Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
kaikkee sitä googlenkin kautta löytää...ei tartte sivuja etsiä kun etsii vaan kuvia, aina löytyy uusia :p :p
Mun tarttis kuvahaun kautta kyllä hakee lisää näytönsäästäjäkuvia koneelle :p :heart: ;) :whistle:
Mäkin haluisin koneelle twilightin kuvan, mutta mies ei oikeen tykkää, joten kuolaan netissä noille kuville...ihana ois saada makkariin jokin juliste, mutta sitten tuntisin itseni ihan teiniksi ja mies alkais härnäämään...käytiin siskon luona ja siskontytöllä oli ovessa kuvia(15v), tuli olo että miekin haluan olla nyt sen 15v ja saisin oman makkarini vuorata twilightin kuvilla samalla tavalla kuin vuorasin teininä ollessani bäkkäreiden kuvilla... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Hiljaiseksi on pino mennyt...joko kaikki on kiinnostuksensa twilightiin menettäneet vai joko täällä on kaikki puitu... :whistle: epäilys on loppusuoralla menossa toistamiseen...ja se new moon ja eclipse osottais...new moon aloitettu, mutta sitä ei jaksa enkuksi lukee niin kauaa kuin suomeksi :xmas:
mä vietän vaan jussia niin antaumuksella etten ehdi.. ja mulla ei oo kuin nää pari päivää lomaa tänä kesänä, joten otan ilon irti :D luen toista kertaa tuota bd:tä kuitenkin ja kuvia alan linkitellä jahka ehdin taas :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä