Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Esme
Juhannuksesta selvitty!!!

Noi kuvat... mul on ruutu ihan kuolassa, kiva kiva!!!!

Tää kaikki twilight-hömpötys tulee jo mun uniinkin ja aika hauskaa nähdä unia vampyyreista... :)

Nyt lähtee uusintakierrokselle koko saga... mä oon ihan koukussa edelleen ja ajattelin pyhittää taas yhden illan elokuvalle all by myself, siihen pari lasia punkkua seuraksi, niin johan tulee kyyneleet ja kaikki...


Mä juttelin anopin kanssa just juhannuksena, ett oon ihan koukuttunut tällaseen, se vähän katseli huuli pyöreenä.... :) en kehdannut suositella sillekin...


Mä en voi mitään, mut tuo Robert on vaan niin komistus, ja vaikka meillä onkin ikäeroa 8 vuotta, niin eipä tuo silti estä kuolaamasta tollasta komistusta....

Noi kuvat on niin ihania ja mä en millään jaksa odottaa new moon-leffaa... Odotan kyllä kovasti myös tuota aamunkoita suomennettuna, sillä nyt meni aika paljon sanakirjan kanssa, tosin luen kirjan varmasti toistamiseen, joten sitten siitä saa enemmän irti....

 
Mie olen ihastunut vaan Edwardiin ja nimenomaan Edwardiin, en niinkään Robertiin enkä Tayloriin enkä Peteriin :snotty: ja minua ei nuo ikäerot niin haittaa ollako 8 vuotta tai 78 vuotta vanhempi :xmas: .

Edward :heart: .
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä