Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
KaMilla
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Potterhan on täysin erilaista ku Twilight joten en lähtis niitä vertailemaan ollenkaan :)
Jos tarkoitit tota mun kirjotusta niin lähinnä siis vaan siksi luettelin molemmat kun eikös nämä molemmat sarjat ole lähinnä nuorten kirjasarjoja...?
Ja minä kun en TODELLAKAAN kuulu kohderyhmään...
Mutta siis juu, en lähde vertailemaan!!


 
Sain kaverinkin koukutettua sarjaan, katsottiin leffa just tuossa ja kyllä sanoi että eiköhän tässä pidä lähtä kirjoja hommaamaan :D itse menen huomenna kuopioon ja koitan saada käsiini edullisesti raising dawnin, en jaksa millään oottaa suomennosta, toki senkin ostan ja luen sitten...että lokakuuta odotellessa :D (niin ja mie oon siis entinen Perfekta)
 
ihana sarja :D
kysymys teille jotka ootte lukeneet sen aamunkoin. onko jacob vielä paljon mukana tässä vikassa kirjassa? ja miten bellan ja jaken suhde sitten lopulta menee? vaihdoin nyt leiriä ja fanitankin jacobbia :D epäilyksen myötä mun tunteeni eetua kohtaan kylmeni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
kysymys teille jotka ootte lukeneet sen aamunkoin. onko jacob vielä paljon mukana tässä vikassa kirjassa? ja miten bellan ja jaken suhde sitten lopulta menee? vaihdoin nyt leiriä ja fanitankin jacobbia :D epäilyksen myötä mun tunteeni eetua kohtaan kylmeni :D
:attn: !!ÄLKÄÄ LUKEKO VASTAUSTANI, JOS ETTE HALUA PILATA JÄNNITYSTÄ!! :attn:

Jakob säilyy kirjan viimeisiin sivuihin asti. Renesmee Cullenin synnyttyä (Bellan ja Edwardin tytär siis) Jakob leimautuu Renesmeehin.
Jakob ymmärtää viimeinkin, että Bella rakastaa Edwardia ja mielestäni aikuistuu hurjasti viimeisessä kirjassa.

Tiedossa hupaisia hetkiä Bellan vampyyriksi muuttumisen jälkeen, Jaken kanssa ystävyys syventyy Bellan kanssa ja Edward kohtelee Jakea lähes veljenään.

Aivan mieletön kirja, voisin melkein sanoa että paras :D Kannattaa lukea =)

 
piti sitten tilata breakig dawn itelle enkuksi ja luotin että se tulis vkolopulle,mut eihän se tullut, maanataihin varmaan menee..kyllä potuttaa, onneksi on epäilys menossa vielä enkuksi, niin on sentään jotain luettavaa
 
cothis pikana
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Kuulostaa jotenkin ihan erillaiselta, ei mun mielestä oo tämä..

Muoks: siis jota minä etsin, jos oli ees tarkotettu tohon mun kyssään :ashamed:
Eetvartti soittaa sen Bella's Lullabyn siinä pianolla.. youtubeta niin löytyy varmasti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis pikana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Kuulostaa jotenkin ihan erillaiselta, ei mun mielestä oo tämä..

Muoks: siis jota minä etsin, jos oli ees tarkotettu tohon mun kyssään :ashamed:
Eetvartti soittaa sen Bella's Lullabyn siinä pianolla.. youtubeta niin löytyy varmasti :D
Miks tää kuulostaa niin erillaiselta.. Hmph. Leffassa se kuulosti paremmalta :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä