Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
esme
Siis ihana tuo uusin kohtaus.... oon yrittänyt googlettaa kaiken mahdollisen, mut ei tuu mitään.... En jaksa odottaa enää New moon- leffaa... Ja nyt oon myös niin ymmälläni tän sagan sihteen, kuin olen huomannut, ett Jacob henkilönä herättää mussa niin ristiriitaisia tunteita. Juuri hänenlaisensa ihmisen haluaisin jakamaan oman särkyneen sydämeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
http://www.youtube.com/watch?v=ACaSD_pGVdw

UUSIA KOHTAUKSIA NEW MOON LEFFASTA!!!!!!! nää on ihan oikeita..

http://www.youtube.com/watch?v=0M5QRWyjMmc

oi herranjestas!!!!!!!!
uuhlallaaaaaaaaaa!!! siis nyt ei millään voi jaksaa odottaa marraskuuhun saakkaa....apuvaaaaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
http://www.youtube.com/watch?v=ACaSD_pGVdw

UUSIA KOHTAUKSIA NEW MOON LEFFASTA!!!!!!! nää on ihan oikeita..

http://www.youtube.com/watch?v=0M5QRWyjMmc

oi herranjestas!!!!!!!!
Voi elämä että oli kyllä ärsyttävä tiirata noi.. miksi pitää kiljua ku mikäkin urpo :eek: Mä en kuullut koko trailereista mitään sen kiljumisen keskeltä :kieh:
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos Chrissy! :) Jännäks menee...
Minä siis kiittelen, nikki unohtui.

Tässä vielä linkki uusille faneille. Tää oli ekassa ketjussa joskus, mutta laitetaan se tähänkin, on ihan hauska video.

http://www.youtube.com/watch?v=zJW89JNbMq0

 
höh
mua harmittaa kun oln lukenut jo ne kolme kirjaa ja neljättä odotan suomeksi..mitäs sit kun ne kaikki on jo luettu?! apua, kuinka mä kestän etten voi iltasin lukea jännityksellä mitä tuleman pitää..
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mua harmittaa kun oln lukenut jo ne kolme kirjaa ja neljättä odotan suomeksi..mitäs sit kun ne kaikki on jo luettu?! apua, kuinka mä kestän etten voi iltasin lukea jännityksellä mitä tuleman pitää..
Ootko jo Midnight sunin lukenut?
Itse en ole vieläkään saanut aikaiseksi, tahdon vain säästellä sitä juuri siihen, kun koko sarja on luettu.
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mä en kyllä kestä jos ämmät kiljuu suomessakin noin, kun leffaa katsotaan |O

Mutta ihanat traikut!!! Odottavan aika on pitkä.... :D
Mä tosiaan toivon ettei ne kilju. Mä haluun kattoa sen leffan rauhassa ja täydessä hiljaisuudessa! Prkl kyllä alkais ketuttaa jos tommosta pitäis kuunnella sitte leffateatterissa.

 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mua harmittaa kun oln lukenut jo ne kolme kirjaa ja neljättä odotan suomeksi..mitäs sit kun ne kaikki on jo luettu?! apua, kuinka mä kestän etten voi iltasin lukea jännityksellä mitä tuleman pitää..
Ootko jo Midnight sunin lukenut?
Itse en ole vieläkään saanut aikaiseksi, tahdon vain säästellä sitä juuri siihen, kun koko sarja on luettu.
en ole vielä lukenut, onko tullut jo suomeksi? kaupassa en ainakaan ole silmiini osunut tuota kirjaa, ostan kyllä senkin jos hyllyssä on suomeksi
 
Solina
Pitäiskö tehdä ehdotus että olisi näytöksiä kiljuville faneille ja toisia sitten hiljaisuudesta nauttiville. Ja jos siellä kiljuu niin heitettäs ulos.

Miekin haluan sitten uuttakuuta saada rauhassa katsoa.


Tekisi niin mieli aloittaa kirjat taas alusta. Mutta koetan nyt malttaa mieleni syksympää että voi sitten lukea kaikki neljä putkeen kunhan aamunkoi tulee suomeksi.

Mulla on just sellainen harry potter fani olo että menen kirjaa jonottamaan kirjakaupan ovelle jo paripäivää ennen julkaisupäivää.

Mutta taidan leikkiä aikuista ja varata sen kirjan etukäteen.

Pakko oli tänään leffa katsoa pahimpaan kuumeeseen, vaikka eihän se kirjoille vedä vertoja.

Aah, ihana syksy luvassa kun ensin tulee kirja ja sitten leffa.
 
bella
Jaahas, olenpa käynyt vähän hitaalla tässä. Nyt vasta tajusin, että tuo Dakota Fanning on näytellyt siinä hömppäleffassa Brittany Murphyn kanssa pikkuvanhaa hoitolasta, ja olihan tämä tyttönen Hide and seekissäkin. :D On vain vähän kasvanut noista leffoista.
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mua harmittaa kun oln lukenut jo ne kolme kirjaa ja neljättä odotan suomeksi..mitäs sit kun ne kaikki on jo luettu?! apua, kuinka mä kestän etten voi iltasin lukea jännityksellä mitä tuleman pitää..
Ootko jo Midnight sunin lukenut?
Itse en ole vieläkään saanut aikaiseksi, tahdon vain säästellä sitä juuri siihen, kun koko sarja on luettu.
en ole vielä lukenut, onko tullut jo suomeksi? kaupassa en ainakaan ole silmiini osunut tuota kirjaa, ostan kyllä senkin jos hyllyssä on suomeksi
Ei ole tullut. Sitä ei ole edes julkaistu kirjanakaan. Löytyy netistä. Se on Houkutus Edwardin näkökulmasta kirjoitettuna. Kirja vuoti nettiin kesken kirjoitusprosessin, ja siitä loukkaantuneena Meyer jätti kirjoittamisen kesken. Tosin luultavasti hän tulee kirjoittamaan sen loppuun joskus, ja kirja tullaan julkaisemaan, mutta mitään aikataulua ei ole annettu. Eli keskeneräinen teos, mutta kovin kehuttu.

 
Pikana
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Ei ole tullut. Sitä ei ole edes julkaistu kirjanakaan. Löytyy netistä. Se on Houkutus Edwardin näkökulmasta kirjoitettuna. Kirja vuoti nettiin kesken kirjoitusprosessin, ja siitä loukkaantuneena Meyer jätti kirjoittamisen kesken. Tosin luultavasti hän tulee kirjoittamaan sen loppuun joskus, ja kirja tullaan julkaisemaan, mutta mitään aikataulua ei ole annettu. Eli keskeneräinen teos, mutta kovin kehuttu.
Msiä tämän voi käydä netistä lukemassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mä en kyllä kestä jos ämmät kiljuu suomessakin noin, kun leffaa katsotaan |O

Mutta ihanat traikut!!! Odottavan aika on pitkä.... :D
Tuo on kyllä todella ärsyttävää. Mä tahdon täydellisen hiljaisuuden aina kun katson leffaa.
Samoin, mutta ehkä suomessa ei olis noin "idiootteja" faneja...just päivällä kun julkaisitte nuo linkit niin vahvistui vaan että pakko päästä het ens ilta näytöksenä katsomaan, milloin lie tulee liput myyntiin...pakko päästä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä