Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
bella
Alkuperäinen kirjoittaja Pikana:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Ei ole tullut. Sitä ei ole edes julkaistu kirjanakaan. Löytyy netistä. Se on Houkutus Edwardin näkökulmasta kirjoitettuna. Kirja vuoti nettiin kesken kirjoitusprosessin, ja siitä loukkaantuneena Meyer jätti kirjoittamisen kesken. Tosin luultavasti hän tulee kirjoittamaan sen loppuun joskus, ja kirja tullaan julkaisemaan, mutta mitään aikataulua ei ole annettu. Eli keskeneräinen teos, mutta kovin kehuttu.
Msiä tämän voi käydä netistä lukemassa?
Tämän ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy linkki Midnight suniin.

 
Pikana
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikana:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Ei ole tullut. Sitä ei ole edes julkaistu kirjanakaan. Löytyy netistä. Se on Houkutus Edwardin näkökulmasta kirjoitettuna. Kirja vuoti nettiin kesken kirjoitusprosessin, ja siitä loukkaantuneena Meyer jätti kirjoittamisen kesken. Tosin luultavasti hän tulee kirjoittamaan sen loppuun joskus, ja kirja tullaan julkaisemaan, mutta mitään aikataulua ei ole annettu. Eli keskeneräinen teos, mutta kovin kehuttu.
Msiä tämän voi käydä netistä lukemassa?
Tämän ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy linkki Midnight suniin.
Ärsyttää kun olen niin huono englannissa.. Pitää yrittää että joku kaveri suomentas :D :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Onko kellään antaa suoraa linkkiä tuohon viralliseen suomen new moon traileriin?
http://www.youtube.com/watch?v=dwnidftwZ_M

Tuo on siis vierallinen traileri. Mitä tarkoitat tuolla Suomen trailerilla?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Samoin, mutta ehkä suomessa ei olis noin "idiootteja" faneja...just päivällä kun julkaisitte nuo linkit niin vahvistui vaan että pakko päästä het ens ilta näytöksenä katsomaan, milloin lie tulee liput myyntiin...pakko päästä...
Niinpä, tuskinpa.. En ole kyllä koskaan kuullut että joku kiljuis leffateatterissa.
 
Joo-o, taisin koukahtaa taas. Perhana sentään, pitikin katsoo toi Twilight vähästä aikaa.. kirjat pyörii mielessä :whistle: Mieli tekis nyt sitten samantien vetää neljäs kierros noitakin, mutta mutta.. mun pikkusisko just tänään soitteli et se tahtoo ne taas lainaan :'(
Ja ois mulla perhana muutakin lukemista :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ja ois mulla perhana muutakin lukemista :eek:
Ois vai?!? :LOL: :LOL:

Mä ootan ihan pissat housussa täällä, että tulis se kirja. Eilen olin kaupassa ostaa sen leffan, mutta sitten otin itseä niskasta kiinni ja ajattelin et se tulee n. viikon päästä. Mitä mä kahdella leffalla teen, tai no ensimmäinen kuluu puhki jo varmaan viikossa :snotty: :heart:

Ja mä kuuntelen koko ajan tätä, http://www.youtube.com/watch?v=IoBoeg-oyBA ja sä voit kuvitelle mitä mun teini-ikäinen pikkuveli tykkää kun on kuullut saman biisin 10 kertaa putkeen ( on meillä yötä ) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ois vai?!? :LOL: :LOL:

Mä ootan ihan pissat housussa täällä, että tulis se kirja. Eilen olin kaupassa ostaa sen leffan, mutta sitten otin itseä niskasta kiinni ja ajattelin et se tulee n. viikon päästä. Mitä mä kahdella leffalla teen, tai no ensimmäinen kuluu puhki jo varmaan viikossa :snotty: :heart:

Ja mä kuuntelen koko ajan tätä, http://www.youtube.com/watch?v=IoBoeg-oyBA ja sä voit kuvitelle mitä mun teini-ikäinen pikkuveli tykkää kun on kuullut saman biisin 10 kertaa putkeen ( on meillä yötä ) :whistle:
Mä tässä jo otin ja kaivoin mun mp3:sen jossa on kaikki twilight sountrackien biisit.. jääneet vekottimeen, kun kuuntelin aina samalla lukiessa. Aah, ei mulloo aikaa hurahtaa taas ku pitäis ens vkolla selvitellä sitä muuttoakin :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä tässä jo otin ja kaivoin mun mp3:sen jossa on kaikki twilight sountrackien biisit.. jääneet vekottimeen, kun kuuntelin aina samalla lukiessa. Aah, ei mulloo aikaa hurahtaa taas ku pitäis ens vkolla selvitellä sitä muuttoakin :headwall:
No me ollaan kohtalotovereita sitten,meillä ens viikolla kans muutto. Ja mä istun koneella ja kuolaan jotain leffaa :whistle: :saint:

Onko vielä salaisuus mihin muutatte, tai siis pysyttekö ihan kaupungissa kumminkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
No me ollaan kohtalotovereita sitten,meillä ens viikolla kans muutto. Ja mä istun koneella ja kuolaan jotain leffaa :whistle: :saint:

Onko vielä salaisuus mihin muutatte, tai siis pysyttekö ihan kaupungissa kumminkin?
Mä pääsen vasta ens vkolla selvittelemään sitä asiaa, että mihkään en usko ennenku on vuokrasopimus kädessä. Mutta kerron kyllä jahka selvyys on saatu :) Mulla on perkeleen paha tapa valvoa puolet yöstä jos tartun noihin kirottuihin kirjoihin, sitten päivät väsyneenä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä pääsen vasta ens vkolla selvittelemään sitä asiaa, että mihkään en usko ennenku on vuokrasopimus kädessä. Mutta kerron kyllä jahka selvyys on saatu :) Mulla on perkeleen paha tapa valvoa puolet yöstä jos tartun noihin kirottuihin kirjoihin, sitten päivät väsyneenä :LOL:
Juuh :) Mä en itse pysty lopettamaan kirjan lukemista jos se on hyvä ollenkaan, jotenkin vaikee laittaa edes nukkumaan kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Juuh :) Mä en itse pysty lopettamaan kirjan lukemista jos se on hyvä ollenkaan, jotenkin vaikee laittaa edes nukkumaan kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu..
Voi sua, sulla on rankat ajat edessä noiden kirjojen kanssa :LOL: :hug:
Ei niitä malta käsistä laskea ollenkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Juuh :) Mä en itse pysty lopettamaan kirjan lukemista jos se on hyvä ollenkaan, jotenkin vaikee laittaa edes nukkumaan kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu..
Voi sua, sulla on rankat ajat edessä noiden kirjojen kanssa :LOL: :hug:
Ei niitä malta käsistä laskea ollenkaan :D
Kiitos haleista, niitä mä tarvin ku silmät ristissä luen!! :D :D
 
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=163186&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Lion%20&%20Lamb&tc=SEARCH

Mun on pakko saada tuollainen paita.. Se oli siinä leffassa niin ihanasti sanottu, kun Eetu sanoi Bellalle tuon :heart: :heart: :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=163186&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Lion%20&%20Lamb&tc=SEARCH

Mun on pakko saada tuollainen paita.. Se oli siinä leffassa niin ihanasti sanottu, kun Eetu sanoi Bellalle tuon :heart: :heart: :heart:
Hurahtanut :D

*kuuntelee itse taas haikeana soundtrackiä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=163186&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Lion%20&%20Lamb&tc=SEARCH

Mun on pakko saada tuollainen paita.. Se oli siinä leffassa niin ihanasti sanottu, kun Eetu sanoi Bellalle tuon :heart: :heart: :heart:
Hurahtanut :D

*kuuntelee itse taas haikeana soundtrackiä*
Ai oonko?!?? :eek: :eek: :p

Meillä ei saa töissä pitää hihattomia paitoja, enkä mä omista t-paitoja kovin montaa, joten mulla on hyvä syy ostaa!! :xmas:

Mä kuuntelen yllättäen sitä Eetun pimputusta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ai oonko?!?? :eek: :eek: :p

Meillä ei saa töissä pitää hihattomia paitoja, enkä mä omista t-paitoja kovin montaa, joten mulla on hyvä syy ostaa!! :xmas:

Mä kuuntelen yllättäen sitä Eetun pimputusta..
Mulla se pimputus kuului muutama biisi sitten viimeksi :saint:
Leffaa enemmän mä tykkään siitä leffan musasta, vieläkin menee kylmät väreet ku kuuntelee :D Kirjoista oon saanut vielä sentään pidättäydyttyä :LOL: Ja tottakai, aina on hyvä syy ostaa lisää vaatteita B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mulla se pimputus kuului muutama biisi sitten viimeksi :saint:
Leffaa enemmän mä tykkään siitä leffan musasta, vieläkin menee kylmät väreet ku kuuntelee :D Kirjoista oon saanut vielä sentään pidättäydyttyä :LOL: Ja tottakai, aina on hyvä syy ostaa lisää vaatteita B)
:D

Mä edelleen sitä omaani vielä odottelen, tulis jo. Tällä viikolla pakko tulla, ens viikon alusta alkaa yövuorot niin mulla on 10h lupposta aikaa lukea ja pitää itseni hereillä jos mä pystyn pidäyttäytymään ens viikkoon asti ja olla lukematta, eli tulispa sittenkin vasta loppu viikosta.. :D

Mä odotan kyllä tosi paljon että pääsis leffateatteriin katsoon tuon, varmaan pikkuisen erillaista kuin katsoa tuosta omasta 32" kun penskat pyörii vähän väliä edessä :whistle:

Meinaatko sä teatteriin mennä sen katsomaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
:D

Mä edelleen sitä omaani vielä odottelen, tulis jo. Tällä viikolla pakko tulla, ens viikon alusta alkaa yövuorot niin mulla on 10h lupposta aikaa lukea ja pitää itseni hereillä jos mä pystyn pidäyttäytymään ens viikkoon asti ja olla lukematta, eli tulispa sittenkin vasta loppu viikosta.. :D

Mä odotan kyllä tosi paljon että pääsis leffateatteriin katsoon tuon, varmaan pikkuisen erillaista kuin katsoa tuosta omasta 32" kun penskat pyörii vähän väliä edessä :whistle:

Meinaatko sä teatteriin mennä sen katsomaan?
Tottakai mä meen leffaan kattoo sen toisen, harmittaa ihan sikana etten Twilightia ehtinyt :snotty: Ja häpeän silmät päästäni jos alan vollottaa, leffassa kuitenkin eläytyy paljon voimakkaammin ku kotona :D
 
Mrs. Black
Aikas mahtava Twilight-pino teillä täällä! Oon lukenut sitä ekaa pinoa sivulle 67 ja oikeesti ajattelin lukee ensin kaikki läpi ennen kun kirjotan mitään, mutta ei vaan pysty olla kirjoittamatta, ku te ootte yhtä ihanan hulluja tähän teinikamaan ku minäkin :D Onneks pystyy jossain näistä elämää suuremmista jutuista juttelemaan, mun kaveripiirissä ei oikein tajuta, miten voi olla niin innoissaan jostain kirjoista :/

Mutta nyt jatkan pinon lukemista (kirjat siis oon jo pariin kertaan läpi käyny ja dvd aika useasti nähny). Palaan asiaan, kunhan saan pinon luettua, eli varmaan vasta huomenna. Voisko joku ihana ihminen mulle sillä aikaa etsiä herkkukuvia Jacobista? :b Tai ehkä niitä onkin jo enemmän, kuten sanottu oon lukenut vasta sivulle 67 pinoa. Mä en sitte MILLÄÄN jaksais odottaa New Moon-leffaa!!!!!!

Öh, ja ettei jää epäselvyyksiä iästä, niin kyllä miäkin oon jo 29v.. ja jotenkin ihan yllättäen näihin teinipoikiin haksahtanu...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä