Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Esme
Niin superihania kuvia..... Ostin leffan soundtrackin eilen ja nyt se pyörii täs koneel.... Kuten joku tuolla mainitsi, niin mäkään en oo niin ihastunut tohon Robertiin, vaan just edwartiin ja nimenomaan vampyyrina, en ihmisenä.. mut kun kirjoja lukee, niin kyllä sillä edwardilla on robertin kasvot....

Tää lähtee huomenna viikoksi reissuun, joten onkin paljon kuolattavaa, kun saavun taas kotiin...

Pitäkäähän pino yhtä viriilinä, ett mul on taas kuolattavaa, kun kotiudun.... :)


Nöppöselle jo kiitos etukäteen!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Niin superihania kuvia..... Ostin leffan soundtrackin eilen ja nyt se pyörii täs koneel.... Kuten joku tuolla mainitsi, niin mäkään en oo niin ihastunut tohon Robertiin, vaan just edwartiin ja nimenomaan vampyyrina, en ihmisenä.. mut kun kirjoja lukee, niin kyllä sillä edwardilla on robertin kasvot....

Tää lähtee huomenna viikoksi reissuun, joten onkin paljon kuolattavaa, kun saavun taas kotiin...

Pitäkäähän pino yhtä viriilinä, ett mul on taas kuolattavaa, kun kotiudun.... :)


Nöppöselle jo kiitos etukäteen!!!!!!!
no kiva jos kelpaa.. mä tykkään katsella ja etsiä noita kuvia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Ja tää tahtoo kanssa tollasen paidan... mistä niitä saa?????????
No tuolta ainakin, mut mulla toi hinta oli kyllä 17, ei 22 :xmas:
Siellä on kaikenlaisia paitoja samalla tekstillä ja eri teksteilläkin
http://t-shirts.cafepress.com/item/twilight-quotvampire-rode-inquotwomens-lig/327643502
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Ja tää tahtoo kanssa tollasen paidan... mistä niitä saa?????????
No tuolta ainakin, mut mulla toi hinta oli kyllä 17, ei 22 :xmas:
Siellä on kaikenlaisia paitoja samalla tekstillä ja eri teksteilläkin
http://t-shirts.cafepress.com/item/twilight-quotvampire-rode-inquotwomens-lig/327643502
Hitto. Miekii haluaisin tilata, vaan ei ole sopivaa korttia :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Ja tää tahtoo kanssa tollasen paidan... mistä niitä saa?????????
No tuolta ainakin, mut mulla toi hinta oli kyllä 17, ei 22 :xmas:
Siellä on kaikenlaisia paitoja samalla tekstillä ja eri teksteilläkin
http://t-shirts.cafepress.com/item/twilight-quotvampire-rode-inquotwomens-lig/327643502
Hitto. Miekii haluaisin tilata, vaan ei ole sopivaa korttia :/
Ainakin OPn kortin numero kävi :whistle:
Muoks, eikä siis ole luottokortti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Kuten joku tuolla mainitsi, niin mäkään en oo niin ihastunut tohon Robertiin, vaan just edwartiin ja nimenomaan vampyyrina, en ihmisenä.. mut kun kirjoja lukee, niin kyllä sillä edwardilla on robertin kasvot....
Siis kyllä minäkin "näen" lukiessani Edwardin Robertina tai toisinpäin. Ja onhan Robert ihana esim. Cedricinäkin :heart: . Mutta silti tää vampyyri-juttu on se juttu joka minuun niin vetoaa :heart: . Ainakin nyt kun en ole vielä New moonia nähnyt niin noi linkitetyt susipojat ei niin minuun uppoa :ashamed: :snotty: ..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä