Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Ihana kun töissä tänään avasin suuni twilightista niin löyty joku jolle puhua siitä :D Kahvitauko olikin sitten twitauko
Mua ne kattoo kun hullua, omat kaveritkin. Onneks on muutama kenen kans herutella :D
Mulla on Epäilys lainassa ja kovasti sitä ikävöin. Luen just Houkutusta ja pari kaveria odottaa sitäkin lainaan, mut en millään raaskisi lainata :snotty:
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Ihana kuva!

Ette ikinä arvaa... mä en koskaan ikinä, ikinä ole nähnyt unta, siis tällasta... En kyllä olis halunnut viime yönä herätä, mut rakas tyttäreni herätti kesken parhaan setin. Mä näin elämässäni eka kertaa unta, siis vampyyriunta ja Edwardista. Siis mä olin niinku bella, mut kuitenkin itseni ja edward oli mun unessa...ja... ihana uni!!!!!!!!!!!!!!! Ja mä oon ihan pimahtanut twilight-mother!!!!!!!!!!! :)
 
Esme
Kyllä pää sekoaa näitä kirjoja ja leffaa tutkaillessa! ;)
Kaiken huippu, ett mies lähtee illalla pelaamaan lätkää ja mä ajattelin taas kerran katsoa twilightin.
Katselin tossa noita trailereita ja kylmät väreethän tässä selässä menee ja kurkkua kuristaa! Ei jaksa odottaa reilua kuukautta ei!!!!!!!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä