Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Iiiiiiihania kuvia, voi iki-ihastus sentään :p

Mutta muutoin mun maailmani on nyt kokenut kauhean kolauksen ja en tiedä, miten ikinä selviän :'( Mulla ei siis enää näy Youtuben videot! Siis aivan yhtäkkiä lakkasi näkymästä. Kaikki asetukset on just niinkuin pitää, mutta ei vaan näy!

Ei siis enää trailereiden tuijotusta, saati Twilight-haastatteluja ja byyääääh, soundtrackin biisejä :'( :'(

Mä olen ihan kyynelten partaalla täällä, oikeesti! Ei ole helppoa meillä pakkomielteisllä tämä oleminen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Lähden uudeksivuodeksi Lontooseen. Jos vaikka rob kävelisi vastaan :whistle:
oijoi.. nyt oon kateellinen. tahtoisin lontooseen niin kovasti..
Oli vaikeuksia saada ketään mukaan mutta vihdoin ja viimein matkaseura löytyi. Kaikki ajattelee vaan lämpimään matkustamista :/
mä menisin mielelläni tuonne. pari kaveria asustaa englannissa.. joten majoitusin järjestyy ja lontooseen olis lyhyt matka toisen luota. rahaa ja aikaa kun vaan vielä on niin jommankumman miehen tykö lähden kyläilemään :D
 
Esme
Auts, mitä ihania kuvia... kuola valuu....

Mä olen alkanut pitää jacobista enemmän kuin ennen. varsinkin kun mä luen taas new moonia kolmatta kertaa. musta tuntuu hirmuisen pahalle, ett jacob tekee kaikkensa Bellan eteen ja saa bellan elämäniloa pikkuisen takaisin ja sit yhtäkkiä hänen maailma romahtaa. mutta onhan siihen ne omat syyt, mitkä paljastuu nelosessa, mut kuitenkin...

Mulle kirjana new moon on kaikkein ahdistavin ja sellanen, joka saa mut melkein oikeesti itkemään. Mä olen peilannut sitä kerran omaan elämääni nimittäin. Henk.koht. elämässä oli hieman samaan vivahtava tilanne... Olin tosi rakastunut erääseen mieheen ja hän minuun, mut siitä ei vaan tullut mitään, mut sitten mulla oli tää tuttu turvallinen suhde, ja se mies olis tehnyt mun puolesta kaiken. En vaan rakastanut enkä tuntenut kuin lämmintä ystävyyttä enää silloin häntä kohtaan. Yritettiin, mut siitä ei mitään tullut, sit tää suuri rakkaus tuli ja näpäytti vaan sormiaan ja mä menin sen matkaan... Vaikkei siitä mitään sitten tullukaan, niin kun mä ajattelen Bellan rakkautta Edwardia kohtaan, niin silloin mä muistan aina ton oman tilanteen. Ja ne tunteet. Sitä oli hullu rakkaudesta ja teki sen toisen puolesta ihan mitä tahansa. Ja sitten ihminen, joka rakasti joutui kärsimään. Siitä on jo kymmenen vuotta aikaa, mut kuitenkin... Palauttaa mieleen muistot...


Meillä muuten on ihan vahingossa miehen kanssa sama hääpäivä kuin bellalla ja edwardilla!!!! :) On unohtunut mainita... jos ensi hääpäivän kunniaksi väsäis tollasen twilight Eetu kakun... mitähän mies sanois????? ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä