Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Esme
Nam...kuolaushymiö... :) Ja ikää oli peräti 31-vee, mut eipä se kai mitään estä. Mä en jaksa odottaa marraskuuhun enää... tahtoo nähä new moonin ja taas alkoi tehdä mieli katsoa twilight. johan sen sunnuntaiaamuna katsoin. :)
 
Esme
Tiesittekö muuten, ett noi Robertin vatsalihakset on kunnon maskin aikaansaannosta. mut eipä se siitä yhtään sen huonompaa tee...Kyl tol bellalla on asiat hyvin. :)
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Toivottavasti noi rintakarvat retusoidaan sitten asiaankuuluvasti pois..
Juu, ei niitä julisteissa ja trailereissa näy. Tänne kelpaa kyl rintakarvoilla tai ilmankin. ;) Kyl se on jumalaisen ihqu! Sanattomaksi menee katsellessa.
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Toivottavasti noi rintakarvat retusoidaan sitten asiaankuuluvasti pois..
Juu, ei niitä julisteissa ja trailereissa näy. Tänne kelpaa kyl rintakarvoilla tai ilmankin. ;) Kyl se on jumalaisen ihqu! Sanattomaksi menee katsellessa.
Mutta kyllä vaan näkyy New Moonin virallisessa julisteessa. Perhana, ei marmoriin verrattavassa jääkylmässä ja kaiken lisäksi kimaltavassa ihossa mitään karvoja ole!

:D

 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
http://www.newmoonthemovie.com/ Itse asiassa nyt vasta tajusin, että tuossa etusivulla näkyvässä trailerissakin Edward on ihan karvainen. :eek:
Muuten aika jännää, kun Eetun iho kuvataan marmorin sileäksi ei karvaiseksi... Siis niinkuin kirjoissa. no, menköön sitten karvoilla tämän kerran! :) :)
 
bella
Mua kyllä vähän ottaa päähän, ettei nyt edes tähän tokaan osaan voida pistää kaikkia pikkujuttuja niin kuin niiden kuuluisi olla. Budjetin ainakin pitäisi riittää pilkun viilaamiseen.

Ykkösessä ärsytti mm. se, että Edwardin korvat ja posket punoittivat jossain kohtauksissa ja Bella oli Edwardia kalpeampi. Ja maskia ei jatkettu kaulalle asti, vaan leuassa kiva raja..
 
Minustaki tuntuu että oon new moonissa enempi jakob-fani ku edward.. just karvojen takia ja kaiken muun muutoksen mitä on sille tehty :p

Ei sillä että miehellä ei sais olla karvoja tai pitäs olla "täydellinen" mutta kyseessä on kuitenkin Edward! :D

.. ja minä oon juonu lasin punkkua :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä