Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tuol on voinut olla hauska roikkua. pitäisköhän näin sunnuntain kunniaks katsoa twilight.. kehtaiskohan??
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tuol on voinut olla hauska roikkua. pitäisköhän näin sunnuntain kunniaks katsoa twilight.. kehtaiskohan??
Minä katsoin jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Mä oon kattonu leffan 3 kertaa viikon sisäänEilenkin olisin kattonu, mut pahus oli kaverilla lainassa. Pitää varmaan tilata se deluxe versio kans, jos vaikka soundtrackin ottais samalla. En tiä missä hemmetissä mun juliste viipyy, 2 viikkoa sitten jo tilasin |O Eteisessä seinä odottaa tyhjillään, sitten on Edward aina vastassa kun kotiin tulee B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Ootteko te muuten hommannu mitään muuta fanimatskua kuten jotain vaatteita jne? Mulla on yks La Push cliff diving-pusero ja sellanen wolf girl paita. Ja sitten tilasin ensi-iltaa varten piilarit, mutta ne on kyllä ihan hirveen näköset, ei ollenkaan vampyyrimaiset. Pitää varmaan mennä oikein optikolle katselemaan olisko siellä parempia. Ja sitten mulla on vielä Alice-kampausTosin vaaleempi, mietin vielä, että pitäiskö vähän tummemmaksi edes värjätä.
Muuten oon kyllä ihan normaali![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Ootteko te muuten hommannu mitään muuta fanimatskua kuten jotain vaatteita jne? Mulla on yks La Push cliff diving-pusero ja sellanen wolf girl paita. Ja sitten tilasin ensi-iltaa varten piilarit, mutta ne on kyllä ihan hirveen näköset, ei ollenkaan vampyyrimaiset. Pitää varmaan mennä oikein optikolle katselemaan olisko siellä parempia. Ja sitten mulla on vielä Alice-kampausTosin vaaleempi, mietin vielä, että pitäiskö vähän tummemmaksi edes värjätä.
Muuten oon kyllä ihan normaali![]()
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Minuakin kiinostaisi tietää miksi rose ja jasper on haleja eikä culleneita. Ei ole vaan vastaus pistänyt silmään missään.