VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Peesi. Ihmiset ei tunnu ymmärtävän termiä paskanjauhaminen. Tarkoittaa siis sitä, että puhutaan ihmisistä PERÄTTÖMIÄ juttuja!!!!!!! Tätähän ei Ade ja Niko tehneet vaan puhuivat ihan asiaa. Ehkä sitä jankkasivat liikaakin, mutta pakkohan ne tunteet on purkaa.
Just joo :LOL: onko sulla 24/7 vai katsotko ainoastaan kosteet?
Kosteet juhlat on katsottu joo :D
Niin ja on meillä 24/7 ja sillä näin kirjoitankin. Ja omasta mielestä oon kyllä puolueeton, koska en tykkää näistä kenestäkään, niin on helpompaa tuo arvostelu, kun ei sokeasti suosi jotain henkilöä, teki se mitä vain.
Niinkuin ihmiset nyt tekee mm. Chipan kohdalla.

Vieras
Paskanjauhaminen ei ole pelkän perättömän puhumista. Se on selän takana pahaa puhumista ihmisestä, joka ei itse ole paikalla. Oli se asia sitten totta tai ei, niin paskanjauhantaa!

..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Paskanjauhaminen ei ole pelkän perättömän puhumista. Se on selän takana pahaa puhumista ihmisestä, joka ei itse ole paikalla. Oli se asia sitten totta tai ei, niin paskanjauhantaa!
Niinpä! Ja sitäpaitsi toi TOTUUSKIN on aika subjektiivinen käsite. Andreaksen mielestä voi olla totuus että Cheryll on ärsyttävä limav*ttuinen lehmä, kun taas Cherylin totuus itsestään on luultavasti toisenlainen.

voi voi
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
Herrajjumala miten lähellä Teron kuolema oli. Katsoin youtubesta. Hiuskarvan varassa.
Juu, mutta näyttikö BB tätä eileisessä koosteessa? Tero on nyt esitetty koosteisssa, samoin kuin Cheryll, viattomina ja kärsivinä ihmisinä!

Ei näytetty kuinka Tero kaatui bileissä oikein kännisen rähmälleen, ei näytetty kuinka Tero nukkui selällään suu täynnä oksennusta ja kurlinta vain kuului..
Adea syytettiin liioittelusta tässäkin asiassa, vaikka Tuulikin näki vierastä tapahtuman ja sanoi ensin luulleensa, että Teron suusta tulee verta, kun punaviini velloi edes takaisin.

Mutta tapahtuma oli BB:n vastuulla, ei asukkaiden, niin ihmekös etteivät tuota kohtaa näytä. Varmaan noloa, kun asukkaiden pitää ryhtyä pelastuspuuhiin, joka kuuluisi bb:lle!

..
Alkuperäinen kirjoittaja terska:
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
Herrajjumala miten lähellä Teron kuolema oli. Katsoin youtubesta. Hiuskarvan varassa.
Mistä ton näkee..linkkiä kiitos
http://www.youtube.com/watch?v=YDQ2m1mMvlU

Ei tosta kyllä mun mielestä mitään selvää saa. Yhtä hyvin voisi vaan kuorsatakin.

hihhih
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:
Tuo Ade-viha lähti muuten alunperin liikkeelle Niko-faneilta, kun ne totesivat, että on Nikon pahin kilpailija. Sitten lähti taas kansa perään niinkuin pässi narussa :kieh:

:D :D

Hahhah, Ade on kyllä näyttänyt jutuillaan ja teoillaan ihan itse oman kuvansa, eikä ole mitenkään Niko-faneilta lähtenyt tämä juttu.
Aikas monet meistä inhoaa ihan yhtä paljon molempia... yöks.
Hei, otas ne ruusunpunaiset lasit pois päästä :D

Yhteistyössä