Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tottakai mä meen leffaan kattoo sen toisen, harmittaa ihan sikana etten Twilightia ehtinyt :snotty: Ja häpeän silmät päästäni jos alan vollottaa, leffassa kuitenkin eläytyy paljon voimakkaammin ku kotona :D
Siellä on onneks pimeää, niin ei tarvitse hävetä :hug: :heart: :xmas:
 
Mrs. Black
Voi KÄÄÄÄKS!!!! Just huomasin, että teillä siellä suomessa tuo leffa tulee sentään jo marraskuussa elokuviin. Itse asun Saksassa ja täällä se tulee vasta TAMMIKUUSSA! :O Mun täytyy varmaan tehdä ylimääräinen Suomenreissu tossa marraskuun paikkeilla..hmmm... Ei kai tässä muu auta.
 
mää koetan etsiä twilight-hupparia. missä teksti olisi joko isolla edessä tai isolla takana, eikä pieni präntti jossain rinnan kohdalla. millähän sivulla se cafepressin tms linkki oli, ettei tarvis kaikkia läpi etsiä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
mää koetan etsiä twilight-hupparia. missä teksti olisi joko isolla edessä tai isolla takana, eikä pieni präntti jossain rinnan kohdalla. millähän sivulla se cafepressin tms linkki oli, ettei tarvis kaikkia läpi etsiä :D
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=139158&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Twilight:%20Logo&tc=SEARCH

Miltä tuo näyttäis?
 
vieras
Info-kirjakaupoista saa muuten jo ostaa Aamunkoi-lahjakortteja, jolla voi sitten heti ilmestymispäivänä lunastaa kirjan itselleen. Kun ostaa tuon lahjakortin, saa kaupan päälle t-paidan, missä on edessä iso Aamunkoi-logo, ja takana kaikkien muiden kirjojen logot. :)
Mun mielestä ihan kiva paita.

Tuo on kyllä ihanin, tuo "And so the lion..."
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs. Black:
Palaan asiaan, kunhan saan pinon luettua, eli varmaan vasta huomenna. Voisko joku ihana ihminen mulle sillä aikaa etsiä herkkukuvia Jacobista? :b Tai ehkä niitä onkin jo enemmän, kuten sanottu oon lukenut vasta sivulle 67 pinoa. Mä en sitte MILLÄÄN jaksais odottaa New Moon-leffaa!!!!!!


:D
 
vieras
Pitäis käydä ostamassa tuo dvd itselle, kirjat löytyy jo hyllystä, mutta leffaa on katsonut vaan teatterissa ja koneelta. Ois kiva nähdä ekstrat, joten pakkohan se on hakea. Paljonkohan sillä on hintaa?
 
Kiitti bella!! :hug: Upeita kuvia! Varsinkin toka ja viimeinen :heart:
Luen nyt sitä midnight sunia, joka on kyllä sekin koukuttava. Onko kellään tietoa, että onko noihin kirjoihin tulossa vielä joskus jatkoa? Jotenkin se neloskirja tuntui jäävän vähän silleen, että siitä olis helppo jatkaa vielä.
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Kiitti bella!! :hug: Upeita kuvia! Varsinkin toka ja viimeinen :heart:
Luen nyt sitä midnight sunia, joka on kyllä sekin koukuttava. Onko kellään tietoa, että onko noihin kirjoihin tulossa vielä joskus jatkoa? Jotenkin se neloskirja tuntui jäävän vähän silleen, että siitä olis helppo jatkaa vielä.
Mun käsittääkseni fanit tuosta on puhuneet ja spekuloineet, mutta Meyer on antanut ymmärtää, ettei jatkoa ole tulossa.
Ehkä ennenmminkin jatkoa voisi tulla Midnight sunille, eli Meyer saattaisi kirjoittaa myös sarjan muut osat Edwardin näkökulmasta. Mutta katsotaan nyt ensin, saako hän koskaan Midnight sunia valmiiksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Info-kirjakaupoista saa muuten jo ostaa Aamunkoi-lahjakortteja, jolla voi sitten heti ilmestymispäivänä lunastaa kirjan itselleen. Kun ostaa tuon lahjakortin, saa kaupan päälle t-paidan, missä on edessä iso Aamunkoi-logo, ja takana kaikkien muiden kirjojen logot. :)
Mun mielestä ihan kiva paita.

Tuo on kyllä ihanin, tuo "And so the lion..."
Whoot :eek: :eek: *alkaa googlaa info-kauppaa* :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä