Tämän ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy linkki Midnight suniin.Alkuperäinen kirjoittaja Pikana:Msiä tämän voi käydä netistä lukemassa?Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ei ole tullut. Sitä ei ole edes julkaistu kirjanakaan. Löytyy netistä. Se on Houkutus Edwardin näkökulmasta kirjoitettuna. Kirja vuoti nettiin kesken kirjoitusprosessin, ja siitä loukkaantuneena Meyer jätti kirjoittamisen kesken. Tosin luultavasti hän tulee kirjoittamaan sen loppuun joskus, ja kirja tullaan julkaisemaan, mutta mitään aikataulua ei ole annettu. Eli keskeneräinen teos, mutta kovin kehuttu.
Mikä on Suomen New Moon -traileri?Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Onko kellään antaa suoraa linkkiä tuohon viralliseen suomen new moon traileriin?
Ärsyttää kun olen niin huono englannissa.. Pitää yrittää että joku kaveri suomentasAlkuperäinen kirjoittaja bella:Tämän ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy linkki Midnight suniin.Alkuperäinen kirjoittaja Pikana:Msiä tämän voi käydä netistä lukemassa?Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ei ole tullut. Sitä ei ole edes julkaistu kirjanakaan. Löytyy netistä. Se on Houkutus Edwardin näkökulmasta kirjoitettuna. Kirja vuoti nettiin kesken kirjoitusprosessin, ja siitä loukkaantuneena Meyer jätti kirjoittamisen kesken. Tosin luultavasti hän tulee kirjoittamaan sen loppuun joskus, ja kirja tullaan julkaisemaan, mutta mitään aikataulua ei ole annettu. Eli keskeneräinen teos, mutta kovin kehuttu.
http://www.youtube.com/watch?v=dwnidftwZ_MAlkuperäinen kirjoittaja xxx:Onko kellään antaa suoraa linkkiä tuohon viralliseen suomen new moon traileriin?
???Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Nyt twilight nimi mullekkin tietoon, jookos? :ashamed:
Niinpä, tuskinpa.. En ole kyllä koskaan kuullut että joku kiljuis leffateatterissa.Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:Samoin, mutta ehkä suomessa ei olis noin "idiootteja" faneja...just päivällä kun julkaisitte nuo linkit niin vahvistui vaan että pakko päästä het ens ilta näytöksenä katsomaan, milloin lie tulee liput myyntiin...pakko päästä...
Ois vai?!?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ja ois mulla perhana muutakin lukemista
Mä tässä jo otin ja kaivoin mun mp3:sen jossa on kaikki twilight sountrackien biisit.. jääneet vekottimeen, kun kuuntelin aina samalla lukiessa. Aah, ei mulloo aikaa hurahtaa taas ku pitäis ens vkolla selvitellä sitä muuttoakin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ois vai?!?
Mä ootan ihan pissat housussa täällä, että tulis se kirja. Eilen olin kaupassa ostaa sen leffan, mutta sitten otin itseä niskasta kiinni ja ajattelin et se tulee n. viikon päästä. Mitä mä kahdella leffalla teen, tai no ensimmäinen kuluu puhki jo varmaan viikossa :snotty: :heart:
Ja mä kuuntelen koko ajan tätä, http://www.youtube.com/watch?v=IoBoeg-oyBA ja sä voit kuvitelle mitä mun teini-ikäinen pikkuveli tykkää kun on kuullut saman biisin 10 kertaa putkeen ( on meillä yötä )
No me ollaan kohtalotovereita sitten,meillä ens viikolla kans muutto. Ja mä istun koneella ja kuolaan jotain leffaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mä tässä jo otin ja kaivoin mun mp3:sen jossa on kaikki twilight sountrackien biisit.. jääneet vekottimeen, kun kuuntelin aina samalla lukiessa. Aah, ei mulloo aikaa hurahtaa taas ku pitäis ens vkolla selvitellä sitä muuttoakin :headwall:
Mä pääsen vasta ens vkolla selvittelemään sitä asiaa, että mihkään en usko ennenku on vuokrasopimus kädessä. Mutta kerron kyllä jahka selvyys on saatu Mulla on perkeleen paha tapa valvoa puolet yöstä jos tartun noihin kirottuihin kirjoihin, sitten päivät väsyneenäAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No me ollaan kohtalotovereita sitten,meillä ens viikolla kans muutto. Ja mä istun koneella ja kuolaan jotain leffaa :saint:
Onko vielä salaisuus mihin muutatte, tai siis pysyttekö ihan kaupungissa kumminkin?
Juuh Mä en itse pysty lopettamaan kirjan lukemista jos se on hyvä ollenkaan, jotenkin vaikee laittaa edes nukkumaan kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu..Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mä pääsen vasta ens vkolla selvittelemään sitä asiaa, että mihkään en usko ennenku on vuokrasopimus kädessä. Mutta kerron kyllä jahka selvyys on saatu Mulla on perkeleen paha tapa valvoa puolet yöstä jos tartun noihin kirottuihin kirjoihin, sitten päivät väsyneenä
Voi sua, sulla on rankat ajat edessä noiden kirjojen kanssa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Juuh Mä en itse pysty lopettamaan kirjan lukemista jos se on hyvä ollenkaan, jotenkin vaikee laittaa edes nukkumaan kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu..
Kiitos haleista, niitä mä tarvin ku silmät ristissä luen!!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Voi sua, sulla on rankat ajat edessä noiden kirjojen kanssa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Juuh Mä en itse pysty lopettamaan kirjan lukemista jos se on hyvä ollenkaan, jotenkin vaikee laittaa edes nukkumaan kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu..
Ei niitä malta käsistä laskea ollenkaan
HurahtanutAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=163186&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Lion%20&%20Lamb&tc=SEARCH
Mun on pakko saada tuollainen paita.. Se oli siinä leffassa niin ihanasti sanottu, kun Eetu sanoi Bellalle tuon :heart: :heart: :heart:
Ai oonko?!??Alkuperäinen kirjoittaja cothis:HurahtanutAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=163186&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Lion%20&%20Lamb&tc=SEARCH
Mun on pakko saada tuollainen paita.. Se oli siinä leffassa niin ihanasti sanottu, kun Eetu sanoi Bellalle tuon :heart: :heart: :heart:
*kuuntelee itse taas haikeana soundtrackiä*
Mulla se pimputus kuului muutama biisi sitten viimeksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ai oonko?!??
Meillä ei saa töissä pitää hihattomia paitoja, enkä mä omista t-paitoja kovin montaa, joten mulla on hyvä syy ostaa!! :xmas:
Mä kuuntelen yllättäen sitä Eetun pimputusta..
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mulla se pimputus kuului muutama biisi sitten viimeksi :saint:
Leffaa enemmän mä tykkään siitä leffan musasta, vieläkin menee kylmät väreet ku kuuntelee Kirjoista oon saanut vielä sentään pidättäydyttyä Ja tottakai, aina on hyvä syy ostaa lisää vaatteita B)
Tottakai mä meen leffaan kattoo sen toisen, harmittaa ihan sikana etten Twilightia ehtinyt :snotty: Ja häpeän silmät päästäni jos alan vollottaa, leffassa kuitenkin eläytyy paljon voimakkaammin ku kotonaAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mä edelleen sitä omaani vielä odottelen, tulis jo. Tällä viikolla pakko tulla, ens viikon alusta alkaa yövuorot niin mulla on 10h lupposta aikaa lukea ja pitää itseni hereillä jos mä pystyn pidäyttäytymään ens viikkoon asti ja olla lukematta, eli tulispa sittenkin vasta loppu viikosta..
Mä odotan kyllä tosi paljon että pääsis leffateatteriin katsoon tuon, varmaan pikkuisen erillaista kuin katsoa tuosta omasta 32" kun penskat pyörii vähän väliä edessä
Meinaatko sä teatteriin mennä sen katsomaan?