Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
4.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tuol on voinut olla hauska roikkua. pitäisköhän näin sunnuntain kunniaks katsoa twilight.. kehtaiskohan??

Minä katsoin jo :)

:laugh: :laugh: on se hyvä, että tilasin sen deluxe version. kyl toi levy viel kärventyy joku päivä kun se soi edes takas koneessa :snotty:

Mä oon kattonu leffan 3 kertaa viikon sisään :whistle: Eilenkin olisin kattonu, mut pahus oli kaverilla lainassa. Pitää varmaan tilata se deluxe versio kans, jos vaikka soundtrackin ottais samalla. En tiä missä hemmetissä mun juliste viipyy, 2 viikkoa sitten jo tilasin |O Eteisessä seinä odottaa tyhjillään, sitten on Edward aina vastassa kun kotiin tulee B)

Ootteko te muuten hommannu mitään muuta fanimatskua kuten jotain vaatteita jne? Mulla on yks La Push cliff diving-pusero ja sellanen wolf girl paita. Ja sitten tilasin ensi-iltaa varten piilarit, mutta ne on kyllä ihan hirveen näköset, ei ollenkaan vampyyrimaiset. Pitää varmaan mennä oikein optikolle katselemaan olisko siellä parempia. Ja sitten mulla on vielä Alice-kampaus :D Tosin vaaleempi, mietin vielä, että pitäiskö vähän tummemmaksi edes värjätä.

Muuten oon kyllä ihan normaali :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Mä oon kattonu leffan 3 kertaa viikon sisään :whistle: Eilenkin olisin kattonu, mut pahus oli kaverilla lainassa. Pitää varmaan tilata se deluxe versio kans, jos vaikka soundtrackin ottais samalla. En tiä missä hemmetissä mun juliste viipyy, 2 viikkoa sitten jo tilasin |O Eteisessä seinä odottaa tyhjillään, sitten on Edward aina vastassa kun kotiin tulee B)

:heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Ootteko te muuten hommannu mitään muuta fanimatskua kuten jotain vaatteita jne? Mulla on yks La Push cliff diving-pusero ja sellanen wolf girl paita. Ja sitten tilasin ensi-iltaa varten piilarit, mutta ne on kyllä ihan hirveen näköset, ei ollenkaan vampyyrimaiset. Pitää varmaan mennä oikein optikolle katselemaan olisko siellä parempia. Ja sitten mulla on vielä Alice-kampaus :D Tosin vaaleempi, mietin vielä, että pitäiskö vähän tummemmaksi edes värjätä.

laita kuva niistä piilareista siun silmissä.. minkäväriset ne tarkalleen on?

Täytyy ottaa kuva, kun jaksan.. Se väri oli nimeltään cappuccino ja netissä olevas kuvas näytti tietysti hienolta. Ja peittää kuulemma kaikenväriset silmät. No ei kyllä mun siniharmaita peittäny ollenkaa :/ sitte se väriosa on niin suuri, että näkyy vaan sellaset keltaset reunat, eli muuten melko normin näköset silmät keltasilla reunoilla... Kokeilin niitä ja kävin kaverilla ja se heti ovella kauhisteli, että oonko jotenkin sairas. No onneks ei ollu kalliit.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:

Toki toki :D

Mulla on yks t-paita "A girl can dream" -tekstillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Minuakin kiinostaisi tietää miksi rose ja jasper on haleja eikä culleneita. Ei ole vaan vastaus pistänyt silmään missään.

Itseasiassahan se on selitetty niin että Edward, Alice ja Emmet on Cullenien adoptoituja lapsia, mutta Rosalie ja Jasper ovat perheen kasvattilapsia :)

Oih, houkutus luettu ( taas kerran ) Missä mun itsekuri on. Päätin nyt että luen nuo kirjat oikein hitaasti läpi, kiirettä pitämättä. Että pääsen sitten suoraan neljännen osan kimppuun kun se tulee suomeksi ja olen nautiskellen lukenut kolme ekaa osaa sitä ennen läpi.

Mutta mites kävikään. Ekat 50sivua maltoin lukea rauhassa. Mutta sitte se imaisi totaalisesti mukaansa ja loppukirja meni kerralla.

Varmaan pakko aloittaa uusikuu vielä tänään.

Jasper ja Alice. Onhan Eetun ja Bellan tarina aivan ihana. Mutta onko kukaan kiinnittänyt huomiota Jasperiin ja Aliceen. Heidän rakkaus on hurmannut miun. Se on jotenkin niin sanatonta ja itsestään selvää heidän kahden välillään. Ei mitään epäilyksi.

Täällä ilmottautuu kanssa yks Twilightille sydämensä menettänyt. :wave:

En edes tienny tuollasen olemassa olosta mittään, ennen kun sisko lainasi leffan ja kirjat. Nyt on kirjat luettu jo 3 kertaa kuukauden sisällä ja leffankin oon kattonu varmaan 7 kertaa. :D

Se vaan kutsuu miuta tuolta hyllystä koko ajan... :whistle:

Eilen taas tuli katsottua leffa ja sitten piti lukea Houkutus ja Uudesta Kuusta nuo parhaimmat palat. Varasin myös tuolta Suomalaisen sivuilta tuon Aamunkoin, ens viikolla sitten heti pääsee sen kimppuun. Ei malttaisi odottaa.

Nyt on varattu New Moonin soundtrack ja Twilight deluxe versio, tilasin samalla myös Twilightin soundtrackin. Tähän kun lisätään vielä juliste minkä pitäis tulla, Aamunkoi, Musen keikka ja New Moonin ensi-ilta niin sanoisin, jotta on aikas paljon odotettavaa :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä