että pääsee töistäkin heti soittaan kun liput new mooniin tulee myyntiin :LOL:
 
Esme
Mä meinaan hommata miehen tietämättä mun työpaikalle mun omaan vaatekaappiin kyl pattinsonin julisteen... On niillä muillakin naimisissa olevilla siellä miehiä kaapin ovet täynnä... ei kai kaikkea noin viatonta tartte miehelle tunnustaa ja pahoittaa sen mieli turhaan... tuo kun nyt on kuitenkin niin niin saavuttamaton päiväuni. New moon luettu loppuun ja aloitan epäilyksen taas, jos ehtis lukee sen ennekuin tippuu postilaatikkoon tuo aamunkoi... Ei malta odottaa. Ja soundtrackin pitäis tulla kanssa laatikkoon piakkoin...jeeeeeeshhhhhhhhh
 
Fan
Olen hukkunut tahan Twilight sarjaan totaalisesti, lukenut kaikki kirjat eglanniksi ja moneen kertaan suomeksi ne jotka on jo suomennettu :D
Ihan vinkkina niille, jotka haluavat lisaa saman kaltaista luettavaa:
J.R. Ward
The Black Dragger Broterhood -sarja johon kuuluu
Dark Lover
Lover Eternal (!!!!!!!!!)
Lover Awakened
Lover Revealed
Lover Unbound
Lover Enshirined

En tieda onko suomeksi julkaistu (luen naita briteissa) mutta tunnetta taynna ovat kylla ainakin englannin kieliset versiot, kannattaa kokeilla ;)

Eihan mikaan tietankaan voita Meyerin kirjoja, etenkaan Twilight sarjaa.

..Edwardia ovelle odotellessa...

 

Yhteistyössä