VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
rr
Mitenhän on, näkyykö BB taas ilmatteeksi, jos on kaapelikortti ja ostanut ton mtv3:n paketin? Viime vuonnahan noin oli... Mä nimittäin haluun sen 24/7!! :D
Mielenkiinnolla odottelen millaista porukkaa sinne tällä kertaa tulee. Jospa julkkiksia ei tänä vuonna ohjelmassa nähtäis! :/ turhakkeita...
 
vieras
Kuinkas sen 24/7 saa kaapelitalouteen? Ollaan siis muuttamassa ja taloyhtiössä on kaapeliverkko ja ite ollaan aina asuttu antennitaloudessa joten en tiä asiasta hölökäsen pöläystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Toivottavasti tästä kaudesta tulee hyvä! Kun viime kausi oli äärettömän tylsä ja todella huonoja henkilöitä valittu.
Samaa mieltä. Keskenkasvuisia voyeristi-kakaroita koko talo täynnä. Odotukset on sikäli korkealla että paljon viime vuotista huonommin ei voi tämäkään kausi mennä :snotty:
 
hym
"Nyt on kyllä tylsimmät asukkaat koskaan. Tosi tylsiä ideoita tehtävissä. On tainnut tuotannolta loppua ideat kesken. Mielenkiintoisempaa olisi katsella maalin kuivumista. Viime vuonna oli kyllä paljon parempi ja mielenkiintoisemmat asukkaat." :whistle: :D Taas alkaa tämä jokavuotinen virsi...

 
Fleur de la Cour
Mä lupaan ja vannon että tänä vuonna en katso! Se on hyvä kun aloittaa syksyllä terveemmät elämäntavat, keveämmän ruokavalion ja liikuntaharrastuksen, lisätä listaan ettei katso moraalitonta sontaa telsusta. Mut täytyy varjella siis itseään ihan oikeasti, koska tuo koukuttaa kuin pahinkin huume jos vaan sekunninkin näkee..
 
Edellistä BB:tä ei tarvinnut kauheasti katsoa. Oli niin luokattoman huono porukka talossa. Mä en edes viitsinyt ottaa 24/7. Taidan tänäkin vuonna odotella ja katsoa minkälainen BB:stä muodostuu ennen kuin tilailen yhtään mitään.
 

Yhteistyössä