eiköhän ne kaikki oo yli 16Alkuperäinen kirjoittaja juuli:minkäikäinen toi typpi on? ettei vaan ois teille liian nuori ja ootte polliisin kytännässä kohta
sitä pääosan esittäjää, jonka kuvia eniten taitaa ollakkiAlkuperäinen kirjoittaja bella:Ketäs noista tarkoitat? Robert on ainakin sopivasti mua vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:minkäikäinen toi typpi on? ettei vaan ois teille liian nuori ja ootte polliisin kytännässä kohta
Se on vm. 86Alkuperäinen kirjoittaja juuli:sitä pääosan esittäjää, jonka kuvia eniten taitaa ollakkiAlkuperäinen kirjoittaja bella:Ketäs noista tarkoitat? Robert on ainakin sopivasti mua vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:minkäikäinen toi typpi on? ettei vaan ois teille liian nuori ja ootte polliisin kytännässä kohta
Se on noin 100 veeAlkuperäinen kirjoittaja juuli:sitä pääosan esittäjää, jonka kuvia eniten taitaa ollakkiAlkuperäinen kirjoittaja bella:Ketäs noista tarkoitat? Robert on ainakin sopivasti mua vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:minkäikäinen toi typpi on? ettei vaan ois teille liian nuori ja ootte polliisin kytännässä kohta
No ei nyt sentään pääosan esittäjä ole sataa vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Se on noin 100 veeAlkuperäinen kirjoittaja juuli:sitä pääosan esittäjää, jonka kuvia eniten taitaa ollakkiAlkuperäinen kirjoittaja bella:Ketäs noista tarkoitat? Robert on ainakin sopivasti mua vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:minkäikäinen toi typpi on? ettei vaan ois teille liian nuori ja ootte polliisin kytännässä kohta
:kieh: onhan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei nyt sentään pääosan esittäjä ole sataa vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Se on noin 100 veeAlkuperäinen kirjoittaja juuli:sitä pääosan esittäjää, jonka kuvia eniten taitaa ollakkiAlkuperäinen kirjoittaja bella:Ketäs noista tarkoitat? Robert on ainakin sopivasti mua vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:minkäikäinen toi typpi on? ettei vaan ois teille liian nuori ja ootte polliisin kytännässä kohta
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen::kieh: onhan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei nyt sentään pääosan esittäjä ole sataa vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Se on noin 100 veeAlkuperäinen kirjoittaja juuli:sitä pääosan esittäjää, jonka kuvia eniten taitaa ollakkiAlkuperäinen kirjoittaja bella:Ketäs noista tarkoitat? Robert on ainakin sopivasti mua vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:minkäikäinen toi typpi on? ettei vaan ois teille liian nuori ja ootte polliisin kytännässä kohta
Kuka tää on?Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:http://www.aijaa.com/v.php?i=4380502.jpg
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Jos tarkkoja ollaan niin 108-vuotias