Mitä se Niko on tehnyt? On niin arvaamaton tyyppi et en ihmettelis vaikka puukottais koko porukan yön aikana...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lentääköhän Niko pihalle... ? Toihan oli väkivaltaista käytöstä.
heitti mertsiä viinilasilla ja tölkillä ja sit mesos jotain..Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:Mitä se Niko on tehnyt? On niin arvaamaton tyyppi et en ihmettelis vaikka puukottais koko porukan yön aikana...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lentääköhän Niko pihalle... ? Toihan oli väkivaltaista käytöstä.
No huh huh. Pistäs nyt isoveli sen kotiinsa mut eihän se tietenkään laita ku Niko on tuottajien kultapoju ja niin ihqu :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.youtube.com/watch?v=yQOjDmzl8Jg
niko kilahtaa
Mä en ollu ennen tätä koskaan kestään Anne Sällylästä kuullutkaaAlkuperäinen kirjoittaja xxx:http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/728790?big_brotherAlkuperäinen kirjoittaja ??:Kenen julkkiksen tyttö toi Anna on?
Kyllä mäkin toivon että tippus mut valitettavasti ei sunnuntaina ku ei oo äänestyksessä.. tai toivottavasti isoveli älyäis laittaa sen pihalle jo tänään, täysin tasapainoton tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Pitää kattoo noi pätkät myöhemmin mut on kumma jos ei Nikolle tuu kunnon rangaistusta tosta viinilasin heittelystä :/ se oli ennen mun suosikki mut nyt toivon että tippuis sunnuntaina, pikkuisen vois hallita noita hermojaan :kieh:
Hän kuvittelee osaavansa. Hieman kuten amatööri pelaamassa. Andreas näyttää mallia miten pelataan oikeasti.Alkuperäinen kirjoittaja mAu:Huvittavaa toi Teron juttu: "Mä tiedän, että voisin pelata täällä paremmin kuin kukaan muu täällä, mutta mä en halua pelata koska en halua lähteä täältä pelurina"
"Mä olen älykkäämpi kuin muut, mutta mä en halua näyttää sitä älykkyyttä muille ettei ne pelästy"
"Mä näen ketkä täällä pelaa ja ketkä ei, mutta en halua sanoa sitä kenellekään"
Se tietää paljon omissa puheissaan, mutta ulospäin ei näy...
Väitti Mertsin tuijottaneen häntä "kuin huoraa" vaikka Marianne vain seisoi sivussa ja vaihtoi pattereita.Siis kilahti ei mistään..Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:mistä toi alko ku mun äänet ei toimi :kieh:
siis mistä niko kilahti?
HÄn teki viisaasti, kun ottaa huomioon että ei ollut paikalla. Hän varmasti ottaa kantaa sitten, kun saa puolueettoman kuvan tilanteesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttävä toi Johan kun ei voinu yhtään lohduttaa Mariannea vaikka toinen oli tosi säikähtäny.