Virallinen jeesusteluketju

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
No niin, antakaa mennä, kerrankin.
Eli tämä on virallinen jeesusteluketju, jossa saat jeesustella valitsemastasi aiheesta niin paljon, kuin haluat.
Epäilen tosin, että lähteekö kukaan jeesustelemaan silloin, kun sille on avattu oikein virallinen ketju - muissa ketjuissa tämä ilmiö kyllä sitten loistaa.

Antaa mennä !

No aloitetaas nyt vaikka tällä, että ON SE KUMMA KUN IHMISILLÄ EI OLE JUHANNUSPÄIVÄNÄ MUUTA TEKEMISTÄ KUIN AVAILLA TURHANPÄIVÄISIÄ JEESUSTELU-KETJUJA PLUSSALLE!!!!
Nih!

[QUOTE="vieras";26531035]No aloitetaas nyt vaikka tällä, että ON SE KUMMA KUN IHMISILLÄ EI OLE JUHANNUSPÄIVÄNÄ MUUTA TEKEMISTÄ KUIN AVAILLA TURHANPÄIVÄISIÄ JEESUSTELU-KETJUJA PLUSSALLE!!!!
Nih![/QUOTE]

Hyvä alku!
Me lähdetään mökkeilemään iltapäivästä ja sitten jätän tän palstan tältä päivältä.
Ja ajattelin juoda mökille pari kaljaa, vaikka kaksi teini-ikäistä on mukana. Eikö olekin kauheaa?

Hyvä alku!
Me lähdetään mökkeilemään iltapäivästä ja sitten jätän tän palstan tältä päivältä.
Ja ajattelin juoda mökille pari kaljaa, vaikka kaksi teini-ikäistä on mukana. Eikö olekin kauheaa?[/QUOTE
Oliko sun vaimo raskaana? Eikö pitäisi vähän tuntea sympatiaa toisen siunattua tilaa kohden eikä ryypätä toisen edessä, kun toinen ei saa itse juoda?!!! Kyllä loukkaantuisin jos oma mieheni tuollaista tekisin. Juoppo olet kun et 9 kk voi olla ilman "saunakaljaa".

Hyvä alku!
Ja ajattelin juoda mökille pari kaljaa, vaikka kaksi teini-ikäistä on mukana. Eikö olekin kauheaa?[/QUOTE
Oliko sun vaimo raskaana? Eikö pitäisi vähän tuntea sympatiaa toisen siunattua tilaa kohden eikä ryypätä toisen edessä, kun toinen ei saa itse juoda?!!! Kyllä loukkaantuisin jos oma mieheni tuollaista tekisin. Juoppo olet kun et 9 kk voi olla ilman "saunakaljaa".

Nyt alkaa kuulostamaan kunnon jeesustelulle! :)
Onhan tuo raskaana, mutta on itse sanonut, ettei häiritse , jos juon muutaman oluen.

Mikä siinä on, kun porukka ei osaa juhlia juhannusta muuten kuin juomalla viinaa ja mökkeilemällä? Sitten valitetaan krapulaa ja ötököitä tai hukutaan lampeen, kun kustaan pystyssa soutuveneessä, tai hakataan vaimo ja istutaan putkassa tai jätetään lapset yksin kotiin ja päästään lastensuojelun piiriin. Miksi ei voi vaan olla ja istua partsilla juomassa teetä ja imemässä kull... kullervon makuista mehujäätä!

Mikä siinä on, kun porukka ei osaa juhlia juhannusta muuten kuin juomalla viinaa ja mökkeilemällä? Sitten valitetaan krapulaa ja ötököitä tai hukutaan lampeen, kun kustaan pystyssa soutuveneessä, tai hakataan vaimo ja istutaan putkassa tai jätetään lapset yksin kotiin ja päästään lastensuojelun piiriin. Miksi ei voi vaan olla ja istua partsilla juomassa teetä ja imemässä kull... kullervon makuista mehujäätä!

Olen tässä asiassa vähän samaa mieltä.
Siinähän örveltävät ja mokaavat, mutta sitten on aivan turha valittaa, kun itse on asiansa sössinyt - saatanan idiootit! :D

Minun jeesusteluni koskee tupakointia. Minusta naapurit ovat ihan kauheita, kun polttavat tupakkaa ja heittävät tumpit maahan rivitaloyhtiössä, jossa paljon lapsia, koiria ja ainakin yksi astmaatikko ja siisteysintoilija. Ja tupakoivat pienten lasten vanhemmat ne vasta kamalia ovatkin! Hyh sentään!

WT-porukkaa, selkeästi!! !!!

Mä taas jeesustelen siitä, että mun mielestäni on niin väärin, että kerrostalossa, missä on pääasiassa omistusasuntoja, on myös kaupungin vuokra-asuntoja :headwall:. Joku idiootti aikojen alussa myynyt (?) kaupungille yksiöitä, joita vuokraavat kaikenmaailman sosiaalipummeille ja hylkiöille, koska sossusta saa varman vuokran. Ja ne kaikenkarvaiset yhteiskunnan pohjasakat sitten sotkevat rappukäytävää, mökäävät viikonloppuisin ja varastavat pyöriä yhteisestä pyöräkellarista. Mä olen sitä mieltä että kaikki nuo pummit ja hylkiöt sais koota samaan paikkaan keskelle metsää, viiden metrin aita ympärille ja ulos pääsee vain jos on jotain oikeasti tärkeää asiaa ihmisten ilmoille :stick:.

[QUOTE="vieras";26531267]Minusta jeesustelun pitäis ennemmin tarkoittaa hyvän tekemistä muille, koska sitähän Jeesus teki. Opetti, paransi, pelasti ihmisiä, jotka sitä tarvitsivat.[/QUOTE]
Kas, jeesustelua oikein kunnolla! Hyvähyvä.
Perskulesentään, tavallisesti olen jeesustelija henkeen ja vereen. Nyt kun sille on tilaus ja paikka ja aika niin MITÄÄN EI TULE MIELEEN!:O :mad:

Minun jeesusteluni koskee tupakointia. Minusta naapurit ovat ihan kauheita, kun polttavat tupakkaa ja heittävät tumpit maahan rivitaloyhtiössä, jossa paljon lapsia, koiria ja ainakin yksi astmaatikko ja siisteysintoilija. Ja tupakoivat pienten lasten vanhemmat ne vasta kamalia ovatkin! Hyh sentään!

Meidän rivarissa jossa on 5 asuntoa, niin polttaa 3 taloutta. Tai että siis kolmesta taloudesta löytyy polttaja. Ja niillä kaikilla on lapsia!
Niin ja yhdessä taloudesta niistä kolmesta on koira! KUVITTELE!

[QUOTE="vieras";26531267]Minusta jeesustelun pitäis ennemmin tarkoittaa hyvän tekemistä muille, koska sitähän Jeesus teki. Opetti, paransi, pelasti ihmisiä, jotka sitä tarvitsivat.[/QUOTE]

Minulla on täti, joka on jeesustelija. Omasta mielestään pyhin ja puhtoisin uskovainen, mitä maa päällään kantaa. Jeesustelee sitten kaikkien muiden tekemisistä ja puheista, elämästä ja milloin mistäkin. Mukamas hyvällä, mukamas empaattisesti, mutta todellisuudessa se eukko rakastaa muiden murheilla ja epäonnella mässäilyä. Ja kaiken sen 'hyvän hyvyyttään' puhutun oheen tätini piilottaa piikkejä, kritiikkiä, jonka naamioi hymyihin ja sulosanoihin. Minäkin sain penskana kuulla jatkuvasta, kuinka huono ja kelvoton olen, mutta se 'Äiti Teresa' osasi naamioida piikittelynsä niin hyvin, ettei kukaan voinut laittaa sitä tilille sanoistaan. Ja kun sitten vähän kasvettuani ärjäisin sille takaisin (nykyään emme ole puheväleissä), väänsi itkua ja päivitteli äidilleni, kuinka pilalle minut on laitettu...

Eli siis jeesustelu minun ymmärtääkseni ei ole hyvän tekemistä vaan pahan puhumista ja taivastelua toisten huonoudella tai toisten kurjuudella mässäilyä.

voi luoja mä en ymmärrä noita vanhempia jotka kusettaa lapsiaan ihan minne vaan keskellä tapahtumaa vaan vedetään lapselta housut jalasta ja kusetetaan siinä kaikkien nähden...

Mun mielipiteen mukaan jeesustelu on sitä, että taivastellaan toisten ihmisten tekemisiä ja nostetaan omaa itseänsä jalustalle omalla paremmuudellaan. Tiedä sitten, kukin tämänkin ajattelee tavallaan.

Yhteistyössä